387 Reacties

één jaar geleden

Leuk! Ik heb denk ik iets ervoor m’n NOD, maar ik kletst graag mee!

één jaar geleden

Ja! Beetje dubbel, ene kant wil ik t nu een soort van “loslaten” en niet meer zoveel op dit forum te kijken want t levert mij ook stress op omdat ik er dan toch veel mee bezig ben. Herkenbaar voor jullie?

één jaar geleden

Reactie op Meissie1990

Leuk! Ik heb denk ik iets ervoor m’n NOD, maar ik kletst graag mee!
Gezellig!!

één jaar geleden

Ja! Beetje dubbel, ene kant wil ik t nu een soort van “loslaten” en niet me ...
Ik snap het! Had het na zaterdag (menstruatie) ook even. Vooral de berichten dat velen bijna direct zwanger zijn geworden. Ik kijk nu alleen ‘s avonds even te kijken. En probeer sommige berichten langs me heen te laten gaan. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Anders probeer je het toch een paar dagen uit? En als je wilt kijken, dan kom je weer kijken?

één jaar geleden

Ja! Beetje dubbel, ene kant wil ik t nu een soort van “loslaten” en niet me ...
Ja, heel herkenbaar, ik heb hetzelfde. Daarom dacht ik; ik maak alvast een topic aan voor die leuke andere meiden, dan kunnen we hier alvast verzamelen (voor straks) 😍 Voelt altijd als zo'n climax waar je naartoe werkt, je NOD, en als 't dan niet raak is moet ik echt ff bijkomen haha. Hebben jullie dat ook?

één jaar geleden

Hoi, ik ook over gestapt naar deze groep. Mijn nod is rond 20 februari.

één jaar geleden

Reactie op Schildpad

Hoi, ik ook over gestapt naar deze groep. Mijn nod is rond 20 februari.
welkom!!

één jaar geleden

Yes. Vandaag ongesteld geworden helaas. Ik heb 22 februari NOD

één jaar geleden

Blurgh. Gisteren ongesteld geworden. Ik schuif door naar 21 februari..

één jaar geleden

Blurgh. Gisteren ongesteld geworden. Ik schuif door naar 21 februari..
Ahh zo balen he! Ff bijkomen van alle spanning komende week..

één jaar geleden

Reactie op R9594

Yes. Vandaag ongesteld geworden helaas. Ik heb 22 februari NOD
Ook super jammer voor jou! Laten we onze wonden likken en over 2 weken opnieuw proberen 💕💕

één jaar geleden

Reactie op AnneAnne90

Ook super jammer voor jou! Laten we onze wonden likken en over 2 weken opni ...
Absoluut. Wanneer het komende ronde lukt zijn we uitgerekend rondom de verjaardag van onze sterrendochter. Symbolischer kan bijna niet. Ik heb er een goed gevoel bij

één jaar geleden

Reactie op R9594

Absoluut. Wanneer het komende ronde lukt zijn we uitgerekend rondom de verj ...
Misschien stuurt ze jullie wel het mooiste cadeau 🍀🍀🍀

één jaar geleden

Ik sluit graag aan! NOD 23 feb. Ronde 8

één jaar geleden

Reactie op bellaX10

Ik sluit graag aan! NOD 23 feb. Ronde 8
Welkom! 💕

één jaar geleden

Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik begin het toch weer “spannend” te vinden. Deze week is m’n tweede week van de cyclus. Vanaf dinsdag is mijn vriend weer weg tm vrijdag. Dus hopelijk vandaag en/of morgen het gezellig maken. Ik verwacht m’n eisprong donderdag, maar goed wie weet. Vrijdag als hij thuis is ook even gezellig maken en dan heb ben we er deze maand alles aan gedaan in de tweede week. Lastig om toch die controle los te laten, bah. Stiekem hoop ik op een wonder dat het zaad sterk genoeg is om paar dagen te overleven. Maar in m’n achterhoofd houd ik er rekening mee dat het deze maand niet lukt. Kunnen jullie het een beetje loslaten?

één jaar geleden

Reactie op Meissie1990

Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik begin het toch weer “spannend” te vind ...
Nou, hier lukt dat loslaten totaal niet. Net moeilijk/moeizaam gesprek met m'n vriend. Hij vindt mij veel te controlfreak, maar ik kan het niet niet-doen. Hij heeft gewoon iets van 'we zien het wel', maar zo zit ik gewoon niet in elkaar. Deze maand zelfde soort situatie. Mijn ovulatie is ergens volgend weekend of maandag (hoop ik) en hij is vrijdag t/m zondag weg. Dus donderdagavond maar gezellig maken en zodra hij terug is. Maar reken dus ook niet echt op deze maand. Dat maakt het ergens ook wel weer makkelijker.

één jaar geleden

Reactie op Meissie1990

Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik begin het toch weer “spannend” te vind ...
Wanneer verwacht je jouw NOD ongeveer?

één jaar geleden

Reactie op AnneAnne90

Nou, hier lukt dat loslaten totaal niet. Net moeilijk/moeizaam gesprek met ...
Vervelend meid! Onze situatie is vergelijkbaar.. Ik wil heel graag controle, maar dat lukt in zo’n situatie niet… Ik probeer het nu ook meer los te laten en voor deze maand denk ik dat het niet gaat lukken. Maar wel lastig. Ik wil zooo graag. Dat zul jij ook hebben. Vandaag luisterde ik een podcast waarin ook gezegd werd dat stress juist niet goed is, dus probeer nu wat relaxter te worden…. Mijn NOD is denk ik rond 15/16 febr. En jij?

één jaar geleden

Ik klets gezellig mee ben momenteel nog ongesteld. NOD is 27 feb