1376 Reacties

7 maanden geleden

Hallo meiden, nadat ik dinsdag het nieuws heb gehad dat er deze maand geen eisprong wordt verwacht moet ik eerst wachten op mijn menstruatie. Hopenlijk binnen 3 weken anders wil de fertiliteitsarts deze gaan opwekken. Vindt het allemaal maar spannend

7 maanden geleden

Ik moest gisteren weer bloedprikken om te checken of mijn hcg goed daalt. Na eerst nog een stijging is het nu eindelijk goed gedaald. Mijn hcg is nog maar 9, dus het einde is in zicht. Ben heel benieuwd hoe mijn cyclus zich weer verder oppakt nu. Nog 1 eigen kans. Vanaf mijn eerstvolgende menstruatie gaan we starten met IUI 鈴筹笍馃崁

7 maanden geleden

Ik ga richting vruchtbare dagen en nu zijn man en ik beiden ziek. Hopelijk optijd opgeknapt om gebruik te kunnen maken van deze ronde 馃

7 maanden geleden

Reactie op labratje

Hallo meiden, nadat ik dinsdag het nieuws heb gehad dat er deze maand geen ...
Hi labratje! Misschien heb ik het helemaal mis, maar in een ander topic las ik dat je in augustus startte. Dit topic is voor dames die langer dan een jaar bezig zijn馃崁 Neemt niet weg dat ook jij in een vervelende situatie zit. Sterkte! Hopelijk snel een eisprong!

7 maanden geleden

Reactie op QueenElise93

Hi labratje! Misschien heb ik het helemaal mis, maar in een ander topic las ...
Hi, vanaf augustus waren we mijn cyclus aan het bijhouden. Vanaf vorig jaar april hebben we de pil weg gedaan en zijn gewoon gaan kijken waar het schip landt. Van de huisarts had ik te horen gekregen dat ik dan vanaf april moest tellen en niet meer vanaf augustus. Dus dit was ook mijn eigen rekenfout. Dus als dit niet telt als jaar stap ik er uit hoor. Geen probleem

7 maanden geleden

Ronde 16 馃馃徏 ben het zo langzaam aan wel zat aan het worden, onderzoeken gehad en moesten nog een halfjaar thuis proberen, maar ik trek elke maand dat ik ongesteld word ook niet meer..:

7 maanden geleden

Maandag en woensdag in het ziekenhuis geweest. Maandag een eicel van 14,6 en woensdag was die 18. Vanmiddag weer heen, nu heb ik net een ovulatietest gedaan, is deze positief (zou eerste keer zijn in 1,5 jaar, dus vandaar mijn vraag)?

7 maanden geleden

Reactie op jolienlp

Maandag en woensdag in het ziekenhuis geweest. Maandag een eicel van 14,6 e ...
Lijkt er wel op. Hopelijk bevestigt je echo dit vanmiddag ook!馃崁

7 maanden geleden

Ik had vanochtend weer een echo voor IUI3. Lijkt de goede kant op de te gaan weer. Morgen weer terug komen en dan hopelijk een datum afspreken voor de inseminatie!

7 maanden geleden

Reactie op jolienlp

Maandag en woensdag in het ziekenhuis geweest. Maandag een eicel van 14,6 e ...
Lijkt er zeker op! Ben erg benieuwd wat ze zien op de echo! Laat je het weten?

7 maanden geleden

Reactie op Vlinder6

Lijkt er zeker op! Ben erg benieuwd wat ze zien op de echo! Laat je het wet ...
Er was weer groei te zien, waarschijnlijk dit weekend mijn eisprong. Volgende week vrijdag prikken op progesteron, hopelijk deze keer wel hoog genoeg.

7 maanden geleden

Ik sluit me hier aan.. wij zijn al 1,5 jaar bezig. Mijn NOD is 6 mei. Bij de fertiliteitsarts geweest, in juni gaan ze mijn eileiders doorspuiten. Dan mogen we weer 6 maanden wachten.. het duurt soms langer dan verwacht, maar ik geef de moed niet op 馃

7 maanden geleden

Mega licht maar er staat iets 馃槷

7 maanden geleden

Foto na 3 minuten van de 4 genomen, 13 DPO

7 maanden geleden

Reactie op Fietsvakantie fietser

Ik zie ook wel iets! 馃馃崁 spannend!! Ik hoop zo dat dit vruchtje blijft zitten en mag groeien tot jullie baby 馃┓馃挋

7 maanden geleden

Oh wat spannend! Duimen, duimen, duimen 馃崁馃馃徎

7 maanden geleden

Ohhh wat spannend 馃崁馃崁馃崁 ik hoop het zo voor jullie! 馃

7 maanden geleden

Jaaa ik zie ook iets馃槼 Dit is zo spannend馃崁

7 maanden geleden

Dankjulliewel 馃ス wij gaan ook duimen. Ik ben nog niet zo blij, eerder verbaasd. Ik verwachtte het deze maand niet omdat we maar 茅茅n keer seks hebben gehad in de vruchtbare week en dat was een uur nadat mijn man zichzelf had afgetrokken 馃檲 Blijkbaar maakte dat niet uit? Ook niet blij nog omdat het de zesde keer is dat ik zo鈥檔 test zie en het nog nooit langer dan 6 weken heeft mogen duren. Ik test ook te vroeg, LF is 15 dagen, dus mijn NOD is pas dinsdag

7 maanden geleden

Oh en TSH is 1,77, dit was een half jaar geleden 1,95 . Valt binnen de waar ...
Onder de 2,5 moet die zijn volgens SKON. En dat is de betrouwbare site voor de schildklier :)