387 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Noehaa

Ik klets gezellig mee ben momenteel nog ongesteld. NOD is 27 feb
Welkom!

één jaar geleden

Reactie op Meissie1990

Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik begin het toch weer “spannend” te vind ...
Ik ben 42, heb een dochter van 2,5. Nooit gedacht, maar altijd gehoopt dat ik moeder mocht worden. Mijn dochter is een droom die uitkomt, nog een kindje zou een kers op de taart zijn. Lukt het dit jaar niet, dan kan ik het loslaten, ik heb dan m'n uiterste best gedaan. Maar tot die tijd is elke maand tocht wel heel spannend!

één jaar geleden

Ik sluit gezellig bij jullie aan! NOD 16 februari.

één jaar geleden

Ik sluit mij ook aan. Vandaag ongesteld geworden. Nieuwe NOD 25 februari, ronde 4 voor een tweede kindje ❤️

één jaar geleden

Reactie op Meissie1990

Vervelend meid! Onze situatie is vergelijkbaar.. Ik wil heel graag controle ...
NOD rond 21 februari 🤞🏻

één jaar geleden

Gezellig nieuw aangesloten dames! Duurt allemaal nog even he, half/eind februari 🤗 maar: nieuwe ronde, nieuwe kansen! Dat er maar weer veel van ons zwanger mogen worden 💕

één jaar geleden

Reactie op AnneAnne90

Gezellig nieuw aangesloten dames! Duurt allemaal nog even he, half/eind feb ...
Inderdaad! Wat zou het toch enorm leuk zijn. Merk dat mijn vriend er ook steeds meer over praat, dus dat vind ik ook heel fijn! Hopelijk maken we het vanavond gezellig want dat is de laatste keer voor het weekend. Als m’n eisprong “normaal” is dan woensdag of donderdag. Dus ben benieuwd! Op dit moment voel ik me goed en sta ik er wat beter in dan vorige maand.. Hoop dat het ook goed met jullie gaat 😘

één jaar geleden

Reactie op Meissie1990

Inderdaad! Wat zou het toch enorm leuk zijn. Merk dat mijn vriend er ook st ...
Oeh, klinkt goed! Nog gezellig gemaakt? 🤗 Ik heb sinds gisteren waterig afscheiding en vandaag voelt het echt heeel nat aan down under, maar ik snap er niks van want het is nog veel te vroeg 🥲 pas CD8 (gisteren)/CD9 (vandaag). Normaal is mijn eisprong pas CD15 en begin ik pas met testen op dag 11. Ga er vanavond voor de zekerheid toch maar even een sensitestje tegenaan gooien. Gelukkig hebben we gisteren toevallig toch al gesekst en hadden we vanavond ook al plannen 🤩 dus mocht het toevallig eerder zijn dan zou dat alleen maar goed uitkomen ivm vakantie vriend dit weekend. Hoe gaat het met de anderen hier?

één jaar geleden

Reactie op AnneAnne90

Oeh, klinkt goed! Nog gezellig gemaakt? 🤗 Ik heb sinds gisteren waterig a ...
Okeee blijkbaar niet, want ovutest is nog helemaal negatief. Lang leve die dingen, nemen zoveel twijfel weg haha.

één jaar geleden

Reactie op AnneAnne90

Oeh, klinkt goed! Nog gezellig gemaakt? 🤗 Ik heb sinds gisteren waterig a ...
Ja wij hebben het gisteravond leuk gehad met z’n tweetjes! M’n vriend is vandaag weggegaan en komt vrijdag terug. Ook vrijdag of zaterdag gezellig maken! Ik doe niet met ovulatietesten, dus m’n moeder precieze eisprong weet ik niet. Op basis van m’n regelmatige cyclus zou het morgen zijn? Spannend dus……. Zorgen de ovulatietesten niet voor extra stress bij jou?

