347 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op TeamJ

Moeilijk he ☺️🤭
Heel moeilijk 😅 zeker als het dan ook weer niet gelukt is ondanks de positieve ovulatietesten 😅

3 jaar geleden

Ik schuif ook door, NOD 1 maart. We gaan er weer voor en duimen 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

3 jaar geleden

Reactie op Inseparable

Heel moeilijk 😅 zeker als het dan ook weer niet gelukt is ondanks de posit ...
Dit is zo moeilijk. Ook ik moest een traantje laten toen het negatief was na alle inspanning vooraf met timing en ovulatietesten!

3 jaar geleden

Reactie op Inseparable

Heel moeilijk 😅 zeker als het dan ook weer niet gelukt is ondanks de posit ...
Hier heb ik ondertussen al 10 maanden last van 🥹

3 jaar geleden

Reactie op TeamJ

Hier heb ik ondertussen al 10 maanden last van 🥹
Toch gek; het word je altijd voorgeschoteld dat wanneer je stopt met de pil dat je direct zwanger raakt; daarom moet je dat ding ook zo trouw slikken! Nou niet dus; bijna 1 jaar verder 😅🤭

3 jaar geleden

Reactie op Inseparable

Toch gek; het word je altijd voorgeschoteld dat wanneer je stopt met de pil ...
Ja hou me op! Weet nog hoe ‘spannend’ we het vonden, die eerste maand zonder anticonceptie 🤪 how little did we know haha. Wij zijn dus ongeveer even lang aan het proberen. We moeten hoop houden 🍀🫶🏼

3 jaar geleden

Wij schuiven ook weer door.. NOD begin maart.

3 jaar geleden

Reactie op TeamJ

Ja hou me op! Weet nog hoe ‘spannend’ we het vonden, die eerste maand zonde ...
Dsn zijn we zeker even lang bzig; 11 maanden nu. Ik heb zeker hoop en blijf lekker breien 🤭 afgelopen twee nachten gedroomd over een positieve test en een dikke buik.. soms toch meer mee bezig dan ik denk 😂🤰🏼

3 jaar geleden

Reactie op JustAngelique

Wij schuiven ook weer door.. NOD begin maart.
Welkom & fingers crossed voor heel wat geluk deze maand 🤞🍀

3 jaar geleden

Ik schuif ook door naar februari (NOD 10 maart). Mijn menstruatie was afgelopen cyclus 6 (!) dagen later gekomen dan ik had verwacht. Dit wordt ronde twee voor ons eerste kindje samen. Dit is ook de eerste ronde dat ik ga werken met ovulatietesten, wat is de beste dag om hier mee te beginnen? Online staat of gelijk na je menstruatie of 5 dagen erna beginnen. Ik vind het lastig aangezien ik niet altijd een consequente cyclus heb, zoals ook vorige ronde is gebleken.

3 jaar geleden

Reactie op Vosje91

Ik schuif ook door naar februari (NOD 10 maart). Mijn menstruatie was afgel ...
Volgens mij neem je de datum van je verwachte menstruatie en begin je 18 dagen daarvoor. Bij onregelmatige cyclus start ik meestal op dag 10 van mijn cyclus, maar kost wel wat dan 😅

3 jaar geleden

Ondanks duidelijke zwangerschap symptomen vorige week toch geen geluk gehad deze ronde. Fingers crossed voor de komende weken 🍀✨💕

3 jaar geleden

Reactie op Fluppe

Ondanks duidelijke zwangerschap symptomen vorige week toch geen geluk gehad ...
Succes! We duimen voor je 🤰🏼🤞🍀

3 jaar geleden

Reactie op Vosje91

Misschien kun je op je afscheiding letten. Als het van droog naar wat vochtiger veranderd gaan testen? Ik heb meestal een cyclus van 29 dagen (soms iets meer) en begin op CD11.

3 jaar geleden

Dank voor de tips Inseparable en Anne 🥰 Kijken hoe het deze maand gaat. Naast dat ik dus ongewild mijn menstruatie heb gekregen doet het deze keer ook extra pijn. Dubbel vervelend 😩

3 jaar geleden

Hallo Dames, Ik schuif ook mee door. NOD 4 maart. Deze keer had ik een kortere cyclus. Ben benieuwd hoe het dit keer weer gaat zijn. In december ‘22 gestopt met de pil dus 3e ronde nu 🙏🏻

3 jaar geleden

Reactie op Vosje91

Ik was ook meteen begonnen omdat ik niet wist wanneer me eiersprong zou komen zit nu cd 11 en nog niet gevonden maar wel duidelijk 2 lijntjes en ga cb testen gebruiken als ik denk dat ik er bijna ben

3 jaar geleden

Vandaag cyclusdag 12; af en toe gekke krampen in mijn onderbuik.. zoveel dat ik er al een ovulatietest op heb gewaagd; negatief! Rondom cyclus dag 20 is mijn ovulatie 🤞dus nog even wachten.. Hoe is het bij jullie?

3 jaar geleden

Zit nu op dag 9 ga vanaf morgen beginnen met testen maar verwacht pas ergens op dag 14 a 15 een positieve test

3 jaar geleden

Vind het wel lang duren hahhaa maar ook nog wel een beetje fijn dat je of even rust hebt ik weet nu al dat ik me echt druk ga maken of het wel of niet zo is dadelijk