Ontpillen?

Verwijderd lid
2 maanden geleden
Volgen
Hoihoi! Sinds januari ben ik gestopt met de pil na zo'n 12 jaar, we willen graag zwanger worden van ons eerste kindje. Nu heb ik gelezen dat het kan zijn dat je moet ontpillen. Nu is mijn menstruatie gelijk op gang gekomen dag 28, maar heb zoveel last van kwaaltjes zoals Buikpijn, krampen en rommelig gevoel Enorm gevoelige borsten Veel hoofdpijn Sinds januari 4 kilo aangekomen (niks anders gedaan qua eten) Enorme stemmingswisselingen Erg vermoeiend Toen ik de pil slikte had ik nergens last van en voelde ik me altijd gewoon goed. Hebben jullie dit ook mee gemaakt? En na hoeveel weken/maanden ging dit over?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
4 reacties
Biem
2 maanden geleden
Ik ben in januari gestopt met de pil en heb de laatste tijd meer hoofdpijn, maar ik durf niet zeker te zeggen dat het door het ontpillen komt. Wel merk ik dat ik emotioneler ben geworden sinds ik gestopt ben met de pil. Maar of dat door het ontpillen komt of dat nu mijn ware ik naar boven komt die voorheen wat meer gedempt werd door de pil?
  • Rapporteren
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Hi, ik had eind februari weer mijn prikpil moet laten zetten maar niet gedaan. Inderdaad net als Joni123 erg emotioneel, maar ook af en aan niet lekker en hoofdpijn. Las toevallig van de week dat 'ontpillen' niet bestaat, maar ja wat nu wel en niet waar is?....
  • Rapporteren
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Hi, ik had eind februari weer mijn prikpil moet laten zetten maar niet gedaan. Inderdaad net als Joni123 erg emotioneel, maar ook af en aan niet lekker en hoofdpijn. Las toevallig van de week dat 'ontpillen' niet bestaat, maar ja wat nu wel en niet waar is?....
Ja klopt dat inderdaad ook gelezen, alleen toen ik de pil nog slikte had ik echt nergens last van. Al zullen de hormonen nu wel op hol geslagen zijn en kan het daar echt aan liggen. Hopelijk gaat dat weer over😊
  • Rapporteren
fabien91
2 maanden geleden
Dat zijn de symptomen van het ontpillen ik heb het zelf ook ben in okt 2019 gestopt met de pil en ook vaak Misselijk etc vaker dat de menstruatie uitblijft en dan Zou je denken dat het raak is maar helaas!
  • Rapporteren