388 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op SylkeKyuss
10dpo klinkt goed, nog maar 2 dagen 🙃
Heb je wel een early test? Ik vind zelf die early van sensitest wel fijn en de action ook wel. Die kunnen vanaf 6 dagen voor nod.
6 maanden geleden
Reactie op Denise2190
Heb je wel een early test? Ik vind zelf die early van sensitest wel fijn en ...
Ja heb sensitest, en van de medicamente. Allebei early
5 maanden geleden
Hoihoi. Tijdje niet meer gepost, omdat ik de app wat minder gebruik.. Ben nu 8dpo en ik heb nergens last van.. geen pijnlijke borsten, geen krampen, echt helemaal niets. Het maakt me best onzeker, omdat ik op verschillende topics lees dat vrouwen vanaf 5dpo onwijs misselijk zijn echt krampen hebben ect.. :( zit nu in de 4e poging met iui en hoop toch stiekem dat het deze keer gelukt is. Hebben jullie al kwaaltjes?
5 maanden geleden
Reactie op Vlinder678
Hoihoi. Tijdje niet meer gepost, omdat ik de app wat minder gebruik.. Ben n ...
Hi, symptomen met 5dpo kan eigenlijk weinig met zwangerschap te maken hebben. Meestal moet het eitje dan nog innestellen dit is meestal tussen de 5 en 12 dagen na ovulatie als ik het goed heb. 8dpo is ook nog steeds erg vroeg. Ik ben nu als het goed is ook weer 7dpo of misschien 8. Toch echt nog even geduld hebben meer kunnen we niet doen.
5 maanden geleden
Reactie op Vlinder678
Hoi... 8 dpo is echt nog vroeg hoor. Kan zelfs zijn dat de innesteling nog niet eens is geweest.. zou nog even geduldig afwachten hoe moeilijk dat ook is!
Ik zit ook in mn 4e poging.. moet vandaag of morgen ongesteld worden.. (of niet)
Heb verder ook totaal geen kwaaltjes.
5 maanden geleden
Reactie op Vlinder678
Ik herken je gevoel heel erg! Ik zit nu op 6dpo en merk dat ik mij ook al wat meer focus op mijn lichaam en dan met name op mijn borsten, maar ja toch maar even rustig afwachten.
5 maanden geleden
Reactie op Wier87
Ik herken je gevoel heel erg! Ik zit nu op 6dpo en merk dat ik mij ook al w ...
Bij mijn zwangerschap in februari had ik de eerste weken echt 0.0 last. Niet van me buik, niet van me borsten niks.. Ook is zocht toen bevestiging van me lijf, maar die kreeg ik eigenlijk pas bij 6/7 weken met af en toe een vleugje misselijkheid..
Dat je geen bevestiging van je lijf krijgt maakt je onzeker en blijft het ongeloofwaardig ookal heb je een positieve test in handen.. Maar het kan dus echt zonder symptomen de eerste weken..
Ik hoop voor jullie dat het allemaal gaat lukken deze ronde🤞
5 maanden geleden
Reactie op SylkeKyuss
10dpo klinkt goed, nog maar 2 dagen 🙃
Heb je al getest?😁🙈
5 maanden geleden
Reactie op Denise2190
Heb je al getest?😁🙈
Ja, vandaag 11dpo maar is negatief.. heb ook het gevoel dat ongesteld moet worden.. dus denk dat het door naar volgende maand is!
5 maanden geleden
Reactie op SylkeKyuss
Ja, vandaag 11dpo maar is negatief.. heb ook het gevoel dat ongesteld moet ...
Wat balen! Maar hopelijk volgende ronde raak!
5 maanden geleden
Reactie op daisy 89
Ik heb niet alles hierboven gelezen best veel namelijk 😛 maar ik heb ook v ...
Spannend! Ben benieuwd, wanneer ga je testen? 😊
5 maanden geleden
Reactie op daisy 89
Zijn nog meer dames die aan wachten zijn op het spannende momenten?
Yes hier ook.... 5dpo vandaag....it's killing me
5 maanden geleden
Reactie op daisy 89
Zijn nog meer dames die aan wachten zijn op het spannende momenten?
Ja 8 dpo vandaag , ben zo ongeduldig