387 Reacties

茅茅n jaar geleden

Argh, vandaag gaat mijn vriend 3 dagen weg en juist nu een knipperende smiley ( = ws zondag ovulatie). Is ie er net niet rond de piek :-( nog wel gisteravond gezellig gemaakt, maar ze moeten wel van goeie huize komen om tot zondag te overleven.. frustrerend.

茅茅n jaar geleden

Reactie op AnneAnne90

Argh, vandaag gaat mijn vriend 3 dagen weg en juist nu een knipperende smil ...
Je weet maar nooit! Ik heb hier gelezen dat er vrouwen zijn die 3/4 dagen voor eisprong seks hebben gehad en zwanger waren.. Wij precies hetzelfde deze maand trouwens. Toch stiekeme hoop wel. Het is heel frustrerend maar jullie hebben er voor nu alles aan gedaan. Probeer je daaraan vast te houden

茅茅n jaar geleden

Reactie op AnneAnne90

Oeh! Nog gezellig gemaakt laatste dagen? 馃崁
We hebben ons best gedaan! Ronde 12..

茅茅n jaar geleden

Reactie op Meissie1990

Je weet maar nooit! Ik heb hier gelezen dat er vrouwen zijn die 3/4 dagen v ...
Ja precies, we hebben gedaan wat we kunnen. Maar vorige maand hadden we elke dag seks 3 dagen rondom ovulatie en toen was het ook niet gelukt, dus dan kan ik me niet voorstellen dat het nu ineens wel lukt... Nouja, het is niet anders.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Daandt11

We hebben ons best gedaan! Ronde 12..
Ooh spannend, hoop het voor jullie!

茅茅n jaar geleden

Ik klets ook mee! Ik denk dat mijn NOD rond de 19e is 馃崁

茅茅n jaar geleden

Reactie op AnneAnne90

Ja precies, we hebben gedaan wat we kunnen. Maar vorige maand hadden we elk ...
Ik snap je hoor. Hier nu ook dikke twijfel en allerlei gevoelens. Vrienden van ons zijn zwanger, we kregen vanavond bericht. Zou het ook zo graag willen.. Had vandaag ineens mega veel afscheiding en ook wat steken in de buik. Dus maak me helemaal gek of misschien m鈥檔 ovulatie niet vandaag is Ipv afgelopen woensdag of donderdag. Toen namelijk nauwelijks afscheiding. Naja vriendlief is nog niet thuis. Wie weet straks voor de zekerheid nog even gezellig maken als ik m鈥檔 ogen open kan houden. Maar potverdrie wat zou ik ook graag willen zeggen dat we zwanger zijn 馃ス

茅茅n jaar geleden

Zoals jullie weten gebruik ik geen ovulatietesten, maar sinds gistermiddag en ook vanochtend weer meer afscheiding. Merk het ook echt bijv in m鈥檔 ondergoed. Dit heb ik eerder deze week niet gehad. Ik lees op internet dat je dan je ovulatie kunt hebben. Voor de mensen die wel testen, kunnen jullie iets aangeven over hoeveelheid afscheiding in combi met wanneer je ovulatie is? Misschien toch volgende keer wel testen, maar vind dat zo spannend om te zeggen aan m鈥檔 vriend.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Meissie1990

Zoals jullie weten gebruik ik geen ovulatietesten, maar sinds gistermiddag ...
Oh lastig, want ik let minder op m'n afscheiding sinds ik ovulatietesten gebruik, haha. Ik merk wel dat ik op mijn vruchtbare dagen altijd een heel 'glad' gevoel in m'n vagina heb, dat merk ik als ik loop. Waarom vind je het spannend om tegen je vriend te zeggen?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Meissie1990

Ik snap je hoor. Hier nu ook dikke twijfel en allerlei gevoelens. Vrienden ...
Haha, ja daarom vind ik die testen zo fijn, geen onzekerheid meer. En met name CB, ook geen gedoe met lijntje wel/niet net donker genoeg. Ik had vandaag weer een knipperende smiley!! (= hoge vruchtbaarheid, maar nog geen piek). Dus dat is goed nieuws, want mijn vriend komt morgenavond weer terug, dus als ie morgen op 'Piek' springt is er misschien nog kans. 馃馃徎馃馃徎

