1376 Reacties

7 maanden geleden

Vraagje dames, Ovulatietesten, heeft er iemand wel is door getest na een eisprong? Hoe ziet de ovulatietest er dan uit? Ik twijfel namelijk of ik te laat ben gestart.. Weet bijna wel zeker. Het ziet er nu zo uit op dag 17. Normaal cyclus van 30 dagen

7 maanden geleden

Reactie op Marianne94

Vraagje dames, Ovulatietesten, heeft er iemand wel is door getest na een ei ...
Je weet dat dit testen zinnen waar je een smiley op moet zien en waar je niet zelf naar de streepjes moet kijken? Ofwel wat gaf het digitale venster aan? In je gehele cyclus kun je lh hormoon in je lichaam hebben alleen vlak voor je ovulatie piekt deze. Hoe lang ben je al bezig voor een kindje?

7 maanden geleden

Ik hoopte niet in mijn eigen topic aan te sluiten, maar helaas, jullie zijn nog niet van me af. Op naar ronde 30 en iui 3 馃馃馃崁

7 maanden geleden

Reactie op Marianne94

Vraagje dames, Ovulatietesten, heeft er iemand wel is door getest na een ei ...
Daar kan echt niemand iets over zeggen. Mijn test kan er heel anders uit zien als jouw test. Sterker nog elke cyclus weer kan de test op de zelfde cyclus dag er anders uit zien. Daarbij is het ook niet de bedoeling dat je doortest na een positieve test. Daarbij maak je gebruik van een digitale test. Die moet je aflezen via het venster en niet het lijntje. In de gebruiksaanwijzing geven ze advies op welke cyclus dag je het beste kan starten met ovulatietesten.

7 maanden geleden

Reactie op JenG2022

Je weet dat dit testen zinnen waar je een smiley op moet zien en waar je ni ...
Klopt. Weet ik maar moest deze van ziekenhuis gebruiken. Ik hou mij daar nooit mee bezig omdat wij altijd echo鈥檚 hebben. En nu is dit voor deze ronde helemaal niet erg want ik sta deze ronde stil en moet wachten. Helaas al een aantal jaar bezig 馃槈

7 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik sluit weer aan.. Ronde 14 voor een tweede kindje. 22 mei is m鈥檔 NOD. 24 mei is m鈥檔 man jarig en 25 mei gaat z鈥檔 zus trouwen. Hopelijk nog meer leuks te vieren 馃馃徎 Heel veel succes allemaal!

7 maanden geleden

Reactie op Marianne94

Klopt. Weet ik maar moest deze van ziekenhuis gebruiken. Ik hou mij daar n ...
Ah, en nu geen echo's meer? Of omdat je deze ronde aan het wachten bent? Ok茅, wat ik doe is ik test met dipsticks tot ik oploop zie of in mijn verwachte vruchtbare periode zit en dan pak ik deze erbij. Zo scheelt het je veel geld. Maar deze moet je echt aan het venster aflezen en niet aan de streepjes.

7 maanden geleden

Reactie op JenG2022

Ah, en nu geen echo's meer? Of omdat je deze ronde aan het wachten bent? ...
Klopt ik moet deze maand wachten dus geen echo鈥檚. Wat je zegt klopt hoor! Alleen was ik te laat en deze nog liggen. Ook deze lijntjes lopen normaal op hoor, ik heb alleen nooit door getest na een positieve test dus geen idee wat er dan gebeurd.

7 maanden geleden

Reactie op kimmerd1992

Ik hoopte niet in mijn eigen topic aan te sluiten, maar helaas, jullie zijn ...
Dikke knuffel! 鉂わ笍

7 maanden geleden

Mijn 3e 'normale' cyclus op een rij met een piek vandaag op cd16 馃槏. Donkerder kan bijna niet! Morgenmiddag nog een check bij de gyn of de eisprong heeft plaatsgevonden en dan zaterdag voor het eerst starten met de prolutex injecties! 馃崁

7 maanden geleden

Reactie op Lielie

Mijn 3e 'normale' cyclus op een rij met een piek vandaag op cd16 馃槏. Donker ...
Wow dat is echt een hele felle piek! Wat fijn! 馃榿 Succes! 馃崁馃

7 maanden geleden

Ik heb vanmorgen al een uitgangsecho gehad, er leek wel een rest follikel te zitten, maar deze was 8 mm. Dus ik mag morgen toch starten met letrozol 7,5. Hopelijk brengt ronde 3e, 3e IUI en een hopelijke 3e zwangerschap meer geluk 馃馃崁 Ik blijf iedere ronde iets verzinnen om me weer in een positieve mood te krijgen 馃檹

7 maanden geleden

Reactie op kimmerd1992

Ik heb vanmorgen al een uitgangsecho gehad, er leek wel een rest follikel t ...
30e* ronde natuurlijk..

7 maanden geleden

Reactie op kimmerd1992

3 keer scheepsrecht! Ik geloof zo in dit soort tekenen. Er zijn zoveel 3-tjes deze ronde voor jou. Ik ga keihard mee duimen voor je! 馃崁鉂わ笍

7 maanden geleden

Ik ben er ook weer bij deze maand. Even de vraag of ik echt 'mee' doe. In verband met vakantie van mijn man wordt het spannend of het een poging gaat zijn. Vanmorgen in ieder geval het potje ingeleverd. De communicatie met dit ziekenhuis is wel echt slecht... man met zijn potje het hele ziekenhuis doorgestuurd. Moest toen uiteindelijk nog ergens wachten in een wachtkamer. Niet fijn. Maakt meteen dat ik mij afvraag.. stel we gaan straks een traject in, willen wij dan wel hier zijn? Mag ik vragen of er dames positieve ervaringen hebben met fertiliteitkliniek/afdeling in de regio Haaglanden?

7 maanden geleden

Reactie op kimmerd1992

Heel veel succes deze ronde Kimmerd馃崁馃 Houd moed!

7 maanden geleden

Reactie op kimmerd1992

We gaan weer duimen! 鉂わ笍

7 maanden geleden

Reactie op kimmerd1992

Ik hoop met je me馃崁馃馃徏 Hou vertrouwen het komt echt goed

7 maanden geleden

Reactie op kimmerd1992

Ik duim voor je! 馃馃崁

7 maanden geleden

Hallo meiden! Vanochtend ook weer uitgangsecho gehad! Alles was schoon dus ook wij mogen weer door. Op naar IUI 2! 馃崁馃檹馃徎