12 Reacties

14 uur geleden

Hee! Ik heb dit ook nooit gehad en ben nu 19 weken zwanger, bij mij was tijdens mijn ovulatie mijn afscheiding wel meer aanwezig maar ook gewoon wit! Bij mij is het ook gelukt! En echtwaar wat mensen zeggen klopt, als je er niet zo veel over na denkt raak je zwanger, ik was heel druk met ovulatie testen enzovoort, en de maand dat ik het niet deed ivm vakantie raakte ik zwanger

14 uur geleden

Ik heb ook nooit slijm! juist waterig rondom eisprong

14 uur geleden

Reactie op Rachel_22

Hee! Ik heb dit ook nooit gehad en ben nu 19 weken zwanger, bij mij was tij ...
Ahh thanks voor je reactie! Ik ben nu op vakantie en deze maand ook totaal niet bezig met ovulatie testen dus hoop op hetzelfde haha!

13 uur geleden

Ik had een afscheiding tijdens me ovulatie het was d谋kker en ook gele kleur dat was meer aanwezig

13 uur geleden

Hi! Ik heb zelf ook nooit vruchtbaar slijm gehad. Wel 6 keer zwanger geworden. Helaas alle 6 een miskraam..

13 uur geleden

Waterig en slijmerig wordt in mijn app van fertility friend beide ala vruchtbaar cervix slijm genoteerd. Dus zou mijns inziens geen probleem moeten zijn

13 uur geleden

Reactie op Speculaas

Waterig en slijmerig wordt in mijn app van fertility friend beide ala vruc ...
Welke app 谋s dat

13 uur geleden

Reactie op Yozgat

Welke app 谋s dat
Fertility friend

13 uur geleden

Reactie op Speculaas

Fertility friend
Dankjewel

12 uur geleden

Hier nog nooit vrucht aar slijm gezien (of misschien 1 keer). En heb toch echt een dochtertje 馃槉

12 uur geleden

Hier maak k mij dus ook zorgen over, ik heb sowieso echt bijna nooit afscheiding en al helemaal geen slijm.. Huisarts zegt dat dat kan en verschillend is per vrouw..

12 uur geleden

Om echt het vruchtbare slijm te kunnen zien moet je je vingers inbrengen en er iets uithalen ,, Wel goed je handen wassen voor je dit doet, Vruchtbaar slijm zal je ook niet snel opmerken in je ondergoed ,, Dus best is vingers inbrengen er iets uithalen en checken,, Kan vari毛ren van hoeveelheid Kleur , wit, doorzichtig Lotion achtig plakkerig cr猫me achtige Vaak bij doorzichtig, eiwit achtig is vruchtbaar ,,