388 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Vlinder678

Op welke dag van je cyclus zit je?
Dag 15 nu. Vorige maand leek de piek op dag13 die keer er voor ook op dag 13 . Daarvoor had ik helaas een miskraam gehad in januari. En die keren daarvoor was het geloof ik dag 14 en dag 16. Dus klein beetje wisselend wel.

7 maanden geleden

Reactie op Denise2190

Dag 15 nu. Vorige maand leek de piek op dag13 die keer er voor ook op dag ...
Oo maar dan kan die nog komen hoor. Had zelf een piek op dag 17 vorige ronde ☺️ gewoon door blijven testen met de CB.

7 maanden geleden

Reactie op Vlinder678

Oo maar dan kan die nog komen hoor. Had zelf een piek op dag 17 vorige rond ...
Ja alleen ik doe het niet in een kliniek maar met een donor en dan zelf inseminatie. Dus beetje gedoe maar goed we wachten het af. Dag 11 13 en 15 is sowieso dan het idee om te insemineren en als het lukt misschien dan nog als ik toch nog m'n piek vind.

7 maanden geleden

Waarschijnlijk toch mijn ovulatie gemist met testen streepje op het stickje in de clearblue test was vanmorgen veel lichter. Welk tijdstip testen jullie meestal? Ik probeer minder te drinken op de dagen dat ik wil testen maar door veel sport (4x crossfit 1x hardlopen) drink ik denk ik wel wat meer dan gemiddeld. Maakt me wel echt onzeker, hiervoor dit niet gehad.

7 maanden geleden

Reactie op Denise2190

Waarschijnlijk toch mijn ovulatie gemist met testen streepje op het stickje ...
Ik test altijd sochtends en als ik gevoel heb dat die dag toch echt een piek is dan test ik smiddags weer. Ik voel mijn ovulatie wel dus weet ook wanneer ik moet testen

7 maanden geleden

Reactie op Denise2190

Waarschijnlijk toch mijn ovulatie gemist met testen streepje op het stickje ...
De eerste dagen dat ik begin met testen dan alleen in de ochtend met goedkopere testen doe ik dit... Na een paar dagen ga ik over op 2x per dag dus ochtend en avond.. en altijd zit ik gelijk ongeveer met de ovulatie dus 2 dagen daarvoor ongeveer ga ik over op de clearblue met smiley tot dat mn piek er is ga ik door

7 maanden geleden

Reactie op Leonietjuh89

De eerste dagen dat ik begin met testen dan alleen in de ochtend met goedko ...
Hmm ja het is zo gek dat het ineens afgelopen cyclus en deze cyclus slecht te vinden is. Maar ga volgende ronde idd ook maar extra testen met goedkope testen. Bedankt voor jullie reactie!

7 maanden geleden

Hi! Hoe gaat het met jullie allemaal? Al positieve berichten of testen in handen?

7 maanden geleden

Reactie op Denise2190

Hi! Hoe gaat het met jullie allemaal? Al positieve berichten of testen in h ...
Hai hai.. Ik sla deze maand over. Voelde me niet helemaal optimaal en aangezien het voor nu eerst de laatste poging gaat zijn wil ik me wel helemaal goed voelen.. dus volgende maand hopelijk mijn maand! 🍀 En daar?

7 maanden geleden

Reactie op Leonietjuh89

Hai hai.. Ik sla deze maand over. Voelde me niet helemaal optimaal en aang ...
Lijkt me moeilijke keus om het ren maand uit te stellen.. Maar wel goed dat je het hebt gedaan.. Je moet het traject met een zo optimaal gevoel ingaan. Hopelijk wordt volgende maand jou maand!

7 maanden geleden

Reactie op Denise2190

Hi! Hoe gaat het met jullie allemaal? Al positieve berichten of testen in h ...
Ik ben dinsdag me "kindje" verloren.. Uiteindelijk met wat hulp van medicatie is de miskraam op gang gekomen.. Nu wachten tot het helemaal over is voor ik een nieuwe cycles kan beginnen😊

7 maanden geleden

Reactie op Leonietjuh89

Hai hai.. Ik sla deze maand over. Voelde me niet helemaal optimaal en aang ...
Ook heel begrijpelijk. Idd doen wat goed voelt voor jezelf. Hopelijk volgende keer raak! :)

7 maanden geleden

Reactie op Joyce-B

Ik ben dinsdag me "kindje" verloren.. Uiteindelijk met wat hulp van medicat ...
Heel moeilijk, herkenbaar helaas, wens je veel sterkte en dat je cyclus snel weer op gang mag komen!

