38 Reacties

4 jaar geleden

Iemand enig idee of ervaring hieromtrent? Morgen is het al een week bezig.

4 jaar geleden

Ik heb hier geen ervaring mee helaas.. maar ik heb wel eens gelezen dat het een innestellingsbloeding kan zijn. Wanneer is je NOD?

4 jaar geleden

Ik heb hier geen ervaring mee helaas.. maar ik heb wel eens gelezen dat het ...
Hoi, bedankt voor je reactie. Op 2/12 positieve ovulatietest, vanaf 5/12 bloedverlies tot nu. NOD volgende week zondag 18/12. Kan een ovulatiebloeding een week aanhouden volgens jou?

4 jaar geleden

Reactie op Natacha21

Hoi, bedankt voor je reactie. Op 2/12 positieve ovulatietest, vanaf 5/12 bl ...
Hmm dat lijkt mij niet goed. Misschien is het toch je menstruatie dan.. gek. Blijft het nu nog steeds een klein beetje, bloed?

4 jaar geleden

Hmm dat lijkt mij niet goed. Misschien is het toch je menstruatie dan.. gek ...
Jup, hele kleine hoeveelheid. Als ik diep genoeg veeg een vingertopje, lichte roze/rode veeg.

4 jaar geleden

Reactie op Natacha21

Jup, hele kleine hoeveelheid. Als ik diep genoeg veeg een vingertopje, lich ...
Dat is gek. Ik heb er geen ervaring mee maar misschien gewoon nog eventjes afwachten. En anders over een paar dagen een vroege test doen 馃槉

VRIEND

4 jaar geleden

Ovulatie bloeding of innestelings bloeding. Van beiden kan je spotting krijgen. Ik heb momenteel al een 2 dagen spotting en flink ook wat. Voelt de hele tijd vochtig. Ben nu 5dpo, met de echo vastgesteld. En continu krampjes, lijkt mij dat die krampen niet meer van de ovulatie zijn...

4 jaar geleden

Reactie op Dizvis

Ovulatie bloeding of innestelings bloeding. Van beiden kan je spotting krij ...
Bedankt voor je reactie. Voor een innesteling is het te vroeg begonnen na m'n positieve ovulatietest vrees ik :( Ik duim dat het bij jou wel een innesteling is! 馃崁

4 jaar geleden

Ik heb het vaker gehad door mijn cyclus heen. Nog wat spotting vlak na de menstruatie, tussendoor, weer bij ovulatie, en daarna nog weer. Ik gok dat het bij mij had te maken met stress

4 jaar geleden

Reactie op Sannnx

Ik heb het vaker gehad door mijn cyclus heen. Nog wat spotting vlak na de m ...
Dat zou inderdaad misschien ook nog wel eens kunnen ...

4 jaar geleden

Even laten weten dat het een week aangehouden heeft en vandaag over lijkt. Mijn buik voelt ook beter aan. Geen idee wat ik ervan moet denken. Komend weekend NOD en geen enkel symptoom voorlopig.

4 jaar geleden

Reactie op Natacha21

Even laten weten dat het een week aangehouden heeft en vandaag over lijkt. ...
Vergeet wat ik zei, het is weer terug.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Natacha21

Vergeet wat ik zei, het is weer terug.
Oh shit zeg, dat is echt super vervelend. Bij mij leek het gister avond ook klaar, geen idee wat vandaag gaat doen.

4 jaar geleden

Reactie op Dizvis

Oh shit zeg, dat is echt super vervelend. Bij mij leek het gister avond ook ...
Hoe gaat het daar bij jou? Bij mij is het gisteren en vandaag zo goed als gestopt. Dit weekend NOD, ben benieuwd.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Natacha21

Hoe gaat het daar bij jou? Bij mij is het gisteren en vandaag zo goed als g ...
Nog steeds gaande, gisteravond en vanochtend was het rood en nu weer terug naar minder en bruin. Snap er echt niks van, dus heb een echo voor vrijdag ingepland. Als het wel een menstruatie is dan kan ik beginnen met een verhoogde dosis Letrozol.

4 jaar geleden

Reactie op Dizvis

Nog steeds gaande, gisteravond en vanochtend was het rood en nu weer terug ...
Hoe lang is het al bezig? Enig idee wanneer je ongesteld moet worden? Goed dat je een echo te pakken hebt!

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Natacha21

Hoe lang is het al bezig? Enig idee wanneer je ongesteld moet worden? Goe ...
Ik dacht de 20ste, maar er is blijkbaar geen eisprong geweest. (al weet ik niet helemaal of de verpleegkundige het goed zag, want in mijn dossier online is nog geen resultaat van het onderzoek binnen) Het is nu 6 dagen gaande, vanochtend nog veel en nu weer een stuk minder. Dus toen ik belde vanmiddag leek het op een beginnende menstruatie, maar nu lijkt het weer nergens naar. Heb je al een testje durven wagen?

4 jaar geleden

Reactie op Dizvis

Ik dacht de 20ste, maar er is blijkbaar geen eisprong geweest. (al weet ik ...
Mmm, vreemd. Hopelijk heb je vrijdag uitsluitsel. Heb je ook krampen of buikpijn ofzo? Ik voel of voelde helemaal niets eigenlijk tijdens dat bloedverlies. Misschien iets vermoeider als doorgaans. Ik had vorige week donderdag een positieve ovulatietest, dus ga proberen te wachten tot vrijdag of zaterdag, maar ik weet niet zeker of ik me morgenvroeg kan inhouden馃ゲ

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Natacha21

Mmm, vreemd. Hopelijk heb je vrijdag uitsluitsel. Heb je ook krampen of bui ...
Heel raar idd, krampjes kunnen door veel dingen komen dus daar leg ik geen hoop meer op. Normaal gezien duurt mijn menstruatie (na de MA) nog maar 4 a 5 dagen waarvan de eerste erg heftig en pijnlijk is en daarna is het "smooth sailing" . Dit lijkt daar totaal niet op, dus ik ben erg benieuwd naar morgen.

4 jaar geleden

Reactie op Dizvis

Ik dacht de 20ste, maar er is blijkbaar geen eisprong geweest. (al weet ik ...
Bloeden wordt erger, dus denk dat ik quasi ongesteld ben? Ook detypiscje krampen en winderigheid zijn er en de zere boobs ;) Ik denk aan je vandaag.