14 Reacties

10 dagen geleden

Misschien schommelen je hormonen.. zat je aan anticonceptie?

10 dagen geleden

Misschien heb je een langere cyclus dan normaal? Weet je ook wanneer je ovulatie had?

10 dagen geleden

Reactie op DankbareMist947327

Misschien schommelen je hormonen.. zat je aan anticonceptie?
Nee, daar ben ik mee gestopt. Dit zou nu de derde menstruatie moeten zijn na het stoppen met de pil.

10 dagen geleden

Reactie op RebelseZebra502299

Misschien heb je een langere cyclus dan normaal? Weet je ook wanneer je ovu ...
Nee ik heb geen ovulatie testen gebruikt. Maar als ik uit zou gaan van een lange cyclus van 35 dagen dan zou die op dag 21 moeten zijn en vandaag is het dag 37.

10 dagen geleden

Reactie op LizzyABC

Nee, daar ben ik mee gestopt. Dit zou nu de derde menstruatie moeten zijn n ...
Het een tijdje duren voordat de pil uit je systeem is. Kan zelfs tot een jaar duren dus de hormonen kunnen nog wel schommelen en hun weg zoeken denk ik (: Heb je ovulatie testen gedaan?

10 dagen geleden

Ik had in men derde cyclus een uitschieter van 41 dagen, echt kut maar gebeurt soms gewoon 🥲

10 dagen geleden

Lijkt mij inderdaad nog door de anticonceptie te komen, balen!! Maar een early test was inmiddels echt wel positief geweest...

10 dagen geleden

Reactie op LizzyABC

Nee, daar ben ik mee gestopt. Dit zou nu de derde menstruatie moeten zijn n ...
Is heel normaal.. heeft even tijd nodig. Ik ben nu 5 maanden gestopt en het klopt ook nog niet helemaal

9 dagen geleden

Reactie op Nouuk98

Lijkt mij inderdaad nog door de anticonceptie te komen, balen!! Maar een ea ...
Dat weet je eigenlijk niet toch? Als TS pas op dag 31 haar ovulatie had, dan test ze nu ook op dag 37 niet positief met een early.

9 dagen geleden

Ik ben in maart gestopt met de pil. Eerst mijn lichaam de tijd gegeven om te “ontpillen”. Mijn cyclus varieerde tussen de 27/33 dagen.

9 dagen geleden

Het kan zijn dat je cyclus een stuk langer is. Na het stoppen met de pil leek de mijne even mooi regelmatig te zijn, maar daarna zelf cycli van 50 dagen

9 dagen geleden

Als je cyclus vaak langer duurt, kan je naar de huisarts gaan om bepaalde dingen uit te sluiten

9 dagen geleden

Reactie op LilyG92

Dat weet je eigenlijk niet toch? Als TS pas op dag 31 haar ovulatie had, da ...
Nee klopt helemaal! Misschien verkeerd verwoord 🙈 maar als zij bedoelde dat ze dus 'overtijd' was was de early nu wel positief. Door de langere cyclus kan haar ovulatie natuurlijk veel later zijn geweest maar dan is ze dus nog niet bij haar NOD. Thanks voor de correctie 🙈

9 dagen geleden

Toen in de tijd van corona na z’n vaccinatie duurde mijn cyclus ook lang uiteindelijk heb ik acupunctuur gedaan en dat heeft mij geholpen. Misschien even afwachten tot dag 40 en anders naar de huisarts of acupunctuur overwegen ?