1376 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op kimmerd1992
Wat klote dat het niet is gelukt! Succes weer deze ronde 馃馃崁 hopelijk bren ...
Ja echt enorm balen!! Nu met goede moed verder!!
Ook balen dat het bij jullie nog niet gelukt is, ik hoop dat de 3e iui poging niet nodig is voor je! Maar dat her in april lukt! 馃崁
7 maanden geleden
Reactie op xFBH
Hi! Ik ben wel heel benieuwd naar
de progesteron spuiten. Ik heb verschrikk ...
Ik heb prolutex gekregen(1x per dag injecteren). Ik verwacht begin volgende week mijn eisprong en 1 dag daarna begin ik voor het eerst met de injecties. Moeten wel enorm pijnlijke plekken geven lees ik overal dus ik ben benieuwd!
7 maanden geleden
Voor iedereen die ook in het midden van Nederland woont: ik zit eraan te denken om hier heen te gaan: https://www.delevenscomponist.nl/projecten/kinderwenscafe/ (kinderwenscaf茅 in Antonius ziekenhuis Leidschenrijn).
Heeft iemand van jullie zoiets wel eens gedaan? Ik vind het ook wel spannend om te gaan doen namelijk 鈽猴笍
7 maanden geleden
Reactie op Fietsvakantie fietser
Voor iedereen die ook in het midden van Nederland woont: ik zit eraan te de ...
Dat klinkt inderdaad wel interessant maar ook spannend. Ben benieuwd wat je ervan vindt! Ik ga eens kijken of ze bij ons in de regio ook zoiets aanbieden (Haaglanden)
7 maanden geleden
Ik sluit me weer aan. Gister ongesteld geworden dus mijn volgende NOD ligt in mei. Met een gemiddelde cyclus van 24/25 dagen zal dit 12 of 13 mei zijn.
Nog 3 cyclussen voordat we echt 2 jaar bezig zijn. Dat is ook gelijk het moment dat we het ziekenhuis weer mogen bellen en we direct zullen starten met IVF.
Ondanks dat ik me in mijn hoofd al heb neergelegd bij het feit dat we over 2,5 maand het ziekenhuis weer bellen, hoop ik stiekem toch dat het voor die tijd raak is 馃
7 maanden geleden
Ooh wat frustrerend zeg dat je vriend en jij niet bij elkaar zijn op dit mo ...
Wij hebben samen meer dan 2 jaar in t buitenland gewoond voor zijn werk. Ik ben in februari terug gekomen omdat ik hier weer aan t werk wilde ipv huisvrouw zijn daar...woonde in the middle of nowhere. Dus tjah, hij woont daar, ik hier. Niet leuk en niet ideaal, dus hopelijk komt hij weer snel hierheen.
7 maanden geleden
Voor iedereen die ook in het midden van Nederland woont: ik zit eraan te de ...
Ik zou dit wel een keer willen doen. Ik haal al zoveel steun uit deze app en zou soms ook graag lotgenoten fysiek willen spreken. Misschien dat ik hier wel heen ga, jij?
7 maanden geleden
Ik sluit ook weer aan in dit topic, m鈥檔 menstruatie is net begonnen. Morgen weer het ziekenhuis bellen voor iui 2.
Even een baaldag vandaag, morgen hopelijk weer frisse moed 馃槉
7 maanden geleden
Hi allemaal, ik sluit ook aan. Na 13 rondes (waarvan 1 biochemische zwangerschap en 1 vroege miskraam) dacht ik mss is het fijn om lotgenoten te spreken. Ik vind het na langere tijd wel lastig om positief te blijven en om te gaan met de maandelijkse teleurstelling. Ben benieuwd hoe jullie dat doen en ervoor zorgen dat het niet al te veel invloed heeft op je stemming?
Veel geluk deze maand鈽橈笍
7 maanden geleden
Hoi dames,
Helaas weer een ronde verder.. morgen toch maar de huisarts bellen. Had zo gehoopt dit niet nodig te hebben maar we willen door! Ik kreeg de tip om mijn bloed te laten checken voor een lage progesteron.
Weet iemand wat ik een beetje kan verwachten bij de huisarts? 馃槆
7 maanden geleden
Reactie op maar121
Hoi dames,
Helaas weer een ronde verder.. morgen toch maar de huisarts bel ...
Is dit de eerste keer dat je bloed laat prikken? Dan misschien ook aangeven dat je vitamine d en b12 wil laten checken en je schildklier.
De progesteron waarde is volgens mij ook afhankelijk van waar je in je cyclus zit.
Misschien kan je vragen om een consult bij een gynaecoloog.