64 Reacties
4 dagen geleden
Reactie op MamaMarya
Ah heb nt negatief getest op 9dpo. Hd al opgegeven en dat het niet raak is ...
Ik had pas om 11 dpo een positieve test, 9 en 10 waren ook negatief, er is hoop! 馃馃徎
3 dagen geleden
De eerste keer testte ik op 8dpo positief. Werd een zwangerschap en verloor mijn dochter op 21wk.
Tweede keer testte ik op 10dpo positief, helaas verloor ik deze zwangerschap mijn zoontje met 22 weken.
Derde keer testte ik positief op 10dpo en ik kreeg een dochter
Deze keer blijkbaar een late ovulatie gehad(zie mijn topic) en dacht dus NOD2 te zijn maar zit klaarblijkelijk op 10dpo, test negatief. Alles is deze cyclus verschoven dus vraag me 眉berhaupt af of het nog positief wordt of wanneer mijn menstruatie doorbreekt.
Vind het lastig met die onzekerheid te zitten.
Vervelend dat je menstruatie is doorgebroken馃檨
3 dagen geleden
Reactie op Nooss1
De eerste keer testte ik op 8dpo positief. Werd een zwangerschap en verloor ...
Heel erg om te lezen ik heb een stilgeboorte gehad 10 weken geleden met 38 weken. Gecondoleerd 馃 hoop dat het nu goed met je gaat ik hoop dat je toch al een positieve test hebt 鉂わ笍
3 dagen geleden
Reactie op Nooss1
Oh wat verdrietig! Hebben ze een oorzaak gevonden? En hoe voel jij je nu, z ...
Er is geen oorzaak geweest. Vlak nadat mn vliezen braken is haart hartje gestopt. Fysiek goed mentaal heeeeeel zwaar. Het gemis is enorm het verlangen naar nog een kindje groot en sommige dagen te zwaar zoals vandaag dat waarschijnlijk mijn menstruatie is begonnen. Wil zo als mn ndere kids slapen ff potje janken in bed. Maar het hoort erbij en nu kunnen we alleen hopen dat we snel een poitieve test mogen vasthouden en dat alles goed verloopt.
3 dagen geleden
Reactie op MamaMarya
Er is geen oorzaak geweest. Vlak nadat mn vliezen braken is haart hartje ge ...
Precies! En dat je wens groter is na een verlies snap ik ook helemaal! Ik heb hetzelfde ervaren. Zwangerschap en een kindje krijgen is iets heel moois maar brengt ook veel spanning en onzekerheid als je al eens de andere kant hebt meegemaakt. Ik hoop voor jou dat het een innestelingsbloeding mag zijn in plaats van een menstruatie. Houden we elkaar een beetje op de hoogte?? Wie weet kunnen we elkaar er even doorslepen als het nodig is!