388 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Leonietjuh89

wauw... en dat gelijk de eerste poging.. wat super mooi!!! Gefeliciteerd!!! ...
Thnx.. Ja eerste pogong.. Kan het ook nog niet echt bevatten.. Had totaal niet verwacht dat het zo snel zou lukken.. Maar ben uiteraard super blij. Hoop ook zo voor jou dat het deze nieuwe ronde wel gaat lukken. Ik ga voor je duimen!

9 maanden geleden

Ik ben ook sinds januari gestart met iui bij nij barrahûs! Eerste iui poging is helaas mislukt, ik werd dag 20 alweer ongesteld. Als het goed is ga ik deze week voor de tweede ronde en krijg ik daarna medicatie mee na de iui! Dus ik doe gezellig met jullie mee en ook als bam! :)

9 maanden geleden

Reactie op joossie

Ik ben ook sinds januari gestart met iui bij nij barrahûs! Eerste iui pogin ...
Super leuk en spannend! Hopelijk deze ronde meer geluk! Ik ga voor je duimen! 🤞

9 maanden geleden

Reactie op Joyce-B

Thnx.. Ja eerste pogong.. Kan het ook nog niet echt bevatten.. Had totaal n ...
snap ik... maar harstikke mooi toch 😍 dank je wel, hoop ik ook!

9 maanden geleden

Reactie op joossie

Ik ben ook sinds januari gestart met iui bij nij barrahûs! Eerste iui pogin ...
super leuk.. en echt spannend! jammer dat het de eerste keer niet is gelukt.. ik heb binnenkort de 3e poging.. waarvoor krijg je nu de volgende keer medicatie als ik vragen mag? ivm het te vroeg menstruatie.. of? in ieder geval heel veel succes 🙏☺️

9 maanden geleden

Hi ik zag dit bericht voorbij komen, ik probeer ook zwanger te worden via een donor. :) nu ook 3e poging, 2e poging was gelukt alleen helaas een miskraam gehad met 8 weken. ik had wel kwaaltjes toen maar dat kan zo erg verschillen per persoon.

9 maanden geleden

Reactie op Denise2190

Hi ik zag dit bericht voorbij komen, ik probeer ook zwanger te worden via e ...
Hopelijk lukt de 3de poging weer en blijft het nu wel lekker zitten. Ik ga voor je duimen🤞 heb je inseminatie al gehad? Of binnenkort?

9 maanden geleden

Reactie op Joyce-B

Hopelijk lukt de 3de poging weer en blijft het nu wel lekker zitten. Ik ga ...
Hoop het ook! wij doen het zelf, deze week proberen weer. Spannend!

9 maanden geleden

Reactie op Denise2190

Hoop het ook! wij doen het zelf, deze week proberen weer. Spannend!
Ohw das weer een heel ander traject. Jij hebt dus direct contact met de donor? En er komt geen kliniek aan te pas? Spannend!

9 maanden geleden

Reactie op Joyce-B

Ohw das weer een heel ander traject. Jij hebt dus direct contact met de don ...
ja klopt,wilde graag dat er toch een bekende uiteindelijk is voor het kindje dus via OneWish een donor gevonden. anders idd maar wel ook een bewust alleenstaande mama :)

9 maanden geleden

Reactie op Denise2190

ja klopt,wilde graag dat er toch een bekende uiteindelijk is voor het kindj ...
Super leuk! Met inderdaad hetzelfde doel😍 was het makkelijk een donor te vinden via OneWish?

