1209 Reacties

vor einem Jahr

Hoi allemaal, Gisteren ongesteld geworden dus ik sluit me weer aan bij deze groep. Op naar ronde 4 nadat we in februari onze eerste zwangerschap bij 13 weken helaas hebben moeten beëindigen.. Ik hoop voor iedereen dat het ons deze maand gegund mag worden! 🍀

vor einem Jahr

Hoi, hier ben ik ook weer 🙋🏼‍♀️na wat traantjes daarnet… NOD was gisteren, nog niet echt ongesteld geworden maar zonet wel lichtroze afscheiding verloren én een spierwitte test afgelegd. Wij gaan de 4e ronde in nu. Dat juni een mooie maand mag worden voor ons allen 🤍🤰🏼

vor einem Jahr

Ik sluit me ook aan dames. Ronde 4 inmiddels voor ons eerste kindje. NOD tussen 18 en 20 juni. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Heel veel succes gewenst!

vor einem Jahr

Hoi! Ik sluit ook aan bij jullie! Mijn NOD is ongeveer 15 Juni. We zijn bezig met de 6e ronde. Blijven duimen🥰

vor einem Jahr

Hoi allemaal ook ik sluit me weer aan. Vandaag ongesteld geworden🥴 mijn NOD is ongeveer 23 juni.

vor einem Jahr

Hello! Ik sluit me ook aan. Tweede ronde voor twee kindje 💜 vandaag ongesteld geworden, CD16 positieve ovulatie test en op CD27 ongesteld.. Hopelijk deze ronde een langere LF.. anders wordt het sowieso wel erg moeilijk 😔✌️ succes!!

vor einem Jahr

Ik denk dat dit een van de laatste keren op natuurlijke manier proberen is voor dat we in traject stappen. Natuurlijk is deze maand de vriend juist in men vruchtbare periode op vakantie geweest maar ik lees hier graag mee. Hij is 12 dagen weg🥲 maar gelukkig zit het er grotendeels wel op. Nog 4 nachtjes en is hij EINDELIJK weer thuis.

vor einem Jahr

Ik mag officieel aansluiten, vanmorgen eindelijk ongesteld geworden.. Op naar ronde 19 🍀

vor einem Jahr

Ik haak hier ook aan, NOD precies 12 juni 😊 eerste ronde dus alles is nieuw en spannend 😁

vor einem Jahr

Ik sluit hier ook aan. Ronde 1 voor ons 2e kindje 🫶🏼 verwacht mn NOD rond 24 juni (als mn cyclus dus zoals voorheen ca 28/29 dagen is) Eindelijk mn menstruatie!😊 Veel succes allemaal!

vor einem Jahr

Reactie op babyvdb2023

Ik denk dat dit een van de laatste keren op natuurlijke manier proberen is ...
Wat spannend. Hopelijk lukt het gewoon op een natuurlijke manier. Hoelang zijn jullie al bezig? Wanneer stap je eigenlijk in een traject? Ik ben gewoon benieuwd want stel dat het bij ons ook lang duurt en niet lukt op een natuurlijkr manier

vor einem Jahr

Hoiiii, ik sluit me hier ook weer aan. Menstruatie zojuist begonnen op NOD, dus ik ga ff balen en mezelf op een koffietje & appeltaart trakteren en dan met volle moed aan ronde 7 beginnen! 🍀 Nieuwe NOD is 24 juni 🤞🏻.

vor einem Jahr

Hoi 👋 hier NOD 12 juni, nu de 2e ronde na het verliezen van ons kindje door een vroeggeboorte in nov ‘22 :(

vor einem Jahr

Ik sluit me vast aan, zojuist een negatieve test op NOD en al aantal dagen spotting, alleen nog geen menstruatie dus hoop dat die snel doorzet. Op naar ronde 9..😞🙏🏼

vor einem Jahr

Reactie op babyvdb2023

Ik denk dat dit een van de laatste keren op natuurlijke manier proberen is ...
Wij staan er ook zo in. Ik denk dat we nog 2 of 3 rondes zelf proberen, en daarna misschien de ronde van juli of augustus IUI zouden willen proberen. Nog even hopen dat het deze rondes lukt ❤️🤞

vor einem Jahr

Welkom allemaal lieve dames. Hopelijk mag het een fijn topic worden om met elkaar te kunnen kletsen. Wie weet zijn er meerdere van ons met een positieve test deze maand. Laten we het hopen 💖🙏💙

vor einem Jahr

Nog een week tot de vruchtbare periode. We hebben de afspraak om te beginnen met IUI gepland half juli. Een week later moet ik ongesteld worden en zullen we waarschijnlijk gelijk beginnen. Het is fijn om te weten dat je geholpen wordt en dat er iets gedaan wordt, maar stiekem hoop ik dat het ervoor nog lukt uiteraard!

vor einem Jahr

Reactie op TenE-

Wij staan er ook zo in. Ik denk dat we nog 2 of 3 rondes zelf proberen, en ...
Even een vraagje, bepalen jullie zelf wanneer jullie met IUI mogen starten? Dus dan hoef je maar te bellen en lets go? 😳🙈 Wij hebben alle onderzoeken al gehad en mogen dan na de zomer bellen als we nog niet in verwachting zijn, maar ga er niet vanuit dat we dan direct geholpen worden.. Hoop ik natuurlijk wel 🍀🤞

vor einem Jahr

Ik doe mee. Gisteren ongesteld geworden. Door naar ronde twee voor tweede kindje

vor einem Jahr

Reactie op kimmerd1992

Even een vraagje, bepalen jullie zelf wanneer jullie met IUI mogen starten? ...
Er is toen gezegd dat wij sowieso moeten blijven proberen tot de zomer. En wij hebben eind juni een afspraak. IUI is al benoemd door onze gynaecoloog, en ze gaf ook aan dat als we dit met elkaar besluiten, dat het dan meteen de eerst volgende cyclus gedaan kan worden. Dus ik vermoed dat we eind juni hierin met haar een beslissing maken welke maand we ermee starten. Alle onderzoeken blijven goed terug komen, en we zijn tegen die tijd bijna 2 jaar bezig. Zodoende dat IUI al benoemd is 🙏 natuurlijk hoop ik nogsteeds dat het opeens toch nog net lukt voordat we daarmee beginnen. Toch is het fijn om te weten dat er na al die maanden iets effectief ondernomen kan worden. ❤️