388 Reacties
8 maanden geleden
Zit nu in de wachtkamer bij nij barrahus 🥰 heel spannend weer!! 3e poging 🙏🤞🤞
8 maanden geleden
Dank je wel allemaal...🙏🤞
Het voelde veel beter als de eerste 2 keer... Misschien gek hoor maar ging ook vlotter enzo.. dus wie weet 🍀
8 maanden geleden
Ik had zowel de tweede als de derde poging gigantisch veel last van afscheiding en een onrustige baarmoeder of rood en geïrriteerd ? Dus ik ben dinsdag naar de huisarts gegaan de dag na de iui voor meerdere testjes. Waarschijnlijk een bacterie en een schimmelinfectie opgelopen. Morgen krijg ik als het goed is de laatste uitslag en dan een kuur voorgeschreven en dan is het afwachten tot evt een positieve test of dat ik ongesteld wordt. Ik ben heel erg benieuwd iig en blij als ik naar de apotheek kan voor een kuurtje haha!
8 maanden geleden
Reactie op Joyce-B
Ik mag morgen weer voor een echo.. Dus ben heel hard aan het hopen dat het ...
Heel veel succes, hoop met je mee! Laat je het ons weten😊
8 maanden geleden
Reactie op joossie
Ik had zowel de tweede als de derde poging gigantisch veel last van afschei ...
Oh bah wat vervelend... Hopelijk staat dat een bevruchting niet in de weg?? Geen idee of dat kan hoor.
Jij ook succes met wachten 🙏🤞🍀🍀
8 maanden geleden
Reactie op Joyce-B
Ik mag morgen weer voor een echo.. Dus ben heel hard aan het hopen dat het ...
Spannend!!! 🤞🤞 Ik hoop met je mee 🍀🍀
8 maanden geleden
Net echo gehad in de kliniek. En nogsteeds een week achterstand met de groei. Waslt zou kunnen duiden op vanalles.. Maar ook een mooi krachtig kloppend hartje. Heb hem zelf even kunnen horen. En die duid weer ook ene krachtig vitaal kindje.. Het blijft nog even spannend en onzeker, en moet daarom volgende week weer terug voor een echo.. Maar zolang het hartje goed klopt is er goede hoop en is het hopelijk een late eisprong en innesteling (ookal zien ze dat zo goed als nooit in dit traject.. Iemand moet de uitzondering op de regel zijn). Dus weer een weekje hopen dat het goed blijft gaan🤞
8 maanden geleden
Reactie op Joyce-B
Net echo gehad in de kliniek. En nogsteeds een week achterstand met de groe ...
Wel super fijn dat je het hartje hebt kunnen horen.. ik duim met je mee .. 🩷🩵
8 maanden geleden
Reactie op Joyce-B
Net echo gehad in de kliniek. En nogsteeds een week achterstand met de groe ...
Wat fantastisch!! Hopelijk gaat alles goed!
8 maanden geleden
Ik heb deze ronde een beetje stress: volgens mijn zeer stabiele cyclus zou mij eisprong al zijn geweest. Heb ook ovulatie krampen vandaag. Echter een negatieve CB digital test al meerdere dagen achter elkaar!!. Baal echt enorm. Nooit problemen gehad met mijn cyclus en ovulatietesten. Zit nu op dag 14. Misschien een late ei?
8 maanden geleden
Reactie op joossie
Hoeveel dagen na de iui hebben jullie getest? Of wacht je je menstruatie af ...
Ik zou persoonlijk nog even wachten! Dag 11 is best vroeg. Stel voor je krijgt een negatieve test dan zou ik gelijk denken: te vroeg getest dus nog hoop. Zou persoonlijk wachten tot dag 13. Dan is al best betrouwbaar!
8 maanden geleden
Reactie op joossie
Doen wat voor jou goed voelt.. Ik kon op dag 12 mijn testdrang niet tegenhouden dus toen heb ik getest.. Die was negatief.. Dus ging er vanuit dat ik opweg naar een nieuwe ronde ging.. Maar op dag 14 was hij wel positief 😁.. Dus vroeg testen kan zeker onnodige teleurstelling geven.. Maar ik snap volkomen dat je wilt testen🙈
8 maanden geleden
Reactie op joossie
Het kan zo verschillen ik had in november wel een positieve test wel heel licht streepje geloof 4 of 5 dagen voor m'n verwachte menstruatie. Dus het kan maar denk beter om proberen te wachten tot dag 12 of 13 na ovulatie.
8 maanden geleden
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga het zaterdagochtend proberen met een early test😊! Ondanks dat ik het idee heb dat het weer niet raak is heb ik toch de drang om te gaan testen. Zaterdagavond heb ik een feestje van mijn moeder en dan is het dag 13 na iui en zondag zou ik anders ongesteld moeten worden. Ik hou jullie op de hoogte! Hopelijk zaterdag positief nieuws en anders door naar ronde 4 🍀