388 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Joyce-B
Eigenlijk heb ik zo goed als nergens last van. Af en toe heb ik een gevoel ...
En hoe was het??
8 maanden geleden
Reactie op Denise2190
Hi goedemorgen! Bij mij helaas niet gelukt dit keer. Afgelopen maandag onge ...
Ach dat is echt k.t 😞 hopelijk volgende ronde wel geluk!
Ik over kleine week weer nieuwe ronde in gok ik.. althans in de zin van weer testen om mn ovulatie te vinden.
8 maanden geleden
Reactie op Leonietjuh89
En hoe was het??
Het viel behoorlijk tegen. Als iemand een echo aanbied vanaf 5 weken met het advies het te doen bij 6 weken verwachte ik toch wel wat te zien met 6+4 weken.. Maar dat viel tegen.. Het was alleen een uitwendige echo dus ik heb het vruchtzakje gezien.. En die zat op de goede plek.. Maar ik had nog het geluk dat het bij mij ook nog is redelijk ver naar achter zit. Dus of en wat er precies in zat heeft ze eigenlijk niet kunnen laten zien.. Dus dat was wel redelijk een teleurstelling.. Nu heb ik via een bekende verloskundige toch nog een echo kunnen regelen voor morgen mij een echo praktijk die het inwendig doet en er dus meer kans is dat ik wat ga zien.. 🙄
Maar de misselijkheid begin inmiddels ook regelmatig oo te spelen. Heb nog niet boven de wc gehangen.. Maar echt lekker is anders🙈
Beetje gelukt je over de teleurstelling heen te zetten en weer vol goede moed de nieuwe ronde in?
8 maanden geleden
Reactie op Joyce-B
Het viel behoorlijk tegen. Als iemand een echo aanbied vanaf 5 weken met he ...
Och dat is balen zeg.. en je had er zo naar uitgekeken.. de volgende echo ga je vast meer zien en een hartje horen 🩵🩷 ... De misselijkheid is wel balen maar wel voor een goed doel 😁 hopelijk heb je er niet al te veel last van of hopelijk ga je er niet nog meer last van krijgen... 🙏🫂 Succes bij de echo en ben benieuwd hoe het gegaan is 🙂🙂
Ik ben net 2 dagen in mn periode dus over een kleine week ongeveer beginnen met testen 🙏🙏 heb me er overheen kunnen zetten en misschien was de rust tussendoor ook wel even goed 🙂
8 maanden geleden
Reactie op Joyce-B
Ik heb gister een hartje mogen zien kloppen.. 😍. Blijft nogsteeds een gek ...
Wat onwijs mooi! Geniet van deze mooie periode. ☺️
8 maanden geleden
Reactie op Joyce-B
Ik heb gister een hartje mogen zien kloppen.. 😍. Blijft nogsteeds een gek ...
Gefeliciteerd nogmaals 🩷🩵 wauw... Zo mooi om te horen!! Geniet ervan!
8 maanden geleden
Ik heb vandaag een echo gehad in de kliniek. De "8 weken" echo.. Helaas niet alleen maar positief. Vruchtje looot ruim een week achter kwa groei dan je zou verwachten.. Er was nog wel een kloppend hartje.. Maar als het aankomende week niet beetje bijtrekt kwa groei ziet het er alles behalve goed uit.. 😢. Dus het is even lastig om positief te blijven en hoop te houden🙄
8 maanden geleden
Reactie op joossie
Hopelijk mag je snel voor de nieuwe poging gaan! ☺️
Ergens van de week als het goed is 🙏 dank je wel!
8 maanden geleden
Reactie op Joyce-B
Ik heb vandaag een echo gehad in de kliniek. De "8 weken" echo.. Helaas nie ...
Och meid... Snap dat dat even slikken is dan..... maar 🙏wel positief blijven!! Stress doet ook echt geen goed hoe moeilijk dat ook te onderdrukken is.. 🩷🩷
Ik duim voor je dat alles goed komt 🍀
8 maanden geleden
Reactie op Joyce-B
Ik heb vandaag een echo gehad in de kliniek. De "8 weken" echo.. Helaas nie ...
Hoop heel erg voor je dat het alsnog positief mag zijn! Dikke knuffel
8 maanden geleden
Reactie op joossie
Ik ben vandaag voor poging 3 gegaan! In Mexico ben ik ongesteld geworden! M ...
Spannend ook! Ik heb afgelopen week ook weer een poging gedaan. Alleen kon heel gek ineens mijn piek niet vinden maar wel hoog niveau(knipperende smilie). Wel andere clearblue test de paarse ipv de roze. De keer dat het wel was gelukt de roze gebruikt en merkte dat het met andere testen(sensitest en etos) ook lastig was. Drink soms wel veel, door crossfit en hardlopen en las dat het daar mee te maken kan hebben maar toch beetje frustrerend😅afwachten maar weer. Denk dat m'n lichaam ook nog wat van slag is, zowel miskraam in januari als een aanrijding in februari🤕
8 maanden geleden
Ben inmiddels ook weer begonnen met d'r ovulatietesten! Binnenkort IUI 2. Ik hoop dat snel raak is, maar ben me bewust dat het ook nog 5 pogingen kan duren. Merkte vorige maand dat ik mezelf snel gek maakte. Ik had best veel last van kwaaltjes zoals steekjes, pijnlijke borsten ect. Deze ronde voorgenomen om me er niet op te focussen en wat meer ontspanning te zoeken. Je moet het uiteindelijk toch comfortabel maken voor jezelf als je nog bijv 5 rondes moet. Hoe gaat het verder met jullie?