1376 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op lindseyvermue

Jeetje heftig h猫 , mag ik vragen wat jou waardes zijn ? Ik heb ook een trag ...
Zeker mag dat! Ik heb net weer bloedgeprikt en de waarde is nu 1,6. Begreep van de artsen dat dit onder de 2 moet zijn als je een kinderwens hebt. In totaal moest ik rond de 10 a 15 kilo afvallen. Ben nu 14 kilo kwijt, in het ziekenhuis zeiden ze dat ik misschien dan wel weer zelf een goeie eisprong kon krijgen, maar nog niks gezien op de ovulatie testen. Jij ook heel veel succes 7 mei!

7 maanden geleden

Reactie op kimmerd1992

Welkom! Goed dat je hier van je af schrijft, we zijn er voor elkaar en we w ...
Erg fijn dat er zoiets is, helemaal omdat we allemaal met hetzelfde worstelen馃グ. Ik moest tussen de 10 en 15 kilo kwijt, maar door de te trage schildklier lukte dit steeds niet. Nu het onder controle is met medicatie ben ik 14 kilo afgevallen.

7 maanden geleden

Reactie op jolienlp

Zeker mag dat! Ik heb net weer bloedgeprikt en de waarde is nu 1,6. Begreep ...
Dankjewel , ik zat nu met Tsh op 0,02 vond dit wel vrij laag en ft4 op 19.6 dat was goed , hopelijk alsnog een goeie kans , ik heb deze cyclus zonder ovulatietesten gedaan En wat knap dat je zoveel ben afgevallen

7 maanden geleden

Reactie op jolienlp

Erg fijn dat er zoiets is, helemaal omdat we allemaal met hetzelfde worstel ...
Wauw, netjes hoor! Daar mag je heel trots op zijn 馃憦馃挭 Hopelijk gaat dit jullie helpen 馃崁馃

7 maanden geleden

Reactie op Charlau

Ik ben net in het ziekenhuis geweest voor de eerste echo (dag 11) bij IUI p ...
Ik twijfel alleen over die van 13,5. Die kan woensdag toch niet al 18 mm zijn? Dus dan zou er 1 follikel meedoen. Consult ging ook heel snel, heb niet echt doorgevraagd.

7 maanden geleden

Reactie op Charlau

Ik twijfel alleen over die van 13,5. Die kan woensdag toch niet al 18 mm zi ...
Ze groeien ong 2 mm per dag op dit termijn, dus dan kan die 17,5 mm zijn dus bijna 18 mm! 馃馃崁

7 maanden geleden

Reactie op Charlau

Ik twijfel alleen over die van 13,5. Die kan woensdag toch niet al 18 mm zi ...
Dankjewel voor je reactie. Dat stelt weer wat meer gerust 鈽猴笍

7 maanden geleden

Hallo allemaal, ik sluit ook weer aan. Vanmorgen ongesteld geworden 馃槙! Vanmorgen gebeld om een intakegesprek in te plannen voor ivf aangezien dit onze laatste IUI was. Deze staat gepland voor 22 mei.. Heb gevraagd of het toch nog mogelijk was om deze maand dan nog maar een iui poging te doen.. want een maand overslaan vond ik zonde 馃槄! Gelukkig was dit geen probleem!

7 maanden geleden

Reactie op rmj29

Hallo allemaal, ik sluit ook weer aan. Vanmorgen ongesteld geworden 馃槙! Va ...
Wat balen dat je ongesteld bent geworden en dat je laatste IUI niet gelukt is.. wel fijn dat je in tussentijd toch nog een IUI mag doen voordat IVF zal beginnen. Spannend allemaal 馃崁

7 maanden geleden

Reactie op rmj29

Hallo allemaal, ik sluit ook weer aan. Vanmorgen ongesteld geworden 馃槙! Va ...
Wat fijn dat dat kan!

7 maanden geleden

Vandaag mocht ik voor intaken gesprek in het zh langs, direct een echo gehad omdat ik op dag 15 zit. Helaas was er nog geen groei zichtbaar, dus wil ze me vrijdag weer zien. Wel spannend allemaal.

7 maanden geleden

Vandaag te horen gekregen dat ik deze ronde (ronde 16) mag beginnen met progesteron spuiten om de lf te verlengen馃崁. Krijg vrijdag de uitleg en de medicatie. Iemand van deze groep daar al ervaring mee?

7 maanden geleden

M'n eisprong is vandaag, maar geen vriend in de buurt. Volgende week vlieg ii naar hem toe, dus te laat:/ maaar, blijf lang genoeg voor nog een eisprong. Ronde 19 it is

7 maanden geleden

Ohja, en intake in t ziekenhuis is eind mei :) dus ben benieuwd...

7 maanden geleden

Vandaag hebben we te horen gekregen dat we door mogen voor de inseminatie. Ik vind het heel erg spannend omdat het de eerste keer is. Eerste ronde had ik overstimilatie met wel 6 follikels de maand daarna verplicht rust maand hier door is me waarde van de gonal f verlaagd nu had ik maar 1 follikel zelf ben ik klein beetje teleurgesteld had zo gehoopt op iets meer is dit gek? Hoe ervaren jullie dit allemaal het is voor mij allemaal nieuw en merk dat ik me soms best eenzaam voel. Juist daarom vind ik het hier zo fijn

7 maanden geleden

Hier nu 1 jaar en 3 maanden aan het proberen, 15 cyclussen verder. NOD is 21/04. Ik probeer echt niet gek te worden en in alles een symptoom te zien maar hoe langer het duurt, hoe meer ik me precies begin in te beelden

7 maanden geleden

https://www.instagram.com/reel/C5jCdPdMbXu/?igsh=MW1xZWw0d3VxNGVuYw== Ik had deze al gezien, maar toch de 2e keer rollen de tranen nog steeds over mijn gezicht. Ik voel haar pijn, want ik ken haar pijn.. We zijn niet alleen! Ik ben zo blij met de steun die wij hier bij elkaar vinden 馃馃珎. Nu wel de rest van de avond even depri, maarja ook die dagen mogen er zijn..

7 maanden geleden

Reactie op kimmerd1992

https://www.instagram.com/reel/C5jCdPdMbXu/?igsh=MW1xZWw0d3VxNGVuYw== Ik h ...
Zo'n raak gedicht.. Ik blijf er ook steeds weer om huilen. Het is zo goed verwoord. Dikke knuffel. Wees lief voor jezelf en laat alles er maar gewoon zijn 馃珎鉂わ笍

7 maanden geleden

Reactie op kimmerd1992

https://www.instagram.com/reel/C5jCdPdMbXu/?igsh=MW1xZWw0d3VxNGVuYw== Ik h ...
Net gezien Kim. Het raakt mij echt diep en het verdriet voelt zo bekend 鉂わ笍馃珎. Fijn dat we troost kunnen vinden in deze prachtige groep vrouwen!

7 maanden geleden

Reactie op Roos0404

Vandaag hebben we te horen gekregen dat we door mogen voor de inseminatie. ...
Hey Roos! Wat je zegt is zo herkenbaar. Mijn eerste poging werd ook afgebroken vanwege overstimulatie en de volgende maand kon ook niet doorgaan vanwege cysten. Ik was ontzettend verdrietig en teleurgesteld. Ik keek er zo naar uit en mijn vriend en ik hebben z鈥檔 grote kinderwens. Gelukkig had ik deze maand een verlaging en waren er 2 eitjes. Je ziet wel eens dat vrouwen niet zwanger worden van 3 eitjes, maar wel van 1! Dus blijf hoop houden. Alles is mogelijk 鉂わ笍