388 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Joyce-B
Hoop het ook voor je! Ik zal voor je duimen! 🤞
en ik voor jou!
9 maanden geleden
Hmm zit beetje in de stress.. ik had mn ovulatie al moeten hebben maar niks nog ... nu ben ik bang dat ik hem gemist heb.. of kan het zijn dat die later komt... loop normaal erg gelijk elke maand. 😬
9 maanden geleden
Reactie op Ikigai
kan goed zijn dat die eens later is. ik zou 2x per dag gaan testen voor de ...
ik test inderdaad al 2x per dag.. hoop dan inderdaad dat die nu wat later is... thnx voor je reactie.
9 maanden geleden
Reactie op Leonietjuh89
ik test inderdaad al 2x per dag.. hoop dan inderdaad dat die nu wat later i ...
Bij mij was mijn eisprong ook 3 dagen later als de vorige keer! Ik mocht afgelopen weekend voor mijn tweede iui poging! Hopelijk heb je vandaag of morgen een positieve LH test
9 maanden geleden
Reactie op Joyce-B
Snap de stress.. Zie je ook nog niet een heeeel licht streepje? Spannend! H ...
nou het gekke is dat afgelopen week duidelijk 2 streepjes te zien waren maar nog geen smiley... dus dan moet je nog wachten want dat had ik vorige maand ook terwijl mijn gevoel toen zij dat ik mn ovulatie had... alleen nu is alleen het teststreepje te zien en verder niks meer ook niet een beetje 😞😑
vanmorgen gebeld en ze zijn nu aan het overleggen.. waarschijnlijk vanmiddag langskomen voor een echo..
misschien heb ik dan net niet genoeg hormonen ofzo dat er een smiley komt?? geen idee of dit kan maar dat zegt mijn gevoel nu...😞
hoe is het nu bij jou??? wanneer mag jij je eerste echo?
9 maanden geleden
Reactie op joossie
Bij mij was mijn eisprong ook 3 dagen later als de vorige keer! Ik mocht af ...
heb hierboven een reactie gezet maar vrees dus dat die deze maand niet meer gaat komen ,😞😞
voor jou weer spannende wachtweken 🙏🙏
9 maanden geleden
ze hebben net terug gebeld.. ik mag langskomen voor een echo of ik wacht deze maand mn menstruatie af en probeer volgende maand opnieuw.
aangezien ze niet kunnen zien hoelang het geleden is dat de eisprong was ga ik denk ik deze periode maar uitzitten en volgende maand opnieuw proberen.
ga dan testen met de goedkopere testen en tegelijkertijd de digitale zodat ik elke keer kan vergelijken.. begin toch te twijfelen aan de digitale 😬
9 maanden geleden
Reactie op Leonietjuh89
nou het gekke is dat afgelopen week duidelijk 2 streepjes te zien waren maa ...
Oh meen je, dus hij liep eerst op. Maar niet hoog genoeg tot het benodigde smiley op de CB test. En ze gaan dus niet nog een bloedonderzoek doen om te kijken of het wel een goede eisprong is geweest(obv wanneer je dacht dat de eisprong was) . Al weet ik ook niet of het voor je eigen gevoel heel lekker is om te weten dat je een goede eisprong hebt gemist🙄. Maar super stom dat je nu dus weer moet wachten op je nieuwe cycles! Voelt waarschijnlijk als een weggegooide maand?
Bij mij gaat het eigenlijk heel goed. Waardoor het ook nogsteeds heel onwerkelijk is. Ik heb namelijk geen kwaaltjes. Zou ik misselijk boven de wc hangen dan komt het besef misschien meer, maar nu is het echt nog heel onwerkelijk. 11 maart heb ik me echo bij Nij Barrahus.
9 maanden geleden
Reactie op Joyce-B
Oh meen je, dus hij liep eerst op. Maar niet hoog genoeg tot het benodigde ...
Ja voelt wel een beetje als een verloren maand inderdaad en juist omdat het over iets gaat wat je zo graag wilt.. maarja het lichaam is een raar iets.
hopelijk volgende maand wel een goede maand 🙏🙏🙏 even weer omschakelen nu ....
zo mooi dat het bij jou goed gaat!! snap dat het misschien nog onwerkelijk voelt maar denk als je 11 maart de echo hebt gehad dan kan je er niet meer om heen! dan is het opeens heel tastbaar! zo mooi 🩵🩷
8 maanden geleden
Hi goedemorgen! Bij mij helaas niet gelukt dit keer. Afgelopen maandag ongesteld geworden. Vanaf eind volgende week weer opnieuw proberen. Hoe gaat het bij jullie? :)
8 maanden geleden
Reactie op Denise2190
Hi goedemorgen! Bij mij helaas niet gelukt dit keer. Afgelopen maandag onge ...
Morning! Ik ben nu 9dpo en dit was onze eerste iui met donor. Ik merk dat ik echt van alles merk in m'n lichaam. Op dit moment lichte rugklachten, maar vooral menstruatieklachten en mijn borsten doen enorm pijn aan de zijkant!! Tempratuur is netjes hoog (0.3 hoger dan m'n vorige cyclus toen was er geen iui). Weet niet of het was zegt, meet via mijn smart watch. Ik wil 11dpo gaan testen of kan ik beter 12 dpo doen?
8 maanden geleden
Reactie op Vlinder678
Morning! Ik ben nu 9dpo en dit was onze eerste iui met donor. Ik merk dat i ...
Spannend! Ik heb op dag 12 getest. En die was helaas negatief.. Maar op dag 14 was hoj wel positief! Dus ook als je op dag 12 negatief test kan het nogsteeds.! Ik heb vanavond me eerste echo. Ben nu 6+4. Hopelijk ga ik een kloppend hartje zien, en gaatt het allemaal wat echter voor me worden want het is nu nog zo onwerkelijk😊
8 maanden geleden
Reactie op Joyce-B
Spannend! Ik heb op dag 12 getest. En die was helaas negatief.. Maar op dag ...
Jeetje wat spannend! Hopelijk een kloppend hartje ❤️ Wat waren jouw eerste symptomen?
8 maanden geleden
Reactie op Vlinder678
Jeetje wat spannend! Hopelijk een kloppend hartje ❤️ Wat waren jouw eerste ...
Eigenlijk heb ik zo goed als nergens last van. Af en toe heb ik een gevoel dat ik denk "zou ik dit onder misselijk kunnen schuiven" maar dat ik er aan twijfel of ik het me niet indenk omdat je er zo mee bezig bent.. Geeft al aan dat het tot nu toe niet de moeite is. En dat maakt het misschien ook zo onwerkelijk. Je zoekt ergens de bevestiging dat het echt zo is. Maar vanuit me lichaam krijg ik die bevestiging niet echt. Dus ik heb tot nu toe zo goed als iedere dag een test gedaan. En die geven gelukkig dagelijks de bevestiging dat het echt zo is. Hopelijk komt straks na het zien van een hartje wat meer het besef dat het echt zo is😊