één jaar geleden

Reactie op Meissie1990

Ja wij hebben het gisteravond leuk gehad met z’n tweetjes! M’n vriend is va ...
Nee, bij mij zorgt het juist voor heel veel rust! Nu bijv, dat ik ineens begon te twijfelen en dan gewoon kan checken: ok, niks aan de hand. Ik werd juist heel onrustig toen ik het nog niet testte, dan ging ik steeds van alles voelen en zag ik door de bomen het bos niet meer 😂

één jaar geleden

Reactie op AnneAnne90

Nee, bij mij zorgt het juist voor heel veel rust! Nu bijv, dat ik ineens be ...
Oké! Heb je dit besproken met jouw vriend? En wat vindt hij ervan? Wil hij weten wanneer jouw eisprong is?

één jaar geleden

Reactie op Meissie1990

Oké! Heb je dit besproken met jouw vriend? En wat vindt hij ervan? Wil hij ...
Eh besproken, haha nouja medegedeeld. Ik geloof niet dat hij er heel veel van vindt 😂 Maar hij wil heel graag een kindje, dus hij vindt het zeker handig dat we het goed kunnen plannen en dan houdt ie er ook rekening mee (gaat ie in mijn vruchtbare periode niet aftrekken bijv, om z'n zaadjes op te sparen 🤗). En dit weekend gaat hij bijv. weekend op voetbaltrip met z'n vrienden, maar mijn eisprong is ws zondag of ma, dus dan drinkt ie speciaal niet, om zo'n goed mogelijke kwaliteit sperma te hebben. Hoe gaat dat bij jullie?

één jaar geleden

Reactie op AnneAnne90

Eh besproken, haha nouja medegedeeld. Ik geloof niet dat hij er heel veel v ...
Wij zijn er niet zo mee bezig als jullie. Mijn vriend weet niet wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. En hij drinkt in het weekend ook echt wel een biertje. Misschien als het langer niet lukt, dat we dan ook aan de ovutesten gaan, maar dat wil ik het liefst wel in overleg doen denk ik.. Voor nu hoop ik en ga ik er eigenlijk van uit dat het ons op een gegeven moment lukt zoals we het nu doen. Fingers crossed 🤞🏻! Jullie zijn er heel goed mee bezig! Ik duim voor jullie dat het deze maand raak is 😘

één jaar geleden

Vandaag begonnen met ovutesten op CD11 en nog een leeg rondje zoals verwacht. Mijn vriend gaat morgen voor drie dagen een weekendje weg, dus hopelijk wil mijn piek even wachten tot zondag 🤞🏻 We maken het voor de zekerheid wel even gezellig vanavond als 'afscheid' 🤗 Hoe gaat het bij jullie? Zijn er al anderen begonnen met ovulatietesten?

één jaar geleden

Reactie op AnneAnne90

Vandaag begonnen met ovutesten op CD11 en nog een leeg rondje zoals verwach ...
Goed! Ik denk dat ik gisteravond of vandaag m’n ovulatie heb. Af en toe raar gevoel in m’n onderbuik. Ik gebruik geen ovulatietesten, dus weet het niet zeker! Ben weer heel benieuwd. Wij maandag seks gehad. Dus tja het kan wel, maar we gaan het zien. Als mijn cyclus doorgaat zoals het afgelopen maanden gaat, dan is mijn vriend de volgende vruchtbare week veel thuis! 😊 Niet dat hoeveelheid seks uitmaakt, maar voor m’n gevoel heb ik dan meer controle. Terwijl dan de kans ook groot is dat het niet direct lukt….. Zo vervelend dat we hier geen grip op hebben.

één jaar geleden

Ik gisteren een positieve ovulatietest. Dus nu weer aftellen...

één jaar geleden

Reactie op Daandt11

Ik gisteren een positieve ovulatietest. Dus nu weer aftellen...
Oeh! Nog gezellig gemaakt laatste dagen? 🍀

één jaar geleden

Ik klets ook lekker mee, mijn NOD is rond 17 feb!!!!

één jaar geleden

Reactie op 12.34.56.78

Ik klets ook lekker mee, mijn NOD is rond 17 feb!!!!
leuk, welkom!