14 Reacties
10 dagen geleden
Misschien heb je een langere cyclus dan normaal? Weet je ook wanneer je ovulatie had?
10 dagen geleden
Reactie op LizzyABC
Nee, daar ben ik mee gestopt. Dit zou nu de derde menstruatie moeten zijn n ...
Het een tijdje duren voordat de pil uit je systeem is. Kan zelfs tot een jaar duren dus de hormonen kunnen nog wel schommelen en hun weg zoeken denk ik (:
Heb je ovulatie testen gedaan?
10 dagen geleden
Ik had in men derde cyclus een uitschieter van 41 dagen, echt kut maar gebeurt soms gewoon 🥲
10 dagen geleden
Reactie op LizzyABC
Nee, daar ben ik mee gestopt. Dit zou nu de derde menstruatie moeten zijn n ...
Is heel normaal.. heeft even tijd nodig. Ik ben nu 5 maanden gestopt en het klopt ook nog niet helemaal
9 dagen geleden
Ik ben in maart gestopt met de pil. Eerst mijn lichaam de tijd gegeven om te “ontpillen”. Mijn cyclus varieerde tussen de 27/33 dagen.
9 dagen geleden
Het kan zijn dat je cyclus een stuk langer is. Na het stoppen met de pil leek de mijne even mooi regelmatig te zijn, maar daarna zelf cycli van 50 dagen
9 dagen geleden
Als je cyclus vaak langer duurt, kan je naar de huisarts gaan om bepaalde dingen uit te sluiten
9 dagen geleden
Reactie op LilyG92
Dat weet je eigenlijk niet toch? Als TS pas op dag 31 haar ovulatie had, da ...
Nee klopt helemaal! Misschien verkeerd verwoord 🙈 maar als zij bedoelde dat ze dus 'overtijd' was was de early nu wel positief.
Door de langere cyclus kan haar ovulatie natuurlijk veel later zijn geweest maar dan is ze dus nog niet bij haar NOD.
Thanks voor de correctie 🙈