35 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb de convieve plus gebruikt ik had daar geen resultaat van. De ferti-lilly cup heb ik 1 gebruikt. En daar heb ik nu een prachtige dochter van. Ik weet niet of het toeval was of niet. Ik was ronde 5 zwanger.

3 jaar geleden

Reactie op Gizmo93

Ik heb de convieve plus gebruikt ik had daar geen resultaat van. De ferti ...
Wat goed om te horen! 🥰 toeval of niet!

3 jaar geleden

Ik gebruik al een half jaar fertililly. Geen resultaat. Ondertussen loop ik al een paar maanden op de fertiliteit afdeling. Ik heb onze arts hiernaar gevraagd en zei dat ze er nog nooit van had gehoord. Ze zei als dit zou werken dan hadden ze er wel van geweten. Ze heeft het ondertussen ook opgezocht en gevraagd of ik ermee wil stoppen. Dus ik gebruik hem niet meer. Maar fijn dat het lijkt te werken voor sommige. ;)

3 jaar geleden

Reactie op Wennx

Ik gebruik al een half jaar fertililly. Geen resultaat. Ondertussen loop ik ...
Thanks! Iets om over na te denken ☺️

3 jaar geleden

Ik heb beiden geprobeerd. Eerst 3 rondes ferti-lily. Ik vond het zo’n dooddoener na de seks. Echt niet relaxt. Het heeft ook niet geholpen. Toen ronde 4 en 5 normaal geprobeerd. Niets gebeurd. Toen heb ik het glijmiddel van conceive plus geprobeerd, die met dat tuutje. Dat glijmiddel bracht mijn vriend dan voor ‘de daad’ in bij mij. We deden het toen heel consistent om de dag vanaf 1 week voor de ovulatie tot 1 dag erna. En toen was het raak!! Toeval? Ik weet het niet. Ik denk dat conceive plus ons echt geholpen heeft. Ik ben over een maand uitgerekend. Heel veel succes!

3 jaar geleden

Reactie op koekie89

Ik heb beiden geprobeerd. Eerst 3 rondes ferti-lily. Ik vond het zo’n doodd ...
Wauw! Gefeliciteerd!! Ik snap dat het een dooddoener na de seks is met de ferti-lily maar mijn man en ik doen het dmv zelfinseminatie dus heel romantisch is het al niet meer haha! Ik lees bij concieve plus dat het niet voor inseminatie is maar misschien ga ik het gewoon proberen. Kan vast geen kwaad. 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op lian95x

Wauw! Gefeliciteerd!! Ik snap dat het een dooddoener na de seks is met de f ...
Thanks! Proberen kan vast geen kwaad idd! Succes

3 jaar geleden

Ik ben in februari begonnen met het gebruik van de cup (ronde 5). Ik ben in maart zwanger geworden!! 🥰

3 jaar geleden

Wij gebruiken conceive plus glijmiddel (2 maanden bezig en zo lang in gebruik) en ook al zou het niet zorgen dat je sneller zwanger wordt, het is wel een prima glijmiddel.

3 jaar geleden

Wij gebruiken deze ronde de ferti-Lily cup en de ferti-Lily gel voor het eerst.

3 jaar geleden

Bedankt allemaal! Het is voor ons niet meer nodig, ik had zondag na 2 jaar eindelijk een positieve test in handen. Ik hoop dat het bij jullie snel mag lukken 🤍

3 jaar geleden

Reactie op lian95x

Bedankt allemaal! Het is voor ons niet meer nodig, ik had zondag na 2 jaar ...
Wat geweldig! Gefeliciteerd ❤️

3 jaar geleden

Reactie op lian95x

Bedankt allemaal! Het is voor ons niet meer nodig, ik had zondag na 2 jaar ...
Aawh gefeliciteerd ♡♡♡♡ mag ik vragen naar de zelfinseminatie? Hoe werkt dat xD wij hebben december 1e iui na ruim 1,5 jaar proberen.. miss kunnen we dit nog er oor proberen xD?

3 jaar geleden

Reactie op Wennx

Aawh gefeliciteerd ♡♡♡♡ mag ik vragen naar de zelfinseminatie? Hoe werkt da ...
Dankje! 😂 ja zeker! Rond de vruchtbare periode hielp ik hem een handje of deed hij het zelf en vingen we het op in een potje, spuitje van de apotheek en dan gewoon naar binnen spuiten!

3 jaar geleden

Reactie op lian95x

Dankje! 😂 ja zeker! Rond de vruchtbare periode hielp ik hem een handje of ...
Ooh wauw okee ik ga het eens met mn man erover hebben!!

3 jaar geleden

Reactie op Wennx

Ooh wauw okee ik ga het eens met mn man erover hebben!!
Ik zie nu dat ik de verkeerde smiley heb gebruikt, lijkt nu net onaardig hahaha! Bedoelde 🥰. En je kan het natuurlijk altijd proberen! Als je het hebt opgevangen (in een schoon potje, niet met zeep alleen uitgekookt) heel even voorzichtig een paar rondjes draaien en dan opzuigen met de spuit.

3 jaar geleden

Reactie op lian95x

Ik zie nu dat ik de verkeerde smiley heb gebruikt, lijkt nu net onaardig ha ...
Aawh haha zo las ik het gelukkig niet 😘😘 dankjewel voor de tip! Hoever ben je nu in je zwangerschap? Gaat alles goed?

3 jaar geleden

Reactie op Wennx

Aawh haha zo las ik het gelukkig niet 😘😘 dankjewel voor de tip! Hoever ...
Ik ben nu ongeveer 7 weken! Morgen hebben we de eerste echo. Echt ontzettend spannend. Als ik nog niet misselijk was zou ik het worden van de spanning 😂. Voel me opzich prima op de vermoeidheid en het flauwe gevoel na. Ook af en toe wat misselijk en pijnlijke borsten maar mij hoor je niet klagen 🥰

3 jaar geleden

Reactie op lian95x

Ik ben nu ongeveer 7 weken! Morgen hebben we de eerste echo. Echt ontzetten ...
Super leuk♡ Hoe was de echo?

3 jaar geleden

Reactie op Wennx

Super leuk♡ Hoe was de echo?
Kloppend hartje dus helemaal blij! 🤍