388 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Denise2190

Oke ik snap er weinig meer van. M'n menstruatie duurde 1.5 dag ofzo. Vandaa ...
Je afbeelding wordt bij mij niet geladen.. Dus ik kan niet met je mee kijken.. Ik hoop het wel heel hard voor je! 🤞 Vandaag nog een test gedaan?

7 maanden geleden

Hi! Komt denk door m'n internet hier dat de foto niet wilde laden , ben op vakantie. Ik heb net nog een keer getest nu ik net wakker ben(tijdverschil van 6u hier). Streepje lijkt duidelijker. Durf het eigenlijk niet te geloven en blij zijn ook nog niet wegens m'n miskraam in januari.

7 maanden geleden

Reactie op Denise2190

Hi! Komt denk door m'n internet hier dat de foto niet wilde laden , ben op ...
Ja er lijkt zeker wel een streepje te ontstaan. 🤞 Spannend! Heb je nog meer testen mee voor de aankomende dagen🫣 ik had echt iedere dag getest🙈. Geniet van je vakantie! En hopelijk loopt de test steeds verder op en blijft deze kleine de aankomende maanden heerlijk in je buik zitten! Ik duim de aankomende tijd voor je!

7 maanden geleden

Reactie op Joyce-B

Ja er lijkt zeker wel een streepje te ontstaan. 🤞 Spannend! Heb je nog me ...
Jaaaa nog 2 testen haha net te weinig. Vlieg zondag avond naar huis. Wil idd het liefst ook elke dag testen. Ben maandag middag weer thuis. Ga het afwachten 😊 en lief je reactie! Hoop dat jij snel hersteld bent van de nare periode van een miskraam!

7 maanden geleden

Hi! Had toch nog maar 1 test, dus hier nog 1 gehaald maar nog steeds heel erg licht streepje, gister ook onwijs licht. Betwijfel het enorm of het wel goed gaat. Maandag als ik thuis ben weer even nieuwe testen halen als m'n menstruatie niet tussendoor gaat starten. Hoe gaat het met jullie?

7 maanden geleden

Reactie op Denise2190

Hi! Had toch nog maar 1 test, dus hier nog 1 gehaald maar nog steeds heel e ...
Hmm dus het is nog wat spannend, en je ziet het streepje nog niet echt oplopen dus. 🫣 Hopelijk blijft je menstruatie weg en gaat het streepje oplopen🤞 bij mij lijkt het vloeien bijna voorbij (dacht ik dinsdag ook al en woensdag verergerde het weer🙄) ben er wel echt klaar mee inmiddels! Maandag mag ik weer naar de kliniek voor een echo. Hopelijk is dan alles van de miskraam achter de rug en kunnen we weer naar een toekomst plan gaan kijken🫣🤞

7 maanden geleden

Reactie op Joyce-B

Hmm dus het is nog wat spannend, en je ziet het streepje nog niet echt oplo ...
Hoop het ook voor je! Zal voor je duimen! Jaaa als ik maandag middag weer thuis ben en niet ongesteld nog maar is een testje wagen denk ik. Zo verwarrend ook.

7 maanden geleden

Hi! Vandaag toch nog een test gedaan, het blijft nog wat onduidelijk. Daarom toch de dokter even gebeld, volgens de assistent kan het zo zijn wegens dat het zo pril is ondanks dat het na mijn NOD is. Erg spannend wel! Deze week aankijken of de menstruatie uitblijft. Als dat zo is ga ik vrijdag de verloskundige bellen😊

7 maanden geleden

Reactie op Denise2190

Hi! Vandaag toch nog een test gedaan, het blijft nog wat onduidelijk. Daaro ...
Oehh spannend.. Maar ook super irritant dat het zo onzeker blijft. Heb je al zo een digitale test gedaan waar gewoon op komt te staan: zwanger of niet zwanger? Ik zou helemaal gek worden van die onduidelijke streepjes🙈

7 maanden geleden

Ik ben vandaag ook weer naar de kliniek geweest.. Nogsteeds is niet alles er uit. (matcht wel want bloeden is ook nogsteeds niet volledig gestopt.🙈) maar we gaan gewoon door met een plan.. dus beginnen aan een provera kuur zodat er een menstruatie op gang gaat komen (die dan hopelijk meteen de laatste restjes van de miskraam er uit laat gaan) en dan start er dus weer een nieuwe cycles en ga ik weer aan de medicatie om een eisprong op te wekken.. En dan rond cycles dag 7/8 weer een echo om te zien of inderdaad alle resten miskraam er uit zijn (zoniet zal de cycles weer afgebroken moeten worden) en of er eitjes aan het groeien zijn en of die matchen met de dikte van het baarmoederslijmvlies.. Helaas de miskraam nog niet helemaal achter de rug.. Maar wel blij dat er weer een plan voor de toekomst is😁

