1376 Reacties
7 maanden geleden
Hoi!
Ik wil ook graag mijn verhaal even delen.
Op mijn 21ste (vriend 23) besloten mijn vriend en ik dat we wel kinderen zouden willen. Ik ben gestopt met de pil, in ons achterhoofd natuurlijk wel wetende dat de eerste keer vast niet raak zal zijn. Na ruim anderhalf jaar zijn we naar de huisarts gegaan, bang door de horror verhalen dat we niet serieus genomen zouden worden door onze leeftijd. Gelukkig had ik een hele lieve (invallende vrouwelijke) huisarts die mij per direct een verwijzing naar het ziekenhuis gegeven heeft. Daar zijn we van binnen naar buiten getest. Ik was gezond en goed, kreeg zelfs complimenten hoe goed alles eruit zag. Mijn vriend had bovengemiddeld zaad. Ik heb voor de zekerheid toch nog een hcg gedaan. En toen werd ons gezegd. Nou, alles is goed. Jullie kansen zijn op de natuurlijke manier groter dan via ons. Dus jullie moeten het nog ff een jaar lang via de natuurlijke manier proberen. Bel ons over een jaar maar weer als het nog niet gelukt is.. afgelopen maart was het een jaar later.. en zijn we weer naar het ziekenhuis gegaan. 29 maart gestart met ovaleap, en 6 april de inseminatie. We zitten nu op ‘wachtdag’ 9..
7 maanden geleden
Reactie op Keira
M'n eisprong is vandaag, maar geen vriend in de buurt. Volgende week vlieg ...
Ooh wat frustrerend zeg dat je vriend en jij niet bij elkaar zijn op dit moment! Kijk je ernaar uit om hem weer te zien? Waarom zit hij precies in het buitenland?
7 maanden geleden
Ik ben hier eindelijk ongesteld geworden na overstimulatie deze cyclus. Hoe blij kan je er mee zijn 😂 We kunnen eindelijk weer verder!
7 maanden geleden
Vol goede moed ronde 15 in en allereerste iui (natuurlijke cyclus). De eerste echo op 26 april. Wij vinden het mega spannend en toch (klinkt stom) blij dat we dit gaan doen. We leven op een bubbel hoop!
Heel veel succes dames🍀 Dat wij allemaal mamma's mogen worden❤️
7 maanden geleden
Reactie op Charlau
De inseminatie ging goed. En 1,5 miljoen zaadcellen deze keer ten opzichte ...
Dat is een flinke stijging, dat is fijn! Succes 🍀🤞
7 maanden geleden
Reactie op Fietsvakantie fietser
❤️❤️❤️ net een bezoek gehad aan mijn gynaecoloog. We mogen ein-de-lijk star ...
Wat fijn dat jullie mogen starten met IUI! Het goede aan IUI is dat men regelmatiger informatie zal zien (echo, folikkelgroei, bloedwaarden, spermastaal) waardoor men misschien net wel sneller naar IVF schakelt dan die vooropgestelde 38 jaar. Wij zijn na 3 IUI-pogingen naar ICSI overgegaan. Succes! Hopelijk is IVF helemaal niet nodig 😊!
7 maanden geleden
Ik doe officieel mee deze maand! Groen licht gekregen tijdens de uitgangsecho dus ik doe weer mee. Nod nog onzeker, mn lichaam besluit elke keer weer iets anders haha
7 maanden geleden
Reactie op Gerjanne97
Ik doe officieel mee deze maand! Groen licht gekregen tijdens de uitgangsec ...
Spannend! Maar fijn dat je weer mee doet en de uitgangsecho goed was! 😁
7 maanden geleden
Hoi dames!
Wij zijn nu 2,5 jaar bezig. Helaas nog steeds geen zwangerschap dus doorverwijzing naar de gynaecoloog. Mijn man z'n zaad is helemaal goed gekeurd. Dat is alvast een opluchting. Hopelijk kunnen we snel terecht voor een eerste afspraak. Spannend!
Sinds deze week ben ik wat actiever op deze app. Fijn om zo meer ervaringen te lezen en te delen.
7 maanden geleden
Ik haak aan, sinds april 2022 bezig voor een tweede kindje. In mei 2023 een positieve test, maar helaas ons kindje verloren met 15 weken zwangerschap. Ik hoop heel erg op een positieve test in mei!
7 maanden geleden
Reactie op Kaatje24
Ik ga door naar ronde 16, net mijn menstruatie gekregen. NOD was normaal zo ...
Dit had ik ook! Ik had mijn NOD zondag verwacht, maar nu ineens vandaag. Had gisteravond wel hele erge kramp, dus misschien is de innesteling niet goed gegaan en daarom eerder ongesteld. Dat was wat ik had bedacht!
7 maanden geleden
Hi dames, helaas hier ook al bijna 2 jaar bezig. Vorig jaar september een verwijzing gekregen naar de fertiliteitsafdeling en toen is het snel gegaan. Mijn partner zijn zaad is slecht en ik blijk flink endometriose te hebben, icsi is onze enige kans. Nu ondertussen de 1e punctie en 2 terugplaatsingen gehad zonder succes. Helaas ook geen embryo's meer in de vriezer. Er waren 11 eicellen (allemaal rijp) weg gehaald bij mij maar helaas maar 3 bevruchtingen, waarvan er maar 1 ingevroren kon worden
Ik ga morgen weer starten met hormonen spuiten. Hopelijk deze keer meer bevruchtingen. En natuurlijk hoop ik nog meer op een zwangerschap ervan.
Iedereen succes en ik wens en hoop dat we allemaal snel een prachtig kindje mogen krijgen 🍀❤️
7 maanden geleden
Reactie op Stellaa
Hi dames, helaas hier ook al bijna 2 jaar bezig. Vorig jaar september een v ...
Wat klote dat het niet is gelukt! Succes weer deze ronde 🤞🍀 hopelijk brengt de 2e punctie jullie kindje 🤍🫂