52 Reacties

één maand geleden

Reactie op Belly1

Bij mij werd er vandaag door een fertiliteitsarts chronische endometritis o ...
Oh jeetje! Nou wel fijn dat je meer duidelijkheid hebt en dat het ‘makkelijk’ verholpen kan worden! 😘

één maand geleden

Mega herkenbaar! Ik had precies hetzelfde inmiddels 12 maanden verder zonder resultaat het is echt killing soms en dat jaar voelt voor mij al als 3 jaar! Hebben wel onderzoeken in het ziekenhuis gehad en alles is goed tot nu toe dat geeft dan ergens wel weer rust ofzo.. het is gewoon onze tijd nog niet geweest en dat gaat echt binnenkort wel een keer komen en dat geldt ook voor jou 🤍🫶🏻🤞🏻

één maand geleden

Reactie op NinaHub

Mega herkenbaar! Ik had precies hetzelfde inmiddels 12 maanden verder zonde ...
Lief berichtje. Inmiddels positief getest maar dit is uitgelopen op een biochemische zwangerschap. Gaan nu weer met heel veel hoop ronde 9 tegemoet 🍀✨

één maand geleden

Hoi, ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Wij gaan ronde 8 alweer in. De twijfels beginnen langzaam te komen.. werkt alles wel zoals het zou moeten? Voor alsnog hebben we geen reden dat het niet zou moeten lukken. We hadden niet verwacht dat het gelijk raak zou zijn, maar je hoopt op een gegeven moment toch dat het een keertje lukt. Tot op heden geen enkele positieve test gehad 😐

één maand geleden

Reactie op Ninah2024

Hoi, ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Wij gaan ronde 8 alweer in. De twi ...
Gisteren geheel onverwacht licht positieve testen op 10 dpo in ronde 8. Ik had er 2 gedaan omdat ik dacht dat ik een vals positieve had.. Maar toen werd de 2e weer positief.. vandaag liep hij ook al mooi iets op. Dit weekend nod.. 🤞

één maand geleden

Reactie op Ninah2024

Gisteren geheel onverwacht licht positieve testen op 10 dpo in ronde 8. Ik ...
Wat super fijn en ook spannend voor jullie! Hopelijk mag alles goed gaan! 😊

één maand geleden

Zelfde gevoel… 16 maanden verder 🥲

één maand geleden

Reactie op Tes96

Wat super fijn en ook spannend voor jullie! Hopelijk mag alles goed gaan! � ...
Dank je wel! Ondertussen geeft CB ook zwanger en 1-2 aan. Morgen precies 4 weken, ga er maar voor de positiviteit er vanuit dat dit gewoon goed blijft gaan 🍀 Ondertussen al een paar dagen enorme honger. Ik blijf maar eten..

één maand geleden

Hopelijk komt er voor jullie ook snel een positieve test ❤️

één maand geleden

Hier ook 'langer' bezig...sinds maart dus inmiddels 9 maanden verder...ronde 9 voor een eerste kindje ik ben 32 en hou sinds het begin mijn cyclus bij. Gewone lengte van de cyclus alleen late ovulatie pas rond dag 20 positieve test elke keer maar wel 7 dagen later ongesteld dus te kort...laatst contact gehad met de huisarts maar ze willen nog niks doen qua onderzoeken ofzo echt pas na een jaar omdat de kans groot is dat het de komende maanden wel zou lukken...mjah al zouden we op precies het goeie moment zaadje en eitje bij elkaar krijgen dan nog is 7 dagen te kort voor innesteling dus ik heb er een hard hoofd in dat het zo ineens lukt...en ik ga nu ook weer steeds meer twijfelen aan alles zelfs of ik het nog wel wil enzo...heel dubbel

één maand geleden

Reactie op k9206

Hier ook 'langer' bezig...sinds maart dus inmiddels 9 maanden verder...rond ...
Heel herkenbaar!! Ik ga sindskort naar een accupunctuur zij geeft aan mij daar wel echt bij de kunnen helpen met een korte lutale fase! Dus als je het geld er voor over hebt, is dat wel echt een aanrader

24 dagen geleden

zelfde gevoel 2 jaar verder en een sterrenkindje ❤️