347 Reacties

één jaar geleden

Balen! Hier ook door naar de volgende ronde. Verwachte nod 1mrt. Maar cyclussen zijn niet regelmatig. Zit tussen de 29-36 dagen. Hopen dat we deze ronde ook een positieve test mogen ontvangen 🍀

één jaar geleden

Ook hier was het helaas deze maand niet gelukt. We hopen echt dat het volgende maand wel lukt. We blijven positief :)

één jaar geleden

Ik sluit me graag ook aan! Eerste ronde voor eerste kindje. Mijn NOD is 1 maart Indien jullie ook ovulatietesten gaan gebruiken, vanaf welke cyclusdag doen jullie het?

één jaar geleden

Ik sluit mij hier ook graag aan 🥰 Mijn menstruatie is na 3 dagen overtijd te zijn geweest, alsnog doorgebroken. Op naar een nieuwe vruchtbare ronde 🥹🫶🏼 Ronde 11 voor ons eerste kindje.. over een kleine 2 weken zitten wij in Mexico. Waarschijnlijk ben ik dan de hele vakantie vruchtbaar. 🥰 We hebben wel all in, dus ga het ‘geen alcohol drinken’ maar eventjes loslaten en proberen te genieten. It’s been a while😅 Denk dat mijn NOD tussen 28-2 / 4 maart is. Had normaal elke maand een cyclus van 27/28 dagen, maar nu door omstandigheden (ziekjes in december, spoedoperatie in januari) al twee keer 32 dagen. 😅

één jaar geleden

Hoi allemaal. Ik sluit me hier graag aan. Als het goed is 3 mijn maart NOD. Voor ons 2e ronde met Clomid 50mg 🤞🏼🍀

één jaar geleden

Gezellig meiden! Ik ben heel benieuwd naar onze ontwikkelingen! In mijn geval van foodbaby naar echte baby 😅🤰🏼

één jaar geleden

Ik sluit ook aan ! Nod rond 3 maart

één jaar geleden

Reactie op babywish96

Ik sluit ook aan ! Nod rond 3 maart
Jammer 😥 maar we gaan ervoor!

één jaar geleden

Menstruatie is weer voorbij! Doen jullie ovulatietesten deze maand?

één jaar geleden

Reactie op Naomi.89

Ik sluit me graag ook aan! Eerste ronde voor eerste kindje. Mijn NOD is 1 m ...
Hey dames my nod is eind deze maand hoop dat ik hier mee kan kletsen. Ik ben gelijk na mij menstruatie begonnen omdat ik my cyclus niet ken. Dan weet ik zeker dat jk mij piek niet mis.

één jaar geleden

Reactie op Inseparable

Menstruatie is weer voorbij! Doen jullie ovulatietesten deze maand?
Ja jij ook?

één jaar geleden

Reactie op Inseparable

Menstruatie is weer voorbij! Doen jullie ovulatietesten deze maand?
Ja wil ik wel gaan doen!

één jaar geleden

Helaas vandaag ongesteld geworden. Even een traantje moeten laten. Na onze miskraam had ik zo de hoop dat het ons weer ‘gauw’ gegund was. Op naar de volgende ronde. ( maart 2022 gestopt met anticonceptie, begin november 2022 een miskraam ) op naar maart! NOD staat nu op 2 maart.

één jaar geleden

Reactie op Noehaa

Ja jij ook?
Wil ik wel weer gaan doen deze maand; al levert het wel wat stress op en heeft het eerder niet geholpen

één jaar geleden

Reactie op KirstenRosie

Helaas vandaag ongesteld geworden. Even een traantje moeten laten. Na onze ...
Wat verdrietig! Hou hoop; ook ne tweede wondertje is je gegunt 🍀 ik duim voor je

één jaar geleden

Reactie op Inseparable

Wat verdrietig! Hou hoop; ook ne tweede wondertje is je gegunt 🍀 ik duim v ...
Lief dankjewel!!

één jaar geleden

Reactie op Inseparable

Menstruatie is weer voorbij! Doen jullie ovulatietesten deze maand?
Ja ik doe ze ook weer deze maand. Twijfel nog even omdat we gedurende mijn vruchtbare dagen op vakantie zijn en het dan toch wel elke dag gezellig is😅 maar ergens durf ik het niet “los” te laten. Herkenbaar?

één jaar geleden

Reactie op TeamJ

Ja ik doe ze ook weer deze maand. Twijfel nog even omdat we gedurende mijn ...
Heel erg herkenbaar; elke keer wil ik het weer op een beloop laten, maar dan toch doe ik die testjes 🤭

één jaar geleden

Reactie op Inseparable

Heel erg herkenbaar; elke keer wil ik het weer op een beloop laten, maar da ...
Moeilijk he ☺️🤭

één jaar geleden

Ik sluit mij helaas hier ook aan! Verwacht mijn nod rond 4-5maart.