388 Reacties
5 maanden geleden
Hi hoe is het met iedereeb? Nog leuke positieve berichten? Hier helaas weer door naar de volgende ronde.
5 maanden geleden
Reactie op Denise2190
Hi hoe is het met iedereeb? Nog leuke positieve berichten? Hier helaas weer ...
Hier helaas ook nog geen positief bericht... Word voor mij nieuwe rietjes bestellen.
5 maanden geleden
Reactie op Leonietjuh89
Hier helaas ook nog geen positief bericht... Word voor mij nieuwe rietjes b ...
Weet je al wanneer je dan weer een poging gaat doen eigenlijk?
5 maanden geleden
Reactie op Denise2190
Hi hoe is het met iedereeb? Nog leuke positieve berichten? Hier helaas weer ...
Afgelopen zondag 5e inseminatie gehad. Hopelijk over 2 weken een mooi resultaat 💗
5 maanden geleden
Ik heb met m'n 2 zwangerschappen nooit symptomen gehad. Zelfs niet nadat ik wist dat ik zwanger was
5 maanden geleden
Reactie op Vlinder678
Afgelopen zondag 5e inseminatie gehad. Hopelijk over 2 weken een mooi resul ...
Spannend!! Ik zit zelf nu ook weer in de volgende ronde. Afgelopen keer was toch helaas nogmaals een miskraam geworden, wel heeel pril hoor met 5 a 6 weken ik hoop ook rond 1 a 2 juli een mooi resultaat te hebben. ☺️
5 maanden geleden
Reactie op Denise2190
Weet je al wanneer je dan weer een poging gaat doen eigenlijk?
Ik ben net heel ziek geweest en komende maand ga ik verhuizen.. daarna ga ik weer een nieuwe poging doen 🍀
5 maanden geleden
Wij hebben inseminatie via KID gehad afgelopen vrijdag.
Nú waarschijnlijk dpo 2/3
Dag van insiminatie en gisteren veel buikklachten gehad, opgezette buik, moe en sinds gisteren middag stekende hoofdpijn.
Vandaag dpo 2 of 3? Witte afscheiding ( dit heb ik echter noooit….), zeurende pijn met vlagen onderin de buik met af en toe een steek. Hoofdpijn en onderrugpijn.
Iemand die dit herkent?
5 maanden geleden
Reactie op Leonietjuh89
Ik ben net heel ziek geweest en komende maand ga ik verhuizen.. daarna ga i ...
Wat rot dat je ziek was. Hoop alles weer oke! Succes met verhuizen. En met de volgende poging🙂
5 maanden geleden
Reactie op Humbly89
Ja kan zijn dat dit nog een nasleep is van of de eisprong of de iui. Hier d ...
Ik heb eigenlijk nooit een nasleep van de eisprong . Dan moet het van de iui zijn. Wordt ook misselijk en vanmiddag geen eetlust. Heb al heledag een zeurende pijn met af en toe een kram . Ene keer links en dan rechts.
We wachten af, weet dat het nog vroeg is maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit…
5 maanden geleden
Hoihoi allemaal. Hoe is het met jullie? Inmiddels al 7dpo in ronde 5. Hoop zo erg dat het raak is. Merk echt dat ik het soms lastig vind om postief te blijven. Ik heb weer geen klachten en dan denk als snel: vorige maand ook niet dus niet gelukt. Hoe blijven jullie postief in de wachtweken?
5 maanden geleden
Reactie op Vlinder678
Hoihoi allemaal. Hoe is het met jullie? Inmiddels al 7dpo in ronde 5. Hoop ...
Hahaha niet 😅 na 12 rondes iui was het positieve wel weg. Nu pas heb ik weer hoop en ben ik positief aan het worden.
Elke maand heb je net zo veel kansen, zolang je dat maar onthoudt 😁 en geen klachten wil niks zeggen! Ik had elke maand klachten en ook niks, had elke maand dezelfde klachten, ook de maand dat ik wel zwanger bleek te zijn. Hoor ook heel veel vrouwen wie geen klachten hebben en zwanger zijn
5 maanden geleden
Reactie op Vlinder678
Hoihoi allemaal. Hoe is het met jullie? Inmiddels al 7dpo in ronde 5. Hoop ...
Snap ik hoor,soms is het ook lastig om positief te blijven als het maar niet wil lukken. Ik ben nu 4 dpo ronde 7 . Helaas alleen gisteravond ziek geworden dacht gewoon griepje maar het is corona. Bang dat dat wel roet in het eten gooit deze ronde :( maar ik wacht het af, probeer pas rond 10dpo te testen. En jij?
5 maanden geleden
Reactie op Denise2190
Wat rot dat je ziek was. Hoop alles weer oke! Succes met verhuizen. En met ...
Dank je wel... Gaat nu weer goed gelukkig.. nog wel steeds erg moe maar dat trek wel weer bij..
Ja ik heb echt wel zin in de verhuizing nog even een beetje klussen en dan kan ik erin...
Hoe is het nu bij jou!?
5 maanden geleden
Reactie op Denise2190
Snap ik hoor,soms is het ook lastig om positief te blijven als het maar nie ...
Ik test nooit met een vroege test, tot dat ik echt overtijd ben. :) geeft mij teveel stress en bij een negatieve test dan creëer ik toch hoop voor mezelf dat het "misschien te vroeg is". Als ik ongesteld wordt dan is er 1x een (grote) teleurstelling en ook geen twijfel. Maar dit is natuurlijk een persoonlijke aanpak. Snap natuurlijk dat er veel vrouwen zijn die alsnog testen natuurlijk. 💗
5 maanden geleden
Reactie op Leonietjuh89
Dank je wel... Gaat nu weer goed gelukkig.. nog wel steeds erg moe maar dat ...
Leuk! Heel veel plezier en succes in je nieuwe huis.
Hier alles oké hoor helaas corona ineens sinds zondag avond dus rustig aan en uitzieken. Was wel net gestart met de volgende ronde weer dus we wachten het weer af. Anders zou ik ergens tussen 1 en 4 juli ongesteld moeten worden