7 Reacties
8 maanden geleden
Hi. Ik ben 6 maart gestopt met de pil en had 11 maart mijn ontrekkingsbloeding. Ik ben 13 april ongesteld geworden, maar dit was ook maar 1 dag heel helder rood bloed en de andere 2 dagen roze/bruinig en heel weinig. Je lichaam moet gewoon even wennen en je cyclus kan ook best wel wat langer duren, omdat je lichaam van slag is. Geef het even de tijd
8 maanden geleden
Bij mij duurde het ongeveer 3 maanden voordat ik weer een stabiele cyclus kreeg. Had 1 keer tussendoor ook een dagje wat bloedverlies maar dat was geen menstruatie te noemen. Ik slikte dezelfde pil. Mijn tip is toch rustig afwachten, het kan echt wel even duren.
8 maanden geleden
Ik heb ook dezelfde pil geslikt en ben sinds eind dec 24 gestopt inmiddels nog steeds geen normale cyclus. Heb snel daarna een onttrekkingsbloeding gehad. Verder jan niks. Feb na 47 dagen en maart na 43 dagen en nu is het ook nog weer afwachten.
Verder geeft de ovulatie testen wel een licht streepje maar tot nu toe elke maand geen piek gehad is dit normaal?
Moet ik nu eerst weer afwachten of aan de bel trekken bij de huisarts?
Wij proberen voor ons eerste kindje.
8 maanden geleden
Reactie op Sannie Heeft Hoop
Ik heb ook dezelfde pil geslikt en ben sinds eind dec 24 gestopt inmiddels ...
Het zou eventueel kunnen dat je je piek gemist hebt, maar het kan ook dat je nog geen eisprong gehad hebt.
Ik ben vanaf eind augustus/ september gestopt met die pil en mijn cyclus is al vanaf september goed maar ik heb nu pas klachten van het ontpillen.
Ik heb hem 14 jaar geslikt dus misschien daarom maar uit ervaring weet ik dus dat het even kan duren..
8 maanden geleden
Reactie op Marieke1905
Het zou eventueel kunnen dat je je piek gemist hebt, maar het kan ook dat j ...
Ik test al deze hele maand en heb geen piek gezien tot nu. Ik heb 17 jaar de pil geslikt. Dus ja kan even duren denk ik.
8 maanden geleden
Mijn eerste 'echte' menstruatie na het stoppen met de pil was echt mega heftig. Heel veel bloedverlies en pijn. Daarna gewoon weer mijn gebruikelijke menstruatie terug gekregen met dr klachten die ik ook had tijdens het gebruik van de pil.
Ik had overigens direct weer een duidelijke en regelmatige cyclus.