1004 reacties

2 maanden geleden
Hey, wij zijn ondertussen ook al een jaar bezig helaas.
Laten we hopen dat het volgende maand eindelijk een positieve maand mag zijn! Maar dat houd niet weg dat het natuurlijk vervelend is dat je deze maand je ovulatie niet heb kunnen vinden.
Mocht je de behoefte hebben om er over te praten mag je me altijd een bericht sturen !
2 maanden geleden
Jup, Hier ook de nieuwe ronde, nieuwe kansen. Voor ons de 3e ronde.
Ik heb de afgelopen maanden wat aanvoelen en gekeken wat me lichaam doet en gekeken wat de ovulatie testen doen, ik heb mijn piek de afgelopen keer niet gevonden.
Ik heb 4 jaar de prikpil gehad, en 3 Jan '22 de laatste gehad en heb mijn eerste menstruatie met vloeien gehad op 28 okt '22, wel al eerder diverse symptomen gehad die in herkende uit de periode er voor de prikpil.
De gemiddelde cyclus ligt momente tussen de ³⁷/⁴¹ dagen. Met vloeiende dagen tussen de ⁵/¹⁰ dagen.
Ik ga deze maand me ook richten op de temperatuur grafiek en ga deze ronde ook de ovulatie testen er ook weer bij pakken.
Ik gluur heerlijk mee en ga duimen dat er veel positieve NOD'ers komen in deze Topic.

2 maanden geleden
Ik ben er ook weer bij. Sinds maart ‘22 bezig dus ook bijna een jaar nu. Al eerder contact gehad met de huisarts vanwege een hele onregelmatige cyclus (28-38 dagen) maar die willen tot mei sowieso niks doen.
Afgelopen ronde viel me enorm zwaar. Op de dag dat ik ongesteld werd kreeg ik ook bericht dat de neef van mijn man voor het eerst vader is geworden.
Maar goed, we gaan er gewoon weer voor en hopen dat het snel raak mag zijn bij iedereen. NOD 8-18 Feb afhangend van mn ovulatie 🤞🏻

2 maanden geleden
Hoi lieve meiden! Ik sluit me ook weer aan. Ik ben overgestapt van de medicatie die ik kreeg naar hormooninjecties, dus ik heb echt totaal geen idee wanneer mijn eisprong is en hoe lang het nu duurt voor mijn eitjes groeien. Maar ik hoop dat mijn NOD wel ergens tussen deze data zit

2 maanden geleden
Reactie op xoeteltjex
Hey, wij zijn ondertussen ook al een jaar bezig helaas.
Laten we hopen dat ...
Pff.. wat klote ook😔
Vindt jij het ook zo een gek idee als je dan terugdenkt aan het moment dat je net begon, en dat je dan nu opeens zoveel later bent. Ik had altijd het idee (kijkend naar mijn moeder) dat ik snel zwanger zou raken. Dit was bij haar 3 keer het geval. Ik vond het ook best een klap toen ik een jaar proberen had bereikt. And here i am..
Ik kijk nu vooral uit naar de HSG die gepland staat. Ik hoop dat het hierna toch meer duidelijk maakt, of dat ik hierna iets meer kans heb. 🤍🙏

2 maanden geleden
Reactie op J-1989
Jup, Hier ook de nieuwe ronde, nieuwe kansen. Voor ons de 3e ronde.
Ik heb ...
Ik hoop heel erg dat het niet lang op zich laat wachten en je snel zwanger mag raken! Super goed dat je je lichaam goed in de gaten houdt. Jij dus ook je piek niet gevonden.. ik wacht nu nog op kijn menstruatie, maar het kan ook zijn dat het uit blijft omdat ik geen eisprong heb gehad waarschijnlijk dus. Laat zeker weten hoe het temperaturen gaat. Ik ga voor je duimen 🤞✨️

2 maanden geleden
Reactie op Fem.
Ik ben er ook weer bij. Sinds maart ‘22 bezig dus ook bijna een jaar nu. Al ...
Hi FEM. Pff jeetje ook al bijna een jaar. Voor nu is het dus proberen tot mei voor je begrijp ik. Hopelijk heb je de huisarts of gynaecoloog niet nodig en raak je al eerder zwanger. Sommige dagen voelt die kans groter dan de andere, ik ken het. En de aankondigingen of geboortes nadat je zelf ongesteld bent geworden of een negatieve test hebt gehad zijn echt zachtgezegd; mega kut.
Hopelijk komt je ovulatie duidelijk door, en hoef je niet meer ongesteld te worden voor 9 maanden hierna. 💙💖

2 maanden geleden
Reactie op Vikingw
Dankjewel!! Ik hoop dat het jou ook mag lukken 🥰🍀
Wanneer ben jij begonn ...
Zelf ben ik eigenlijk meteen begonnen met ovulatietesten omdat ik heel erg benieuwd was naar mijn cyclus en hoe dit in elkaar zat. Sindsdien heb ik eigenlijk bijna altijd op of rond dag 12 mijn ovulatie gehad met een cyclus van 28 tm 30 dagen. Toen een ronde op dag 15 en afgelopen ronde niet kunnen vinden. Ovulatietesten kunnen heel fijn zijn, maar voor sommige werkt het juist averechts. Doe wat voor jou goed voelt! 🙏
2 maanden geleden
Hi dames, ik voeg me vast toe aan deze groep want het zal wel weer niet 🤣🤷♀️
Nod is 21-02. Wij zitten inmiddels in ronde 6. Februari zou ronde 7 gaan worden. Het voelt zo lang en iedere keer die teleurstelling weer verschrikkelijk! Maar als ik dan zie hoe lang sommige al bezig zijn denk ik; ik mag ook niet klagen...
De groepen van Tene vind ik altijd erg fijn vandaar dat ik me weer aansluit.
Ik ga heel hard duimen voor heel veel positieve testen deze maand en dit jaar! 😘😘😘
2 maanden geleden
Ik meld me ook weer aan. Vorige ronde een dag eerder ongesteld geworden dan verwacht. En hoe. Ik gebruik nooit pijnstilling, maar ga al 2 dagen met pijn door het leven, vandaag gaat gelukkig al beter dan gisteren.
We gaan nu ronde 17 in en het wordt steeds zwaarder. Afgelopen september hadden wij onze eerste tests en alles was goed. We moesten dus nog 6 maanden zelf proberen hoorde we in Oktober. Maar mocht het na deze ronde nog niet gelukt zijn ga ik bellen voor een HSG, dat was het eerste wat we gingen doen had ze gezegd. Ik merk dat ik het allemaal steeds zwaarder vind, maar we moeten weer goede moed houden.
Ik hoop dus heel erg dat het raak is deze ronde, zodat het niet nodig is ❤️
En uiteraard gun ik het iedereen ik een positieve test te hebben, en vooral niet zo lang bezig zijn als sommige van ons 🥰