8 Reacties

19 uur geleden

Dit kan inderdaad een miskraam zijn geweest. Maar ik wil je niet bang maken, je VK zal je vast beter advies geven

19 uur geleden

Ach wat vervelend om te lezen! Zoals ik het lees zou het inderdaad een miskraam kunnen zijn vooral de combinatie van stolsels en de. Ik hoop voor je dat de verloskundige je middels de echo gerust kan stellen en dat ze toch goed nieuws voor je heeft. Hopelijk kan je snel terecht voor de echo. Sterkte!🍀😘

19 uur geleden

Hey lieverd! Ik wil je niet bang maken.. maar ik heb zelf ook bij 5+1 weken last gehad van eerst licht bloedverlies wat steeds heftiger werd en daarna enkele stolsels, wat de verloskundige ook niet konden uitsluiten wat het nu precies was.. maar vandaag de eerste en helaas ook de laatste echo gehad want er was geen zwangerschap meer te zien 😢 (je kunt mijn foto’s zien bij mijn berichten)

18 uur geleden

Bij mij begon de miskraam vorige maand precies zo. Het bloedverlies en stolsels werden in de avond steeds erger en toen ik de volgende ochtend naar de verloskundige ging voor een controle echo was ik al helemaal schoon en bleek ik inderdaad een miskraam gehad te hebben.

18 uur geleden

Dit ziet er indd als een miskraam uit😟

18 uur geleden

Ik heb nog een foto bijgevoegd waar ik het een beetje heb omgedraaid (witte is toiletpapier) https://we.tl/t-Wl1AkjO5oT

18 uur geleden

Och ja t ziet er wel zo uit. Maar hoop met alle hoop en liefde dat het goed zit.

3 uur geleden

Hoe gaat het met je?