1004 Reacties

3 jaar geleden

Ik sluit me graag bij jullie aan! Mijn nod is wss rond 17 feb

3 jaar geleden

Reactie op Beps

Hi dames, ik voeg me vast toe aan deze groep want het zal wel weer niet 🤣� ...
Wat ontzettend lief dat je mijn groepen altijd zo fijn vind ❤️ dan ben ik blij dat ik bij kan dragen aan een fijne ervaring voor je 🙏

3 jaar geleden

Hopelijk mag deze hele pijnlijke menstruatie het heel goed schoonmaken in je baarmoeder, zodat hierna het helemaal klaar is om eindelijk een innesteling in te hebben 🙏 pff ronde 17, ik ken het meid. Het wordt ook steeds zwaarder, en je gaat steeds meer grenzen verleggen. Als je nu had gehoord 17 rondes geleden wat je nu allemaal doorstaan hebt zou je schrikken, maar hier ben je, en hier zijn we, nogsteeds hoop houden voor een kleintje 💖🤞💙

3 jaar geleden

Ik sluit aan. Helaas is mijn menstruatie doorgekomen. Gaan nu ronde 5 voor ons eerste kindje in. Als mijn cyclus niet gek gaat doen is mijn NOD ergens tussen 13 en 16 februari! 🍀

3 jaar geleden

Reactie op c1994

Ik meld me ook weer aan. Vorige ronde een dag eerder ongesteld geworden dan ...
Dit berichtje hieronder van mij was trouwens reactie op jou berichtje C1994. Ik zie dat ik je niet meegenomen heb ik dat bericht.. 😅

3 jaar geleden

Ik sluit aan. Helaas is mijn menstruatie doorgekomen. Gaan nu ronde 5 voor ...
Balen zeg..hopelijk heb je een normale cyclus deze ronde en heb je misschien richting 16 februari wel een positieve test 🤞✨️

3 jaar geleden

Ik zit nog op het wachtbankje (tot vrijdag in ieder geval), maar verwacht dat ik daarna ook wel weer aan zal sluiten gezien mijn track record van precies nul positieve testen 🙈 Geloof dat dit dan ronde 15 gaat worden. Dit is de tweede ronde na mijn HSG dus hopelijk helpt dat een beetje mee, maar mocht het niet zo zijn dan zie ik hier in ieder geval weer wat bekende namen. Tene voelt toch nog altijd als mijn cycle twin ook al lopen we nu niet meer op de dag gelijk. Ik ga duimen voor ons allemaal 🍀✨

3 jaar geleden

Reactie op TenE-

Dit berichtje hieronder van mij was trouwens reactie op jou berichtje C1994 ...
Hihi kan gebeuren. Wat fijn om in een groep te zitten met data bij elkaar. Ik vind het altijd zo pijnlijk om te lezen dat mensen al in de wachtweek zitten en ik mn ovulatie nog lang niet heb 😂

3 jaar geleden

Reactie op TenE-

Hi Wensmam, hoe gaat het met de hormooninjecties? Lijkt me best heftig. In ...
Ik start vanavond voor het eerst. Zit nu op CD3… ik vind het echt super spannend en het is ook wel even een drempel over. Anderzijds ben ik ook erg nuchter en gewend aan het idee dat ik wel zal moeten als we een kindje op de wereld willen zetten 💗. Over een week weer naar het ziekenhuis voor de eerste echo!

3 jaar geleden

Ik ben zelf momenteel aan het wachten op mijn menstruatie.. of niet. Misschien als ik ook echt geen eisprong heb gehad, dan kan het ook zijn dat ik geen menstruatie heb. Ik heb het nog nooit meegemaakt dus het zou wel gek voelen. Ik heb soms wel het idee dat ik lichte krampen heb, maar verder laat nog niks zien dat ik vandaag of morgen zou gaan bloeden. Is ik morgen ongesteld wordt zou ik een cyclus hebben van 30 dagen. Mijn langste cyclus tot nu toe was 31 dagen. Ik ben benieuwd maar het is afwachten 🤞

3 jaar geleden

Reactie op TenE-

Ik ben zelf momenteel aan het wachten op mijn menstruatie.. of niet. Missch ...
Och dat is toch ook wat. Wat een ellende Tene. Verschrikkelijk die onwetendheid. Blijf jij wel doortesten met ovulatietesten of ben je daar maar mee gestopt? 😘

3 jaar geleden

Reactie op c1994

Och dat is toch ook wat. Wat een ellende Tene. Verschrikkelijk die onwetend ...
Ik ben wel gestopt met ovulatietesten doen.. ik kan me niet voorstellen dat het uit het niets na al die tijd regelmatig, het opeens zo laat pas is mijn ovulatie. Ik heb binnekort die HSG, dus ik hoop daarna weer meer duidelijkheid te hebben, en dat dit eenmalig is of dat ik gewoon morgen of overmorgen ongesteld wordt.

3 jaar geleden

Ik sluit mij ook weer aan. Met 8 weken een MA gehad. Ben benieuwd of mijn cyclus snel weer regelmatig is.

3 jaar geleden

Ik sluit mij ook weer aan. Met 8 weken een MA gehad. Ben benieuwd of mijn c ...
Oei heel veel sterkte meid!😔 hopelijk pakt je lichaam het snel weer op🙏🏻

3 jaar geleden

Ik denk dat ik vandaag ongesteld ga worden, dus sluit weer aan hier💩

3 jaar geleden

Nog geen teken van mijn menstruatie.. maar niet op een leuke manier. Er is geen enkele kans dat ik zwanger kan zijn van afgelopen ronde, deze tel ik dan ook niet als een geprobeerde maand. Het lijkt nu alsof ik geen menstruatie ga krijgen omdat ik geen eisprong heb gehad (ik kon mijn piek voor het eerst niet vinden afgelopen maand.) Ik vind het best spannend omdat ik dit nog nooit heb meegemaakt en altijd regelmatig ben tot nu toe. Misschien wordt ik vandaag of morgen toch opeens ongesteld, maar die tekenen geeft mijn lichaam niet. Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Zoals ik verteld had heb ik binnekort een HSG staan. Ik zal het hier ook benoemen, maar tot die tijd is het gewoon hopen en zoeken naar een volgende eisprong na mijn HSG. Als ik uit ga van mijn normale cyclus dan zou een ovulatie rond 1 februari een beetje moeten zijn. Ook dit soort onzekere momentjes of gedachten wil ik delen omdat ik onderhand al een hele tijd bezig ben voor een eerste kindje, maar ook dit nog niet eerder meegemaakt heb. Juist daarom maakt het me een beetje onzeker. 🤍

3 jaar geleden

Reactie op TenE-

Nog geen teken van mijn menstruatie.. maar niet op een leuke manier. Er is ...
Hier ook 2x een verlate eisprong gehad (terwijl ik eigenlijk mijn menstruatie zou moeten krijgen), zou de komende dagen even goed opletten of je hem misschien alsnog krijgt. Duim voor je dat ie misschien toch nog om te hoek komt kijken!💕

3 jaar geleden

Reactie op TenE-

Nog geen teken van mijn menstruatie.. maar niet op een leuke manier. Er is ...
Soms doet ons lichaam gewoon even gek en slaat ie een cyclus over. Wanneer staat je HSG gepland? Hoop voor je dat je hierna gewoon weer een regelmatige cyclus hebt!

3 jaar geleden

Oh nee, wat enorm verdrietig Lisette! Gaat het met je?

3 jaar geleden

Jeetje zeg.. een miskraam en dat na 8 weken.. pfff ❤️‍🩹😥