534 Reacties

één maand geleden

Reactie op sharonCvl

Ja mijn temp neem ik braaf elke ochtend dezelfde tijd, meestal voor ovulati ...
Ok dus temperatuur tussen 36,4 / 37 is wel netjes dus Temperatuur jij gelijk in bed nog “. Lees dat dat het beste is namelijk Ik loop elke ochtend direct de badkamer in vanmorgen was die namelijk 36,8 Ben echt er echt pas mee begonnen

één maand geleden

Reactie op Tijgertje1986

Ok dus temperatuur tussen 36,4 / 37 is wel netjes dus Temperatuur jij gel ...
Nee ik doe t precies zoals jij 🤣 ik denk dan als je t altijd zo doet dan moet dat wel kloppen

één maand geleden

Reactie op Tijgertje1986

Ok dus temperatuur tussen 36,4 / 37 is wel netjes dus Temperatuur jij gel ...
Mijn temp is nu begin cyclus ook 36.8 ongeveer

één maand geleden

Reactie op sharonCvl

Nee ik doe t precies zoals jij 🤣 ik denk dan als je t altijd zo doet dan ...
Ah gelukkig “ zag dat niet zitten hoor ogen open gelijk temperaturen haha🤣 even ogen open richting de badkamer prima te doen

één maand geleden

Reactie op sharonCvl

Mijn temp is nu begin cyclus ook 36.8 ongeveer
Ik gaat nog is beter op letter morgenochtend”. Want mijn ovulatie is allang geweest 7 oktober en toen was die idd aantal dagen 37,4/37,7 ertussen in Daarna zakte hij iets terug maar wel rond de 37”. Ben heel benieuwd aankomende week.

één maand geleden

Reactie op Pippi.Kakelbont

Ik heb jou een vriendschapsverzoek gestuurd. Hier een zoon van 10 en bezig ...
super leuk! heb je geaccepteerd.

één maand geleden

Ik denk helaas dat ik door schuif na volgende maand😢😢”. Licht roze afscheiding gespot”. Vaak is dat mij een beginnetje dat me menstruatie er aankomt en zal morgen/overmorgen de kraan wel open gaan! Zou wederom wel weer erg vroeg zijn Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen. Afgelopen maand ook maar 24 dagen en dan zou het nu deze maand 21/22 dagen zijn Zit vandaag op dag 20. Snik snik

één maand geleden

Hier bijna hetzelfde verhaal.. 8jr mirena gehad (met wisseling uiteraard) en 5w geleden spontaan bloedverlies.. ook de onzekerheid wel/niet zwanger en dat met een samengesteld gezin van 5 kinderen (18/16/12/8 en 8). Toen kwam eigenlijk pas het besef dat we misschien toch een grotere wens hadden dan we uitspraken.. mirena direct laten verwijderen maar nog niet ongesteld geweest.. maar ook geen positieve test heel appart maar we gaan het zien 🥰

één maand geleden

Reactie op Tijgertje1986

Ik denk helaas dat ik door schuif na volgende maand😢😢”. Licht roze afsch ...
Ik hoop dat de ongesteldheid niet doorzet en de roze afscheiding te maken heeft met de innesteling 🙏🍀

één maand geleden

Reactie op Mama_van_4

Hier bijna hetzelfde verhaal.. 8jr mirena gehad (met wisseling uiteraard) e ...
Hoelang is de mirena er nu uit?

één maand geleden

Reactie op Manny211

Hoelang is de mirena er nu uit?
Vanaf 2 september pas!!!

één maand geleden

Reactie op Manny211

Ik hoop dat de ongesteldheid niet doorzet en de roze afscheiding te maken h ...
Ik hoop het ook en probeer nog positief te blijven “ het is nu 4dagen voor me NOD Dus zou goed innesteling kunnen zijn Het was tot nu toe ook heel weinig “ inlegkruisje nog niks gevuld

één maand geleden

Reactie op Tijgertje1986

Ik hoop het ook en probeer nog positief te blijven “ het is nu 4dagen voor ...
Probeer positief te blijven 🥰

één maand geleden

Reactie op Manny211

Probeer positief te blijven 🥰
Heb wel een beetje gerommel in me buik”. Lichte krampjes Het kan 2 kanten op gaan😅 Dus blijf nog even spannend

één maand geleden

Wij zijn begonnen aan de volgende ronde helaas, woensdag een echo omdat mn baarmoederslijmvlies veel te dun was in de vorige ronde.... Mogelijk kunnen ze ons helpen... Voor ons al ronde 9.... 😢🤞

één maand geleden

Reactie op sharonCvl

Wij zijn begonnen aan de volgende ronde helaas, woensdag een echo omdat mn ...
Ach wat ontzettend rot 😞” we houden moed erin “ het moet goed komen 🍀🙏🏻

één maand geleden

Reactie op sharonCvl

Hoe merk je dat je baarmoederslijmvlies te dun is eigelijk” hopelijk kunnen ze daar wat aan doen” al zijn ze tegenwoordig heel kundig

één maand geleden

Reactie op sharonCvl

Ahhh wat een vervelend bericht. Kunnen ze daar iets aan doen? Ik hoop het ook zo graag voor jullie🥰🙏

één maand geleden

Reactie op Manny211

Ahhh wat een vervelend bericht. Kunnen ze daar iets aan doen? Ik hoop het ...
Ja met medicatie .... Ze gaan nu eerst rond ovulatie opnieuw de dikte beoordelen, als t zo dun is kan er maar moeilijk iets innestelen en is meer kans op een miskraam

één maand geleden

Reactie op Tijgertje1986

Hoe merk je dat je baarmoederslijmvlies te dun is eigelijk” hopelijk kunnen ...
Bij mij zagen ze t per toeval ik had vorige maand een echo op de dag van ovulatie om te beoordelen of alles er goed uitzag , toen zagen z dat t heel dun is ...