14 Reacties

één maand geleden

Ik zelf heb eigenlijk helemaal geen klachten, ik voel me er juist energieker door ofzo. Wat voor bijwerkingen heb jij dan?

één maand geleden

Reactie op Marieke1905

Ik zelf heb eigenlijk helemaal geen klachten, ik voel me er juist energieke ...
Ik heb een beetje een opgeblazen gevoel maar weet niet of dit perse van de foliumzuur komt daarom de vraag😇

één maand geleden

Sinds ik alle extra dingen slik geen bijwerkingen maar wel sterkere nagels 😊 ben ik blij mee haha. Zijn nu echt lang ook!

één maand geleden

Reactie op Lisa707

Ik heb een beetje een opgeblazen gevoel maar weet niet of dit perse van de ...
Ow, ik denk niet dat het perse van de foliumzuur komt hoor..

één maand geleden

Reactie op Marieke1905

Ja kan nog niet testen maar het ‘zou’ kunnen

één maand geleden

Dat had ik ook, maar dit was niet van de foliumzuur. Moet je bijna ongesteld worden?

één maand geleden

Ik werd er vreselijk onrustig van, geïrriteerd en m’n stemming werd een stuk onstabieler en slechter. Door dit alles was ik continu heel moe ook. Bij mij bleek mijn waarde (veel) te hoog te zijn

één maand geleden

Reactie op Marionlos

Dat had ik ook, maar dit was niet van de foliumzuur. Moet je bijna ongestel ...
Volgend weekend pas

één maand geleden

Reactie op Anne9182

Ik werd er vreselijk onrustig van, geïrriteerd en m’n stemming werd een stu ...
Heb je dit laten testen bij de dokter of hoe ben je hier achter gekomen?

één maand geleden

Reactie op Lisa707

Heb je dit laten testen bij de dokter of hoe ben je hier achter gekomen?
Jep. Een psychiatrisch verpleegkundige wees me erop dat incidenteel psychische klachten kunnen ontstaan door een te hoge waarde. Dit toen via de huisarts laten testen en waarde bleek boven de meetwaarde van het lab te zitten 😅 van folaat naar foliumzuur gewisseld en de dosis gehalveerd (moest op aanraden van een andere arts eerst een dubbele dosis nemen, dus ik kreeg ook best veel binnen). Dit was begin juli, daarna nog twee keer getest en pas deze week is m’n waarde weer meetbaar. Dus ben er wel even zoet mee geweest ook.

één maand geleden

Dankjewel voor het delen!

één maand geleden

Reactie op Marieke1905

Wat jij beschrijft had ik ook en alleen met foliumzuur. Na stoppen niet meer dus het kan wel.

één maand geleden

Ik word misselijk en moet overgeven als ik het zonder eten inneem.

20 dagen geleden

Het opgeblazen gevoel is overgetrokken gelukkig, nog niet ongesteld maar ook negatief getest