38 Reacties

4 jaar geleden

Iemand enig idee of ervaring hieromtrent? Morgen is het al een week bezig.

4 jaar geleden

Ik heb hier geen ervaring mee helaas.. maar ik heb wel eens gelezen dat het een innestellingsbloeding kan zijn. Wanneer is je NOD?

4 jaar geleden

Ik heb hier geen ervaring mee helaas.. maar ik heb wel eens gelezen dat het ...
Hoi, bedankt voor je reactie. Op 2/12 positieve ovulatietest, vanaf 5/12 bloedverlies tot nu. NOD volgende week zondag 18/12. Kan een ovulatiebloeding een week aanhouden volgens jou?

4 jaar geleden

Reactie op Natacha21

Hoi, bedankt voor je reactie. Op 2/12 positieve ovulatietest, vanaf 5/12 bl ...
Hmm dat lijkt mij niet goed. Misschien is het toch je menstruatie dan.. gek. Blijft het nu nog steeds een klein beetje, bloed?

4 jaar geleden

Hmm dat lijkt mij niet goed. Misschien is het toch je menstruatie dan.. gek ...
Jup, hele kleine hoeveelheid. Als ik diep genoeg veeg een vingertopje, lichte roze/rode veeg.

4 jaar geleden

Reactie op Natacha21

Jup, hele kleine hoeveelheid. Als ik diep genoeg veeg een vingertopje, lich ...
Dat is gek. Ik heb er geen ervaring mee maar misschien gewoon nog eventjes afwachten. En anders over een paar dagen een vroege test doen 馃槉

VRIEND

4 jaar geleden

Ovulatie bloeding of innestelings bloeding. Van beiden kan je spotting krijgen. Ik heb momenteel al een 2 dagen spotting en flink ook wat. Voelt de hele tijd vochtig. Ben nu 5dpo, met de echo vastgesteld. En continu krampjes, lijkt mij dat die krampen niet meer van de ovulatie zijn...

4 jaar geleden

Reactie op Dizvis

Ovulatie bloeding of innestelings bloeding. Van beiden kan je spotting krij ...
Bedankt voor je reactie. Voor een innesteling is het te vroeg begonnen na m'n positieve ovulatietest vrees ik :( Ik duim dat het bij jou wel een innesteling is! 馃崁

4 jaar geleden