7 maanden geleden

Misschien wat gek of noem het liever nieuwsgierig maar ben heel benieuwd ofzo en fijn om toch te weten dat er meer vrouwen zijn die het via inseminatie doen en kiezen voor het moederschap.. Maar mag ik vragen, wat is jullie leeftijd en situatie? Als jullie dat niet willen vertellen ook begrijpelijk natuurlijk maar leek me leuk om elkaar wat beter te leren kennen. 😊

7 maanden geleden

Reactie op Denise2190

Misschien wat gek of noem het liever nieuwsgierig maar ben heel benieuwd o ...
Hee. Hier bam met bekende donor. Hij heeft vier kinderen met zijn vrouw. Dus veel liefde rondom de kleine. Ik ben 28 jaar. En alles gaat via kliniek nij geertgen

7 maanden geleden

Reactie op WendyPet

Hee. Hier bam met bekende donor. Hij heeft vier kinderen met zijn vrouw. Du ...
Leuk! Ik zelf ben 33, bijna 34 en via one wish een donor gevonden. Hij heeft een vrouw maar ze kunnen geen kinderen krijgen samen. Ook gaat hij een bekende vader zijn in het leven van het kindje. Wij doen het nu nog zelf, als het niet lukt wel kijken naar de mogelijkheden in een kliniek. Erg spannend allemaal en zo mooi dat deze opties er ook zijn als alleenstaande vrouw.

7 maanden geleden

Reactie op Denise2190

Misschien wat gek of noem het liever nieuwsgierig maar ben heel benieuwd o ...
Ik ben 35. En had in sept. Mijn intake bij Nij Barrahus. Mijn bmi was wat te hoog dus ik moest wat afvallen. Dit was een knop die om ging dus al snel waren de benodigde kilo's eraf, en meer. In 4 maanden ben ik ruim20kg afgevallen.💪(afgelopen weken wel weer 3kg erbij. Iets met emotie eten🙈) . In de maanden okt./nov./dec. Ben ik verder vooral bezig geweest met onderzoeken naar rommel in me baarmoeder.. En het ontbreken van een eisprong. Uiteindelijk is me baarmoeder "schoon" verklaard (waarschijnlijk adenomyose maar dat hoeft geen gevolg te hebben voor een zwangerschap) en is PCOS vastgesteld. In januari een cycles begonnen met medicatie en meteen de eerste inseminatie eind januari was raak😱🎉. Helaas met een uitkomst dat in nu midden in een miskraam zit na 12 weken (met 10 weken geconstateerd dat er geen hartslag meer was). Ik heb trouwens gekozen voor een deense donor via de ESB..

7 maanden geleden

Ik ben 34 bijna 35 .. al heel erg lang een kinderwens maar ook heel lang gedacht die man komt er nog wel.. af en toe wel een korte relatie gehad maar nooit de ware tegen gekomen.. 2 jaar geleden ongeveer besloten om alleenstaande moeder te gaan worden want ik wilde niet meer wachten.. een man vinden kan immers altijd nog mocht dat voor mij zijn weggelegd.. Via nij barrahus in wolvega word ik begeleid en word ik geinsemineerd met een donor via de Deense spermabank van cryos. Op dit moment nog 1 rietje op voorraad voor mij dus dat word heel spannend!!! Ik sta ook op de lijst voor een Nederlandse donor.

7 maanden geleden

Nou ik ben helaas ook weer ongesteld geworden, 4dagen te vroeg ook. Weer op naar de volgende ronde.

7 maanden geleden

Oke ik snap er weinig meer van. M'n menstruatie duurde 1.5 dag ofzo. Vandaag nog wat bloedverlies door hardlopen maar dat was het. Dacht toch misschien innestelingsbloeding maar betwijfel het heel erg. Had alles beetje opgezocht was wel namelijk op 9dpo en nu 0 bloedverlies meer. Normaal als ik menstrueer is t veel erger met buikpijn en moet ik echt wel uhmm nouja vaker van tampon wisselen en een grotere gebruiken. Vies praatje maar oke sorry daar voor🙈 dus toch een test gedaan vanmorgen, dag of misschien 2 dagen voor m'n nod. Ik denk een heel licht streepje te zien. Wat denken jullie? Ben zo in de war ofzo..