1209 Reacties

één jaar geleden

Ik sluit aan. Verwachting nod 14juni. Hoewel mijn vorige cyclus erg lang duurde voor het eerst.😅 allemaal succes gewenst weer!

één jaar geleden

Helaas opnieuw hallo 🥲😂

één jaar geleden

Ik sluit alvast aan dames! Sinds juli bezig voor een tweede kindje. 3 miskramen verder helaas. Ronde 1 nadat ik schoon ben lijkt niet gelukt. Maandag nod 😅

één jaar geleden

Sluit ook aan 🍀

één jaar geleden

Fijn dat jullie aansluiten dames, maar natuurlijk jammer dat we hier allemaal zijn. Wie weet deze ronde dan toch echt een positieve test en voor lalalana dat een volgende zwangerschap zichzelf niet af mag breken ❤️

één jaar geleden

Mijn NOD is trouwens ergens tussen 16 en 18 juni. Wie weet een mooi vaderdagscadeautje op 18 juni 🙏✨️

één jaar geleden

Ik sluit me aan, ook al is het misschien alleen om mee te lezen en mee te leven. Maandag gehoord dat ik PCOS heb en we doorverwezen worden naar de fertiliteitsarts. Vandaag dag 4/10 van de primolut kuur, CD 3-5 bloedonderzoek en dan kijken hoe verder.

één jaar geleden

Ik sluit ook aan. Ronde 8. NOD 12 juni. Veel succes dames♡

één jaar geleden

Ik sluit ook aan. Ronde 8. NOD 12 juni. Veel succes dames♡

één jaar geleden

Reactie op TenE-

Fijn dat jullie aansluiten dames, maar natuurlijk jammer dat we hier allema ...
Het zou een mooi verjaardag cadeautjes zijn voor ons. Ik ben begin juni jarig en mijn vriend begin juli. 🥰 Ik ga voor ons allemaal duimen

één jaar geleden

Ik sluit me ook weer aan. Hopelijk lukt het deze maand nog voor ronde 2 en anders schuiven we het even op.

één jaar geleden

Ik sluit me alvast aan, maar de eerste twee weken kijk ik meestal niet, in ieder geval een moment van rust ❤️🤪

één jaar geleden

18 juni 🍀🤞🏻

één jaar geleden

Mijn nod is 7 juni. Ik sluit me gewoon bij jullie aan 😀👍

één jaar geleden

ik sluit ook aan :)

één jaar geleden

Welkom allemaal, fijn dat jullie hier meekletsen. Mijn NOD is trouwens tussen 16 en 18 juni 🙏✨️

één jaar geleden

🙋‍♀️ Het leek hoopvol deze maand, 2 dagen overtijd, maar helaas ineens🩸 Nieuwe rond, nieuwe kansen!🤞🏼 NOD ergens rond 20 juni😇

één jaar geleden

Ik sluit ook weer aan, helaas. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. 🍀 NOD 21-6

één jaar geleden

Haii allemaal ik sluit me aan bij deze ronde (3 inmiddels ) mijn nod verwacht ik rond 11juni… khoop voor iedereen een positieve test 🥰

één jaar geleden

Haii allemaal ik sluit me aan bij deze ronde (3 inmiddels ) mijn nod verwa ...
Mijn NOD verwacht ik ook 11 juni, spannend!!