29 Reacties
2 jaar geleden
Ik neem nog steeds folavit o,4 start, omnibionta+ mag ik pas nemen aan 12 weken. Ben nu 10 weken
2 jaar geleden
Reactie op Sb1998
Waarom mag je deze dan pas nemen ?
Geen idee, denk omdat ik folavit het enkel foliumzuur is en in hogere mate aanwezig is, en foliumzuur is zeer belangrijk bij de aanleg van het kindje, en bij 12 weken is je kindje 'compleet' en moet het enkel nog veel groeien. Denk dat het daarmee iets te maken heeft
vorig jaar
In beide doosjes zit er 400mcg folaat ( foliumzuur 200mcg-methylfolaat 208mcg)
Maar de pronatal wordt genomen vanaf wens tot bevestiging van zwangerschap (veronderstel tot eerste echo) en dan raden ze aan om over te schakelen naar pronatal plus omdat deze extra omega 3 bevat

vorig jaar
Zie hoeveelheid is zelfde maar is maar 1 pilletje en bij de andere twee per dag 鈽猴笍

vorig jaar
Reactie op Jolieeen
En wat dan nemen na de 12w?
Na 12 weken sowieso de omnibionta pronatal+ maar je mag die dus zeker al eerder nemen. Er zit inderdaad evenveel foliumzuur in als in de standaard foluimzuurtabletjes.
Persoonlijk neem ik die al vanaf de kinderwens omdat de omega 3 die er bij zit de innesteling kan bevorderen.
vorig jaar
Reactie op miloli
Na 12 weken sowieso de omnibionta pronatal+ maar je mag die dus zeker al ee ...
Inderdaad 馃ぉ馃ぉ
vorig jaar
Reactie op miloli
Na 12 weken sowieso de omnibionta pronatal+ maar je mag die dus zeker al ee ...
Oh is dat echt? Ik had deze al een tijdje liggen maar wou er pas aan beginnen als ik echt zwanger was! En wat doet die dan om de innesteling te bevorderen ?
vorig jaar
Reactie op 1995vantje
Oh is dat echt? Ik had deze al een tijdje liggen maar wou er pas aan beginn ...
De juiste voedingsstoffen stimuleren de doorbloeding, de celdeling en de aanmaak van hormonen zoals oestrogeen en progesteron. Allemaal factoren die bijdragen aan een goede innesteling. Let bij de innesteling bevorderen met voeding op:
Omega-3 is een vetzuur met een positieve werking op de celdeling en celwerking. Zeker voor de innesteling een belangrijk bestanddeel dus! Omega-3 zit o.a. in vette vis, groene bladgroenten, avocado en walnoten