24 Reacties

Zo is ie als je hem ietstje donkerder maakt
Kwaliteit is niet echt top maar hopelijk zie ik een berichtje terug van iemand die een kruidvat earky heb gedaan en die ook heel kicht was

gisteren

Ik heb er destijds ook een gedaan en die was ook super licht nog na mijn nod. Een streepje is een streepje ik heb nu een gezonde dochter van 14 maanden. Gefeliciteerd 🥰

Reactie op DG16

Ik heb er destijds ook een gedaan en die was ook super licht nog na mijn no ...
Dankjewel! Ik vindt het nog dteeds zo onwerkelijk. En blijf maar piekeren of dit een indroger is.

gisteren

Reactie op 💕Wishforalilbabyoneday💕

Dankjewel! Ik vindt het nog dteeds zo onwerkelijk. En blijf maar piekeren o ...
Snap ik, ik vond de eerste periode ook echt even spannend maar het gaat allemaal goedkomen! En als je je onzeker voelt over iets mag je me altijd een berichtje sturen.

Reactie op DG16

Snap ik, ik vond de eerste periode ook echt even spannend maar het gaat all ...
Dankjewel! 💕

gisteren

nu heb je een topic aangemaakt met dezelfde testen als gister... ik vroeg toen enkel om een foto dichterbij en je begint over een onregelmatige cyclus. Met 15 dpo zou hij al veel duidelijker moeten zijn.. 🤷🏼‍♀️

gisteren

Reactie op Didjaa

nu heb je een topic aangemaakt met dezelfde testen als gister... ik vroeg t ...
Dit komt best onaardig over, ze is gewoon onzeker. En hij hoeft helemaal niet veel donkerder te zijn ik had precies hetzelfde en heb nu een gezonde dochter van 14 maanden. Er bestaat ook nog zoiets als een late innesteling, dat had ik dus.

gisteren

Als je het echt zeker wilt weten dan zou ik een clearblue digital halen. Die kan in 1x klap al het turen ed uitsluiten. Als je idd 15dpo bent, dan is die uitslag wel leidend. Succes! Hopelijk goed nieuws!

gisteren

Reactie op DG16

Dit komt best onaardig over, ze is gewoon onzeker. En hij hoeft helemaal ni ...
ja dat snap ik.. maar snap niet waarom ze 2x een topic opent met dezelfde foto's.. als er wordt gevraagd om een foto van dichterbij 🤷🏼‍♀️ dat heeft niks met een onregelmatige cyclus te maken of wel? 🧐 Als ze geen ovu-testen heeft gedaan dan is de kans toch dat ze nog niet direct 15 dpo is maar bijv pas 11 dpo ofzo... 🤷🏼‍♀️ dat is wat ik in t andere topic probeerde te vragen.. maar nu ben ik met een directe opmerking gelijk een Gerda .. top! Iedereen die al even bezig is, is onzeker, na ruim 2 jaar proberen weet ik dat best..

Reactie op DG16

Ik heb er destijds ook een gedaan en die was ook super licht nog na mijn no ...
Bleef die van jou lichtjes?

13 uur geleden

Bleef die van jou lichtjes?
Ja na een aantal dagen werd hij iets donkerder maar ik heb nooit niet echt een knaltest gehad. Heb je een foto van hoe je test er nu uit ziet??

Reactie op DG16

Ja na een aantal dagen werd hij iets donkerder maar ik heb nooit niet echt ...
Hij ziet er nog steeds lichtjes uit.

Reactie op DG16

Ja na een aantal dagen werd hij iets donkerder maar ik heb nooit niet echt ...
Moet wel zeggen dat ik wel echt gevoelige tepels heb. En ben nu 16 dpo (25 december positief ovulatie test en nog steeds geen bloed te zien)

13 uur geleden

Hij ziet er nog steeds lichtjes uit.
Kwaliteit is zo slecht in de app, heb je de test al eens open gemaakt? En dan van dichtbij een foto maken als je kunt dan kan ik het beter zien..

13 uur geleden

Ik zou hem met ochtend urine doen. Op deze foto zie ik zo niets

Reactie op DG16

Kwaliteit is zo slecht in de app, heb je de test al eens open gemaakt? En d ...
Ik zag wel een lijntje maar ben nu niet thuis . Doe vanabond nog eentje

Reactie op Pearl5

Ik zou hem met ochtend urine doen. Op deze foto zie ik zo niets
Heb ik gedaan.

13 uur geleden

2 dagen geleden had je ook al een mini tuur streep. Je zou toch verwachten dat die dan vandaag duidelijker is. Ik hoop het voor je maar als je na je nod zou zitten en a 2 a 3 dagen dit lijntje hebt, lijkt het me niet goed

Reactie op Helowtjess

2 dagen geleden had je ook al een mini tuur streep. Je zou toch verwachten ...
Naja ik wacht het nu ff af .!