9 maanden geleden

Hi meiden, Nog even wat meer achtergrond informatie trouwens over mij. Ik sta sinds november 2021 ingeschreven bij nij barrahus en ben net sinds begin januari gematcht aan een donor bij hun. Tijdens de intake in 2021 zat ik gewoon nog aan de anti conceptie net zoals alle jaren ervoor dus toen had ik nog een regelmatige cyclus. Sinds juli dit jaar gestopt met de Nuvaring en sindsdien een onregelmatige cyclus. In januari was die precies 20 dagen mijn cyclus. Geen idee nog wat ik precies ga krijgen, als het goed is iets van progesteron omdat de luteale fase anders te kort is bij me. Ik gok dat ik woensdag of donderdag weer en positieve lh test zal hebben en zal het daarna even bij de kliniek vragen. Alle informatie van de intake is natuurlijk wel verouderd van wat ze over mij hebben. Wel spannend hoor en op naar poging 2 💪🏼!

9 maanden geleden

Reactie op Denise2190

Hi ik zag dit bericht voorbij komen, ik probeer ook zwanger te worden via e ...
Ik ga ook voor je duimen! Hopelijk deze keer raak voor je!

9 maanden geleden

Reactie op Joyce-B

Gister weer getest. Met de gedachte dat hij meer negatief zou worden. maar ...
Gefeliciteerd:)))! Super leuk!!

9 maanden geleden

Reactie op joossie

Hi meiden, Nog even wat meer achtergrond informatie trouwens over mij. Ik ...
Oehh een donor van Nij Barrahus, toen ik het medische traject in ging ben ik wel op de wachtlijst gegaan omdat ik bang was dat het een traject van de lange adem zou gaan worden en me geld potje niet oneindig groot was voor een Deense donor. Maar gelukkig lijkt het met de Deense Donor nu al te zijn gelukt. Wat voor informatie krijg je eigenlijk van een nij barrahus donor? En hopelijk gaat je cycles een beetje "normaal" doen zodat poging 2 hopelijk gaat lukken! 🤞

9 maanden geleden

Reactie op Joyce-B

Oehh een donor van Nij Barrahus, toen ik het medische traject in ging ben i ...
Ik koos toen voor een nij barrahus donor omdat ik nog geen haast had om te starten en de eigen bank vaak binnen 2 jaar wel een match zou hebben. Je krijgt heel weinig informatie over de donor vanuit de kliniek: gewicht, lengte, opleidingsniveau, haarkleur en oogkleur. Op basis van je eigen uiterlijke kenmerken wordt je volgens mij gematcht. Best gek eigenlijk dat je maar zo weinig weet en ze bij andere ziekenhuizen of klinieken wel wat meer informatie geven. Maar goed, ik ben heel erg blij met de donor hoor en de match vanuit de kliniek. In die tijd was er vanuit follow the money een groot artikel ook gepubliceerd over cryos volgens mij. Dat heeft mij toen wel doen beslissen om voor bankdonor te gaan bedenk ik me nu 😊.

9 maanden geleden

Reactie op Joyce-B

Super leuk! Met inderdaad hetzelfde doel😍 was het makkelijk een donor te v ...
makkelijk niet persee ben er wel jaartje mee bezig geweest naar ineens was hij daar :). jij via een kliniek dit traject gestart als ik het goed begrijp?

9 maanden geleden

Reactie op joossie

Ik koos toen voor een nij barrahus donor omdat ik nog geen haast had om te ...
Ja ergens lijkt het me wel fijn dat je niet zelf hoeft te kiezen maar er een match wordt toegewezen. Ik vond het best lastig om te kiezen.. Want waar ga je op selecteren🤔🙈

9 maanden geleden

Reactie op Denise2190

makkelijk niet persee ben er wel jaartje mee bezig geweest naar ineens was ...
Ja ik loop bij Nij Barrahûs.. En heb gekozen voor een deense Donor via ESB. Maar vond het ook wel lastig om een donor te kiezen.. Voelde een beetje als Tinder op basis van kinder foto's 🫣

9 maanden geleden

Reactie op Joyce-B

Ja ik loop bij Nij Barrahûs.. En heb gekozen voor een deense Donor via ESB. ...
zo ja dat lijkt mij ook erg ingewikkeld! hoop dat we binnenkort mooi nieuws hebben☺️