52 Reacties
4 maanden geleden
Ik snap je gevoel. Ik ben ondertussen in ronde 9 voor ons eerste kindje. Ik ga morgen testen (op 10/11 dpo). Mijn vriend heeft al een kind met zijn ex, die is ondertussen 6, dus geeft mij soms nog meer het gevoel dat het aan mij ligt. Ik moet zeggen dat ik echt in fases ga. Sommige maanden echt heel verdrietig geweest na een negatieve test, soms wat meer los kunnen laten. Nu heb ik op zich weer hoop, maar we gaan het zien 🙏. Ik hoop dat het ons allemaal snel gegund is 🍀
4 maanden geleden
Reactie op San-1994
Ik snap je gevoel. Ik ben ondertussen in ronde 9 voor ons eerste kindje. Ik ...
Spannend zeg! Ik ga hard voor je duimen 🍀
één maand geleden
Ik herken je gevoel en snap het helemaal! Goed dat je van je af schrijft 😘
Hier inmiddels 9 maand bezig en zonder geluk. Dinsdag mijn NOD, maar testen zijn negatief. Vrees dan ook dat we doorgaan naar ronde 10 (maand 10) 😢😢
één maand geleden
Reactie op juffie1
Ik zit momenteel ook in ronde 6 (wel zwanger geweest tussendkkr maar een vr ...
He meis, wat vervelend om te horen. Hier in ronde 8 ook net een vroege miskraam met 4+4, wat een domper. Ik vind het mega spannend wat de komende tijd gaat brengen. Op naar ronde 9..🍀
één maand geleden
Reactie op Anoniemmie 🫶🏻
Ik herken je gevoel en snap het helemaal! Goed dat je van je af schrijft 😘 ...
Heel veel liefs, ik ga duimen 🍀
één maand geleden
Reactie op Rooosx
Snap jou goed en goed dat je uitspreekt. Hopelijk lucht het op omdat er gee ...
Ook al zo “lang”. Het lijkt elke maand ook weer spannender te worden. Hoe voel jij je eronder?
één maand geleden
Reactie op mijnkleinegeluk
Ook al zo “lang”. Het lijkt elke maand ook weer spannender te worden. Hoe v ...
Daar heb je zeker gelijk in en ik duim dat hoe jou naam zegt; mijnkleinegeluk, een heel groot jouw geluk mag worden. Wij kijken er allemaal erg na uit en hopen zo dat het lukt.
Mijn vriend en ik hebben er ook moeite mee, maar we gaan proberen de dag van de ongesteldheid er mee te zetten en verder proberen we er niet re veel mee bezig te zijn, maar dit word wel moeilijker. Elke keer denk je? Is er iets mis of moeten we geduld hebben?
één maand geleden
Reactie op Sab💜
Had het ook wij waren na 6 maanden zwanger helaas vroege miskraam in mei me ...
Ik kan alleen maar hopen dat ik zo snel ook weer zwanger raak. Enerzijds heb ik nu wel zoiets het kan wel, anderzijds denk ik nu als ik weer zwanger raak is het ook heeel spannend! Ik ga heel hard duimen voor jou 🍀
één maand geleden
Reactie op Rooosx
Daar heb je zeker gelijk in en ik duim dat hoe jou naam zegt; mijnkleinegel ...
Ja dat snap ik helemaal. Hoewel huisartsen roepen het kan tot een jaar duren, voelt het wel lang en elke keer die teleurstelling. Laten we hopen dat we beiden “geluk” gaan hebben 🍀
één maand geleden
Reactie op mijnkleinegeluk
Ik kan alleen maar hopen dat ik zo snel ook weer zwanger raak. Enerzijds he ...
Ik had toen in mei niet verwacht en nu weer niet verwacht dat ik zwanger zou zijn ik dacht echt dit gaat weer lang duren heb dit keer met easy@home ovulatie testen gedaan met de app pre mom en dan op de dag dat die hoog is en dag erna gezellig gehad dus maar 2x gedaan en opeens zwanger dacht echt huh houden die testen me voor de gek
één maand geleden
Reactie op Sab💜
Ik had toen in mei niet verwacht en nu weer niet verwacht dat ik zwanger zo ...
Dat had ik deze keer ook. Ik zou mn schoen opvreten als t was gelukt, helaas dus wel misgegaan. Wij hadden alleen op ovulatie dag en 2 dagen erna seks gehad. Moet je nagaan. De maanden dat je om de dag in je vruchtbare periode bezig bemt lukt het niet en wanneer je het niet verwacht lukt het wel…
één maand geleden
Reactie op Belly1
Bij mij werd er vandaag door een fertiliteitsarts chronische endometritis o ...
Dit was een flink domper denk ik ook voor jullie zeg, ondanks dat er meer bekend. Dit wilde je niet horen en duim zo dat je de antibiotica aanslaat en kunnen ze jullie dan later helpen met een traject? Veel sterkte ♥️
één maand geleden
Reactie op Rooosx
Dit was een flink domper denk ik ook voor jullie zeg, ondanks dat er meer b ...
Was idd even verschieten. 11 maanden proberen voor niks.. Volgens de arts is het probleem opgelost met de antibiotica kuur en ben ik erna gewoon weer gezond vruchtbaar zoals vroeger (vorig jaar bij tweede poging proberen zwanger maar toen curettage gehad). Bedankt ☘️