茅茅n jaar geleden

Reactie op AnneAnne90

Oh lastig, want ik let minder op m'n afscheiding sinds ik ovulatietesten ge ...
Omdat hij er makkelijker en losser mee om gaat dan ik. Waarschijnlijk zegt hij dat ik het allemaal niet zo moet controleren.. Gister toen hij vertelde dat vrienden zwanger waren, heb ik wel uitgesproken dat ik hoop dat wij dat nieuws ook snel mogen vertellen. Waarop hij zegt: dat komt wel, gewoon rustig afwachten.. Misschien toch straks even test halen, geen idee of het dan nog wat doet maar goed. Moet een CB test met ochtendurine?

茅茅n jaar geleden

Reactie op AnneAnne90

Haha, ja daarom vind ik die testen zo fijn, geen onzekerheid meer. En met n ...
Goed nieuws meid! Ga voor je duimen. Heb jij van Cb de roze of paarse? (2 of 4 dagen vruchtbaarheid aangeven)

茅茅n jaar geleden

Hi meiden! Wat denken jullie wanneer ik mijn LH piek heb gehad? Volgens de app was het die van gisteren. Wanneer is het dan het beste om seks te hebben?

茅茅n jaar geleden

Reactie op babielove

Hi meiden! Wat denken jullie wanneer ik mijn LH piek heb gehad? Volgens de ...
Hey! Ik vind de onderste het duidelijkst. Zelf gebruik ik geen ovulatietesten, maar is het niet zo dat je dan de aankomende 24-48 uur je ovulatie hebt? Ik weet het niet precies hoor

茅茅n jaar geleden

Reactie op Meissie1990

Zoals jullie weten gebruik ik geen ovulatietesten, maar sinds gistermiddag ...
Om heel eerlijk te zijn valt dat bij mij altijd wel mee. Daarom doe ik ook ovulatietesten.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Meissie1990

Goed nieuws meid! Ga voor je duimen. Heb jij van Cb de roze of paarse? (2 ...
Ik heb de paarse, moet met ochtendurine. Ik zou daarvoor wel wachten tot je volgende cyclus (of niet hopelijk natuurlijk), want het is best een ingenieuze test die eerst moet meten wat je hormonen zijn 'zonder piek', zodat ie precies kan bepalen hoe je oestrogeen en LH oploopt.

茅茅n jaar geleden

Reactie op babielove

Hi meiden! Wat denken jullie wanneer ik mijn LH piek heb gehad? Volgens de ...
Vandaag en morgen seksen!!

茅茅n jaar geleden

Ladies hoe gaat ie hier. @Schildpad, @Mieckjen, @R9594; hebben jullie de ovulatie al gehad? Mijn CB knippert nog steeds vandaag en vanavond komt mijn vriend terug van vakantie, dus ik ben dankbaar dat we deze ronde toch mogen benutten 馃挄馃挄

茅茅n jaar geleden

Reactie op AnneAnne90

Ladies hoe gaat ie hier. @Schildpad, @Mieckjen, @R9594; hebben jullie de ov ...
Wat fijn zeg!! Vanavond lekker gezellig maken 馃グ. Ik denk dus dat mijn eisprong geweest is. Eerder dacht ik woe/do maar gisterochtend had ik ook wat steken in m鈥檔 onderbuik en weinig eetlust (wee茂g gevoel). In combi met veel afscheiding hoop ik dat gister m鈥檔 eisprong is geweest! Heel spannend weer. Nu maar weer wachten. Denk er toch over om ovutesten te bestellen, want dan weet ik het gewoon zeker

茅茅n jaar geleden

Reactie op AnneAnne90

Nou, hier lukt dat loslaten totaal niet. Net moeilijk/moeizaam gesprek met ...
Poeh. Ik ben even van de radar geweest. Ik herken wel dat je de controle wil houden. Ik slik best wat vitaminen en laat dingen staan om m'n lichaam beter voor te bereiden. Dit heb ik mijn verloofde uitgelegd en hij snapt het beter. Slikt nu zelf ook vitamine extra. Hij vraagt ook vanaf welke dag ik dan test en waarom. Wellicht zit er een bepaalde onwetendheid bij je vriend. Neem hem mee in alles wat je vind erover. Wellicht wordt hij eerst gek, maar gaat hij je daarna begrijpen