388 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op joossie
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga het zaterdagochtend proberen met een ea ...
Spannend ! Hoop het onwijs voor je . Ik heb al getest met een early test. Nu 10 of 11 dpo maar niks. Ik moet ook a.s zondag of maandag ongesteld worden. Kan nog wel eens wisselen hoe lang m'n cyclus is. Anders ga ik helaas door naar ronde 5, of ronde 3 na m'n miskraam.
8 maanden geleden
Reactie op joossie
Ik kon het toch niet laten om vanmorgen al die early test te doen. Die was ...
Aaahh snap ik hoor, gaan we beide waarschijnlijk door naar de volgende ronde.
8 maanden geleden
Reactie op joossie
Ik kon het toch niet laten om vanmorgen al die early test te doen. Die was ...
Och super jammer 😞 weer ff flink k*t ...
8 maanden geleden
Hi goedemorgen, ik ben helaas gister al ongesteld geworden. Zo jammer, door naar de volgende ronde.
8 maanden geleden
Reactie op Denise2190
Hi goedemorgen, ik ben helaas gister al ongesteld geworden. Zo jammer, doo ...
Zo jammer meid 😞 dan baal je echt ff enorm... Ik mag nog een weekje wachten .. met Pasen testen 🙏🍀
8 maanden geleden
Reactie op Leonietjuh89
Zo jammer meid 😞 dan baal je echt ff enorm... Ik mag nog een weekje wachte ...
Ergens weet ik wel dat het erg normaal is dat het bijvoorbeeld een jaar kan duren maar alsnog idd elke keer balen. Ik zal voor je duimen! Hopelijk fijn nieuws met Pasen!
8 maanden geleden
Reactie op Joyce-B
Ik had vanmorgen een echo in de kliniek. En helaas was er geen hartje meer ...
Wat onwijs verdrietig en rot😢. Snap heel erg hoe je je voelt. Heb je mensen om je heen die je steunen? Anders hier het er even uitgooien als dat helpt he.
Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel! 😘
8 maanden geleden
Reactie op Joyce-B
Ik had vanmorgen een echo in de kliniek. En helaas was er geen hartje meer ...
Nee meid!!! 😞😢 Als je wilt kletsen mag dat hoor!!
8 maanden geleden
Ik heb momenteel het gevoel van "opvliegers" .. momenten dat ik opeens dikke rode wangen krijg en heel warm gevoel! .. daarnaast ben ik met de minste of geringste inspanning heel erg moe 🤔 ook iets wat ik niet echt zo ken van mezelf... Misschien een goed teken?
7 maanden geleden
Hi, hoe gaat het met jullie? Hier weer begonnen met ovulatie testen (dipsticks sensitest) en vanaf maandag met de roze cb digital testen starten. Hopelijk dit keer meer duidelijke piek (smilie).
7 maanden geleden
Reactie op Denise2190
Hi, hoe gaat het met jullie? Hier weer begonnen met ovulatie testen (dipst ...
Hoihoi. Hier alles rustig nog. Ben nu 8dpo en heb echt 0 klachten. Geenidee of dit een goed signaal is haha. Ergens in m'n hoofd denk ik daardoor dat het niet is gelukt. Je leest allemaal verhalen van vrouwen die al vanaf 6 dpo pijnlijke borsten hebben en buik ect 🥲😝 ik wilde maandag een testje doen op 11 dpo 😇 ik hoop dat je je piek vind. Test je 1x per dag?
7 maanden geleden
Net getest.... Helaas weer negatief, zal vandaag of anders morgen dus ongesteld gaan worden 😞
Heb nu nog 1 poging te gaan 😞😞
7 maanden geleden
Reactie op Leonietjuh89
Net getest.... Helaas weer negatief, zal vandaag of anders morgen dus onges ...
Wat vervelend!! :( verlies de hoop niet. Als je 5 sleutels hebt is het ook altijd de laatste die past ;)
7 maanden geleden
Ik ben vandaag 9 dpo en heb een enorme tempratuursdip. Hou dmv mijn smartwatch m'n cyclus bij met huidtemperatuur en je ziet na m'n eisprong altijd een tempratuur stijging en een paar dagen voor m'n menstruatie een daling. Ben nu dus 9 dpo en m'n tempratuur is enorm gezakt mrt 0.5 graden. Hiervoor nog nooit gehad in cyclussen terwijl ik nog geen pogingen had gedaan. Hopelijk een innestelingsdip? Wat denken jullie?
7 maanden geleden
Reactie op Vlinder678
Hoihoi. Hier alles rustig nog. Ben nu 8dpo en heb echt 0 klachten. Geenidee ...
Hmm spannend wel! Nog even afwachten. Hoop voor je dat het gelukt is. Nee test normaal 1x per dag met cb digital. Soms wel wat vaker met dipsticks . Maar vind het altijd lastig te meten. Waarschijnlijk ook doordat ik veel drink gedurende de dag.