7 maanden geleden

Reactie op Joyce-B

Ik ben vandaag ook weer naar de kliniek geweest.. Nogsteeds is niet alles e ...
Hoe ingewikkeld ook, fijn dat er idd een vooruitzicht is en een plan denk ik. Hoop voor je dat het helpt de kuur en dat alles dan straks weer op orde is. Veel sterkte nog!

7 maanden geleden

Reactie op Joyce-B

Oehh spannend.. Maar ook super irritant dat het zo onzeker blijft. Heb je a ...
Zo'n digitale test nog niet gedaan, probeer deze week even af te wachten . Denk ook wel zo onzeker wegens m'n miskraam in januari na 8 weken. Ergens toch bang ineens weer ongesteld te worden en die bloeding van 1.5 dag maakt me onzeker. Hele spannende periode merk ik, maar probeer het ook wat los te laten, kan er zelf toch weinig aan doen behalve gezond leven en niet teveel stressen😊

7 maanden geleden

Reactie op Denise2190

Zo'n digitale test nog niet gedaan, probeer deze week even af te wachten . ...
Snap ik! Je kan ook gewoon niks anders doen dan afwachten. En hopen.. Ook een digitale test gaat je geen bevestiging geven dat het nu wel gaat blijven zitten.. Ik blijf voor je duimen! 🤞

7 maanden geleden

Reactie op Denise2190

Zo'n digitale test nog niet gedaan, probeer deze week even af te wachten . ...
Hoe snel na jou miskraam deed jij eigenlijk weer een nieuwe poging?

7 maanden geleden

Reactie op Joyce-B

Hoe snel na jou miskraam deed jij eigenlijk weer een nieuwe poging?
Ik heb gewacht tot m'n eerste menstruatie daarna weer was geweest. Die kwam bij mij wel gewoon 28 dagen na de miskraam weer. Maar het bloedverlies van de miskraam was bij mij na 1 week ongeveer gestopt.

7 maanden geleden

Hi mede-bammers. Ik ben inmiddels voor de 7e keer geïnsemineerd en nu hebben ze na mijn inseminatie vorige week nog bloedafname gedaan om te checken of mijn vitamine D op peil was. Nu heb ik met een mail ontvangen van mijn kliniek dat het wat aangevuld moet worden. Iemand ervaring met een tekort aan vitamine D? En zou het dan nu nog op tijd zijn om dit bij te slikken?

7 maanden geleden

Reactie op Wier87

Hi mede-bammers. Ik ben inmiddels voor de 7e keer geïnsemineerd en nu heb ...
Ik weet niet of iets wat te kort aan vitamine d ook persee invloed heeft op de innesteling of bevruchting . Als je foliumzuur slikt zit daar toch ook al extra vitamine d in? Ik heb in de winter vitamine d te kort soms en slik het dan extra

7 maanden geleden

Reactie op Denise2190

Ik weet niet of iets wat te kort aan vitamine d ook persee invloed heeft op ...
Thanks! Ja ik lees ook dat bijna de helft van de mensen een vitamine D tekort heeft, wat wil je met dit weer 😅

7 maanden geleden

Reactie op Joyce-B

Snap ik! Je kan ook gewoon niks anders doen dan afwachten. En hopen.. Ook e ...
Frustrerend allemaal, gister de verloskundige gesproken. Ik moet dit weekend afwachten, had gister ineens soms een heeel klein beetje rozige afscheiding of spotting. Verder ook niet echt symptomen, alleen zei ze wel ja een licht streepje is ook positief en bij sommige vrouwen wordt het streepje nooit heel donker. Maandag moet ik weer testen, als het nog steeds positief is gaan ze proberen om na 6weken al de vitaliteitsecho in te plannen. Zo dat ik weet waar ik aan toe ben zowel een positief of negatief antwoord dan natuurlijk.

7 maanden geleden

Reactie op Wier87

Hi mede-bammers. Ik ben inmiddels voor de 7e keer geïnsemineerd en nu heb ...
Ik moest van kliniek na mijn go direct starten met vitamine d en folaat