212 Reacties

één jaar geleden

Maart baby is meer dan welkom!

één jaar geleden

Ik schuif ook door naar dit topic 😊 mijn menstruatie zit eraan te komen voel en merk ik, helaas! Door naar volgende ronde… deze maand ga ik ook gebruik maken van ovulatietesten.

één jaar geleden

Nod 20 juni succes allemaal☺️🙏

één jaar geleden

Hier kunnen we ook eindelijk weer door. Helaas in april een miskraam gehad. Nu ongesteld en kan ik weer starten met de Letrozol. Ik verwacht mijn nod rond 20 juni

VRIEND

10 maanden geleden

Ik sluit aan!! Hier ook niet gelukt in mei. 8e ronde 2e kindje. NOD 24 juni 🩵💖 Hopelijk heb ik nu alle rust om zwanger te raken 🤞🏻 onze 1e kindje is 5 dagen terug geopereerd. Was gepland en bekend. Maar ondanks, dat heeft het misschien toch wel veel spanning mee gebracht in de afgelopen 1,5 jaar. Nu is het achter de rug dus hopelijk nu wel snel die positieve test 🤞🏻🤞🏻 volgende week maar weer beginnen aan ovulatie testen. Succes allemaal 🍀 Ps: maart baby’s zijn echt super leuk 🥰🥰 zouden we weer een maart kindje krijgen 🤞🏻

10 maanden geleden

Nod verwacht rond 21 juni! Succes allemaal 🍀 Eerste ronde voor 2e kindje!

10 maanden geleden

Ik sluit aan! Nod vermoedelijk rond 25 juni. Afgelopen april een miskraam gehad helaas… en nu weer voor het eerst ongesteld. Ben benieuwd wat mijn cyclus gaat doen. Succes allemaal! 🍀

10 maanden geleden

Nod verwacht rond 20 juni. Dit is onze vierde ronde voor de eerste. Ik ben benieuwd en wens iedereen super veel succes! 🍀

10 maanden geleden

Hoe is het met jullie dames? Ik denk mijn piek gevonden te hebben, of bijna. Morgen weer testen. Mijn cyclus is wat langer dan “normaal” dus ik vermoed 20 juni nod. Zo spannend weer 🤞🏻🍀

10 maanden geleden

Iemand al een positieve ovulatie test? Ik heb een cyclus van 25/26 dagen. Ben vanaf de dag na stoppen menstruatie begonnen met testen zit nu op dag 12 van mijn cyclus maar nog geen lh piek te zien..

10 maanden geleden

Reactie op da036

Iemand al een positieve ovulatie test? Ik heb een cyclus van 25/26 dagen. B ...
Ps. Nod rond 20 juni

10 maanden geleden

NOD is rond 20 juni. 1e ronde voor 1e kindje! Spannend en veel succes iedereen 🍀

VRIEND

10 maanden geleden

Hier ook al begonnen met ovulatie testen. Wel al een knipperende smiley. Vandaag cyclusdag 13. Verwachte piek over 2-3 dagen

10 maanden geleden

Vandaag mijn piek gevonden, dus NOD is 22/6! 🤞🏼🍀 Succes allemaal met testen en wachten… 🤪

10 maanden geleden

Reactie op CV1993

Vandaag mijn piek gevonden, dus NOD is 22/6! 🤞🏼🍀 Succes allemaal met te ...
Hier ook vandaag de piek gevonden en NOD op 22/6. Duimen dat we dan een mooie positieve zwangerschapstest hebben 🤞

10 maanden geleden

Ik nu ook mijn piek☺️ succes allemaal!

VRIEND

10 maanden geleden

Hier ook de piek gevonden. Twee dagen eerder dan verwacht 🙈 NOD is nu 22-6

10 maanden geleden

Oh wauw, we zijn met velen met een piek vandaag! 🙊🤩 nu nog hopen op veel tweede streepjes 22/6!

10 maanden geleden

Succes allen die een piek hebben gevonden, of beter gezegd; veel plezier! 😉 Hopelijk leuk nieuws over 2 weken 🍀

VRIEND

10 maanden geleden

Reactie op CV1993

Oh wauw, we zijn met velen met een piek vandaag! 🙊🤩 nu nog hopen op veel ...
Hahaha echt veel 😂 wat toevallig! Hopelijk veel mooie testjes idd 🤞🏻🤞🏻