388 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Denise2190

Leuk! Heel veel plezier en succes in je nieuwe huis. Hier alles oké hoor h ...
Dank je wel ☺️🥰 Beterschap voor jou, hopelijk heb je er niet al teveel last van! Flink balen dat je net een nieuwe ronde in was 😬 ziek zijn is niet heel bevorderlijk daarvoor. Maar ik hoop voor een goede uitkomst begin juli!

5 maanden geleden

Waar vragen jullie een donor aan ik had gelezen dat het de eerste keer 300 euro kost en de keren erna 150 per rietje

5 maanden geleden

Reactie op Janique82

Waar vragen jullie een donor aan ik had gelezen dat het de eerste keer 300 ...
Mijn kliniek heeft een contract met een donorbank in duistland. Betaal elk rietje de zelfde prijs maakt niet uit hoeveel ik er bestel.

5 maanden geleden

Reactie op Janique82

Dat zijn iig niet de prijzen van een deense donor🙈 Dan heb je het eerder over prijzen als €600 voor een pregnancy slot.. €300 verzendkosten en €1000 per rietjes

5 maanden geleden

Reactie op Janique82

Ik heb ervoor gekozen om een "bekende" donor te gebruiken. Deze heb ik via OneWish leren kennen en ontmoet. Dan bepaal je in overleg wat eventuele kosten zijn.

5 maanden geleden

Reactie op Janique82

Ik heb via donor uit Denemarken en ik ben nu voor 6 rietjes 7500 euro kwijt. Is transport en opslag erbij

4 maanden geleden

Hoe gaat het met iedereen? Wij gaan ronde 6 in. Vanavond moeten we ook weer 3 rietjes bestellen. Zit er aan te denken om over te stappen naar een andere donor, omdat het nu al 6x niet gelukt is... moeten we wel weer een Slot kopen. Iemand hier al overgestapt naar een andere donor? Of is dit meer mentaal iets en ligt het hier niet aan dat het nog niet lukt

4 maanden geleden

Reactie op Vlinder678

Hoe gaat het met iedereen? Wij gaan ronde 6 in. Vanavond moeten we ook weer ...
Hier goed goed , gisteren 1e punctie gehad. 16 eicellen waarvan 14 rijp en 10 bevrucht. Nu moeten ze goed doordelen. Heb zelf 2x gewisseld van donor maar mijn kliniek heeft een eigen donorbank dus hoef geen extra kosten te betalen. 1x na mijn miskraam, daarna weer 4 rietjes eerste donor en nu weer gewisseld omdat mijn gekozen donor niet meer doneert

4 maanden geleden

Reactie op Vlinder678

Hoe gaat het met iedereen? Wij gaan ronde 6 in. Vanavond moeten we ook weer ...
Hier alles oké, Helaas na m'n 2e miskraam in april het nog niet gelukt, maandag weer ongesteld geworden. Duimen voor de volgende ronde weer, dan zit ik op ronde 8. Wat je vraagt over of het door de donor komt of mentaal iets is, er kunnen zo veel redenen zijn. Dat het na 6x niet lukt kan ook gewoon pech zijn natuurlijk, het is niet gek dat het zomaar een jaar kan duren voordat je zwanger bent. Of dat je meerdere miskramen hebt voordat je een gezond kindje mag krijgen. Het lijkt soms allemaal zo makkelijk en vanzelfsprekend maar dat is het niet. Je hoort vaak ook niet over miskramen of hoe vaak mensen het geprobeerd hebben denk ik. Je kan voor de zekerheid natuurlijk keer zelf laten checken of je baarmoeder in orde is en of je hormonen de juiste niveaus hebben. Dan kan je iig dingen uitsluiten waarom het nog niet wil lukken.

4 maanden geleden

Ik wacht op vrijdag, dan is me nod voor ronde 1. Ben erg moe, misselijk, last van me borsten/tepels. Enorm last van stemmingswisselingen… afwachten 🤞🍀❤️

4 maanden geleden

Reactie op Dieuwiieee

Ik wacht op vrijdag, dan is me nod voor ronde 1. Ben erg moe, misselijk, la ...
Heb je nog getest?

4 maanden geleden

Reactie op Humbly89

Heb je nog getest?
Afgelopen donderdag positief getest. Vrijdag met 3 verschillende wederom alle 3 positief

4 maanden geleden

Niet te geloven hoor! 🥹🥹🥹

4 maanden geleden

Reactie op Dieuwiieee

Afgelopen donderdag positief getest. Vrijdag met 3 verschillende wederom al ...
Jaaaa gefeliciteerd!!!

4 maanden geleden

Reactie op Humbly89

Jaaaa gefeliciteerd!!!
Eerste ronde via kid Ongelofelijk nog!!

4 maanden geleden

Reactie op Dieuwiieee

Eerste ronde via kid Ongelofelijk nog!!
Oehhh gefeliciteerd! Super leuk! Hoorlijk ga je het snel beseffen! En kan je gaan genieten van je zwangerschap

4 maanden geleden

Reactie op Joyce-B

Oehhh gefeliciteerd! Super leuk! Hoorlijk ga je het snel beseffen! En kan ...
Geniet in de middag vooral, van me mini dutjes!

4 maanden geleden

Reactie op Dieuwiieee

Afgelopen donderdag positief getest. Vrijdag met 3 verschillende wederom al ...
Gefeliciteerd!

4 maanden geleden

Ik vind het nog steeds moeilijk. Donderdag en vrijdag positief getest.(4stuks intotaal) Nu 3 dagen overtijd, nog steeds onwerkelijk. Helemaal geen menstruatie achtige klachten. Wel symptomen die nieuw voor me zijn. Soms denk ik moet ik eind van de week nogmaals testen of hoe zit dit. Allemaal twijfels. Onze kliniek heeft gezegd zodra je pijn krijg of helder rood bloed bel je op. Het is oké. 5-08 eerste echo🍀❤️🥹

4 maanden geleden

Reactie op Dieuwiieee

Ik vind het nog steeds moeilijk. Donderdag en vrijdag positief getest.(4stu ...
Ik kon het toen ook niet geloven.. En had eigenlijk totaal geen klachten in het begin.. Ik heb toen geloof ik bijna iedere dag getest🙈