10 Reacties

8 maanden geleden

Snap ik! Ik heb net ook geprobeerd en die ronde zwanger geraakt, nu morgen 18 weken gezond zwanger

8 maanden geleden

Fijn om te horen! Gefeliciteerd!

8 maanden geleden

Meerdere rondes gebruikt en toen niet zwanger.. Het zegt helaas dus vrij weinig.. als je weinig vocht hebt is het handig om te gebruiken en zal het misschien helpen, maar het is geen wondermiddel.. 🍀🍀 sterkte!

8 maanden geleden

Nog meer vrouwen hier ervaring mee?

8 maanden geleden

Ben ik ook benieuwd naar

8 maanden geleden

Ik heb niet de applicators gebruikt, wel de ‘gewone’ tube van conceive plus. Daarmee in februari zwanger geraakt maar een missed abortion gehad, nu eerste ronde opnieuw aan het proberen. Weer met conceive plus, ik ben van mezelf te droog, dus hebben echt iets van glijmiddel nodig en vindt dit heel prettig!

8 maanden geleden

Reactie op SK19

Ik heb niet de applicators gebruikt, wel de ‘gewone’ tube van conceive plus ...
Mag ik vragen hoelang (hoeveel rondes) je die tube gebruikt hebt voordat je zwanger werd? Hopelijk is het snel weer raak en dan goed!

8 maanden geleden

Reactie op AnneWP

Mag ik vragen hoelang (hoeveel rondes) je die tube gebruikt hebt voordat je ...
We hebben het 3 rondes gebruikt en het was de 3e ronde raak. We hebben het dus niet gekocht om sneller zwanger te raken, maar omdat ander glijmiddel invloed kan hebben op het zaad. Maar moet zeggen dat ik deze überhaupt fijner vind dan bijvoorbeeld Durex. :)

2 maanden geleden

Reactie op HKKW

Snap ik! Ik heb net ook geprobeerd en die ronde zwanger geraakt, nu morgen ...
Welke momenten heb jij het gebruikt?

2 maanden geleden

Reactie op BlijdeVuurvlieg826701

Welke momenten heb jij het gebruikt?
Dag van de positieve ovulatie test