241 Reacties

één jaar geleden

hallo! gefeliciteerd Ammy! spannend hè?! ook ik ben nu zwanger van de eerste. Merkte het vorige week zondag. ik stond midden in de woonkamer te huilen om helemaal niets, early test gedaan op 12/6 en meteen positief (CB). vandaag NOD. nog steeds positief. ik test morgenochtend met een CB met weekteller en dan geloof ik het wel! hoe ben jij erachter gekomen?!

één jaar geleden

Hier niet zwanger, 2 kleintjes van 18 maanden en 4 maanden. Maar wil je wel feliciteren en alle goeds toewensen. Geniet ervan ❤💙

één jaar geleden

Reactie op Retrokat

hallo! gefeliciteerd Ammy! spannend hè?! ook ik ben nu zwanger van de eerst ...
Haha wat grappig dat je er zo achter komt. Waren jullie ook bezig? Wij zijn vorig jaar begonnen en dat werd een miskraam, we merkte dat we er toen te veel mee bezig waren dus hadden het even losgelaten. Deze maand toch een ovulatie test gedaan en Voila! Ik was wel aan een paar dagen misselijk en net als de vorige keer had ik zulke warme voeten heel de tijd… gisteravond op 8dpo positief getest en vandaag een clearblue gedaan. Is nog spannend dus maar we duimen dat het goed gaat. Heb jij al symptomen?

één jaar geleden

Reactie op JIDD

Hier niet zwanger, 2 kleintjes van 18 maanden en 4 maanden. Maar wil je wel ...
Wat lief! Dankjewel. Kijk er heel erg naar om alles te gaan meemaken! Jij ook al het goed gewenst met je kleintjes 🥰

één jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had ook gisteren een positieve zwangerschap test in mijn handen! Zo onwerkelijk na 1 jaar bezig te zijn geweest en aankomende week afspraak in het ziekenhuis voor intake & plan van aanpak. Gelukkig niet meer nodig! Ik was gisteren 1 dag overtijd. Vind het wel super spannend want je moet zo lang wachten voor je een echo kan krijgen, spannende weken dit! Ben zwanger van mijn eerste kindje!

één jaar geleden

Ik kan het niet geloven 😭 Mijn NOD was 12-06. Ik ben 11.06 begonnen met testen maar durfde nog niets in deze app te zetten. Wij zijn nu 2,5 jaar bezig en hebben in April en Juni 2021 een miskraam gehad ❤️‍🩹 Nu precies 1 jaar na de laatste miskraam ben ik gewoon weer zwanger!!! Al de hele week met angst naar het toilet, zo bang dat ik weer een miskraam krijg. Kwaaltjes komen en gaan. Het ene moment heb ik hele pijnlijke borsten en het andere moment voel ik ze niet meer. Heeft iemand dit nog ook? Hoe dan ook. Wij zijn ZO gelukkig!!!!

één jaar geleden

Ik kan het niet geloven 😭 Mijn NOD was 12-06. Ik ben 11.06 begonnen met te ...
Ah wat fijn zeg! Het is je gegund Ja die angst ken ik… elke keer met elke krampje denk ik, daar gaan we… Ook met elk toilet bezoek ben ik bang dat ik wat zie wat niet hoort maar goed we kunnen er maar beter zo min mogelijk stres over hebben… Ik heb vlagen van misselijkheid, hele warme doorbloede voeten en zere borsten maar allemaal behapbaar hoor!

één jaar geleden

Gefeliciteerd Ammy! Hier van de week ook een positieve test! Het begon met vermoeidheid en pijnlijke borsten, daardoor ben ik gaan testen. Joepiee!! Vandaag wat minder ‘klachten’ maar dat zal er wel bij horen, dat dat schommelt.

één jaar geleden

Gefeliciteerd! Hier eergisteren licht positieve test. Vandaag op 12 dpo was de test al wat donkerder. Blijft spannend 🤞 Maandag Nod. In februari een miskraam gehad dus maakt alles extra spannend. En inderdaad nu merk ik dat ik wat meer afscheiding heb en meteen bang dat het al mis is. Niet veel klachten, behalve zeurende opgeblazen buik en af en toe maagzuur (hoewel dat ook weer minder wordt).

één jaar geleden

Hier vandaag een lichte positieve test!! Ongelofelijk’. Net wakker maar link of ik Denk dat ik gek wor haha 😂

één jaar geleden

Reactie op Renate1982

Gefeliciteerd! Hier eergisteren licht positieve test. Vandaag op 12 dpo wa ...
Ik herken deze klachten hoor.. ik snap je gevoel helemaal maar we moeten er van uit gaan dat het goed zit! 🥰

één jaar geleden

Reactie op basil

Hier vandaag een lichte positieve test!! Ongelofelijk’. Net wakker maar li ...
Gefeliciteerd!!!!! Wat een fijn nieuws

één jaar geleden

Reactie op babywens1

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had ook gisteren een positieve zwange ...
Wanneer ben je uitgerekend Amy?

één jaar geleden

Reactie op babywens1

Wanneer ben je uitgerekend Amy?
Denk dat je mij bedoelt? Nou ik heb echt net een positieve test gehad hoor dus als ik hem doorreken 1 maart 2023 als alles goed verloopt!🥰 en jij?

één jaar geleden

Denk dat je mij bedoelt? Nou ik heb echt net een positieve test gehad hoor ...
Haha jaa klopt! Je had niet op mijn berichtje gereageerd. Dus linkte hem even aan mijn eigen berichtje!🥰 ik denk rond 23 Februari, ga dinsdag verloskundige bellen!

één jaar geleden

Babywens1 dan lopen wij gelijk. Ik zou ook volgens de berekening 23 februari uitgerekend zijn 😊

één jaar geleden

Reactie op babywens1

Haha jaa klopt! Je had niet op mijn berichtje gereageerd. Dus linkte hem ev ...
Oh sorry niet gezien!! Oh spannend! Ik wil voor mijn gevoel nog even wat dagen wachten voordat ik bel..

één jaar geleden

Ja ik ben in februari uitgerekend als het goed is 23 februari. Wat spannend nu de eerste weken.. nu in m’n 5e week. Wanneer van jullie bellen ik dacht donderdag maar wil ook wel tot week 6 misschien wachten.. Vind het wel spannend..

één jaar geleden

Ik denk dat ik eind deze week ga bellen. Weet alleen niet goed of ik wel of geen vroegere echo wil met 6,5 week. Verloskundige zei de vorige keer mocht je weer zwanger worden dan mag je eerder een echo hebben dan normaal met 8 weken.

één jaar geleden

Reactie op basil

Ja ik ben in februari uitgerekend als het goed is 23 februari. Wat spannen ...
Oh ik ben volgens mijn planning ook 23 Februari uitgerekend🥰