46 Reacties
één maand geleden
Wat is je cyclus normaal gesproken? Wanneer was je 1e dag laatste menstruatie?
Je lichaam is nu natuurlijk ook aan het "ontpillen" wat natuurlijk niet inhoud dat je nu niet zwanger kan raken maar je cyclus is wellicht deze maand door de war.
één maand geleden
Het kan van alles zijn, zeker nu je net gestopt bent met de pil is het lastig te zeggen.. Ik heb soms ook allerlei steekjes rondom mijn eisprong.
één maand geleden
Klopt zonnetje over die steekjes. Alleen geloof ik dat ik (als ik geluk heb en meteen een normale cyclus heb) rond de 19e mijn eisprong gehad door die afscheiding die ik had. Vandaar dat ik me nu afvraag wat het is omdat die steken op die specifieke plek zo fel zijn. Nooit eerder gehad en ben vaker gestopt met de pil
één maand geleden
Reactie op Lenlen19
Klopt zonnetje over die steekjes. Alleen geloof ik dat ik (als ik geluk heb ...
vruchtbaarslijm houdt vaak een paar dagen aan dus het is de vraag of dat moment van slijm je ovulatie was. Maar in de eerste rondes na de pil zou ik het allemaal even rustig bijhouden in een app en dan merk je vanzelf hoe het nu zit met je cyclus :)
één maand geleden
Reactie op Lenlen19
Normaal gesproken toen ik nog geen pil slikte had ik geloof ik een cyclus v ...
Hm.
Dan is er dus nog geen menstruatie geweest maar een eisprong is natuurlijk vóór de menstruatie, is het een idee om ovulatietesten te gebruiken?
één maand geleden
Reactie op Lenlen19
Oké duidelijk zonnetje bedankt! Ik hou nu in mijn agenda bij ik heb gemerkt ...
Ik hoop met je mee!
één maand geleden
Reactie op Lenlen19
Ovulatie testen zou ik kunnen gebruiken idd julienne. Wellicht vanaf na mij ...
Is een goede hoor zo krijg je meer inzichten 😀
één maand geleden
Reactie op Lenlen19
Zeker alleen ben bang dat ik me er dan teveel mee bezig ga houden en dat is ...
Klopt. Ik test ook vanaf dag 10 ongeveer en 1x per dag en wanneer ze wat duidelijker worden 2 maal soms 3 😁
één maand geleden
Reactie op Lenlen19
Zijn jullie al eens eerder zwanger geweest en zo ja ook deze felle steken g ...
Ik heb toevallig 4 dagen geleden m'n eisprong gehad.. en sinds vanmiddag steekjes in de linkerlies op en af! Maar jij meer onder je navel las ik. Ik echt in m'n lies! Je weet maar nooit of het met een innesteling te maken heb.
één maand geleden
O en ja ik ben vaker zwanger geweest en steekjes links. En ook weleens steken links en dan werd ik ongesteld. Niet helemaal een pijl op te trekken maar nu zit ik 4dpo dus vind ik t wel interessant!
één maand geleden
Reactie op Lenlen19
Heel spannend! We houden elkaar op de hoogte.
Ik had gisteren ook steekjes ...
Spannend allemaal! Laten we elkaar op de hoogte houden inderdaad, leuk!
één maand geleden
Reactie op Juliëtte25
Spannend allemaal! Laten we elkaar op de hoogte houden inderdaad, leuk!
Hoi juliette hoe gaat het met jou? Al symptomen?
Ik deed vanmorgen een test en die geeft een ontzettende tuurstreep aan wel roze! Ik ga morgen weer testen. Ik voel speldenprikjes onder mijn navel en als ik er op druk voel ik dat ook. En linker borst blijft soms steken
één maand geleden
Reactie op Lenlen19
Hoi juliette hoe gaat het met jou? Al symptomen?
Ik deed vanmorgen een tes ...
Zo begon het bij mij ook. Ook steekjes best hoog zelfs naast mijn navel. En in 1 borst. Steekjes overal dus haha. Hopelijk voor jou ook een positieve test!🍀