11 Reacties
3 dagen geleden
Vandaag weer begonnen met ovulatietesten na de vroege miskraam, ben heel benieuwd of mijn cyclus weer normaal is en ik rond cd 18 mijn ovu heb
2 dagen geleden
Hier NOD op 24 december! Hopelijk inderdaad cadeautjes deze maand 馃懚馃徎馃巵
9 uur geleden
Vandaag ongesteld geworden dus ik sluit me hier aan, Nod is 30 december, dus hopelijk zwanger het nieuwe jaar in. Ik heb voor maandag een afspraak staan met mijn huisarts omdat we nu cyclus 7 ingaan en mijn ouders fertiliteitsproblemen hadden en ik me daar best zorgen om maak dat ik daar dan ook mee te maken heb. Hopelijk kunnen ze wat testen doen ofzo, gewoon voor wat mentale rust.
8 uur geleden
Ik sluit ook graag aan, NOD vooralsnog 27 december, maar dit kan nog wat verschuiven ivm cyclus wat sinds afgelopen maand raar doet (ik was 5 dagen overtijd).
Wij hebben nog getwijfeld of we deze maand niet zouden overslaan omdat onze eerste ook in december verwekt is en wij nog 3 andere jarigen binnen de familie hebben in september.馃槄 Maar ik denk dat we het gewoon aan het lot overlaten 馃馃徎 verder heb ik weinig hoop omdat ik nog bv geef aan de eerste en mijn cyclus daar sterk op lijkt te reageren (erg korte luteale fase, hormonale schommelingen etc). We gaan het zien, ik duim voor iedereen mee 馃崁