38 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb ook 2x Provera geslikt. De eerste keer gebeurde er helemaal niks, dus geen menstruatie gekregen. De tweede keer wel een menstruatie maar een hele lichte, niet wat ik gewend was van mezelf zeg maar.

6 maanden geleden

Reactie op Sns2020

Ik heb ook 2x Provera geslikt. De eerste keer gebeurde er helemaal niks, du ...
Okeee en inmiddels wel menstruatie?

6 maanden geleden

Hey! Hier wel 1 keer geslikt omdat tijdens mijn traject de letrozol te laag was, moest toen eerst provera slikken om de menstruatie weer op te wekken. Ik heb er wel veel last van gehad, enorm moe, chagrijnig, echt niet lekker in mijn vel.. maar kan per persoon verschillen. Succes!!🌸

6 maanden geleden

Reactie op ellievanbellie

Hey! Hier wel 1 keer geslikt omdat tijdens mijn traject de letrozol te laag ...
Hoihoi nou ik ben erg benieuwd Werd je er wel ongesteld van?

6 maanden geleden

Ik heb nu meerdere keren al provera gebruikt, elke keer dan 7 dagen slikken. De eerste keer werd ik na 3/4 dagen na het innemen van de laatste pil ongesteld, 2e keer na 5 dagen en de laatste keer op dag 7. Ik heb zelf nooit echt klachten er van ervaren, maar dit kan inderdaad per persoon verschillen

6 maanden geleden

Reactie op Wensmama123

Ik heb nu meerdere keren al provera gebruikt, elke keer dan 7 dagen slikken ...
Hoihoi ik ben echt heel benieuwd ik heb er voor gekozen om elke dag bij het avondeten een 1 pilletje in te nemen ik moet dus volgende week zondag stoppen en dan kijken wat er gebeurd Wat fijn om te horen dat je bijna geen klachten hebt gehad hihi Heb je nu wel gewoon elke maand menstruatie?

6 maanden geleden

Reactie op Sharina1994

Hoihoi ik ben echt heel benieuwd ik heb er voor gekozen om elke dag bij het ...
Ikzelf heb PCOS, hierdoor zijn mijn cyclussen heel wisselend (meestal ook heel lang). Ik slik momenteel clomid 150mg, dit is om te zorgen dat ik wel een eisprong krijg en dus hopelijk ook een zwangerschap uiteindelijk.

6 maanden geleden

Reactie op Wensmama123

Ikzelf heb PCOS, hierdoor zijn mijn cyclussen heel wisselend (meestal ook h ...
Okee lijkt me ook niet prettig hopen dat de medicatie aanslaat en dat er een mooie zwangerschap in zit

6 maanden geleden

Ik heb ook 10 dagen provera geslikt nadat mijn menstruatie niet echt op gang kwam na het verwijderen van mijn spiraal. Na twee dagen begon de onttrekkingsbloeding, deze was redelijk heftig. Ik denk dat ik gister mijn eerste ovulatie heb gehad, dus nu is het afwachten of ik zwanger ben, zelf een menstruatie krijg of dat de kuur toch niet heeft gewerkt om de normale cyclus op gang te brengen.

6 maanden geleden

Hi, ik heb 3 keer provera geslikt 7 dagen lang & werd alle keren op dag 3 na die 7 dagen “ongesteld”

6 maanden geleden

Ik heb het 8 dagen voorgeschreven gekregen en elke keer na 2 dagen na de kuur werd ik ongesteld!

6 maanden geleden

Reactie op Mila999

Ik heb het 8 dagen voorgeschreven gekregen en elke keer na 2 dagen na de ku ...
Goedemorgen wat fijn dat je wel ongesteld werd.. Ik moet volgende week zondag stoppen en dan kijken wat er gebeurd

6 maanden geleden

Reactie op Liss30617

Ik heb ook 10 dagen provera geslikt nadat mijn menstruatie niet echt op gan ...
Heeeel spannend hihi

6 maanden geleden

Ik heb het 5 dagen geslikt. De 1e keer na 7dagen ongesteld en de 2e keer pas na 16 dagen. Ik had alleen last van hoofdpijn. Verder niks.

6 maanden geleden

Reactie op Wensmama222

Ik heb het 5 dagen geslikt. De 1e keer na 7dagen ongesteld en de 2e keer pa ...
Okee en ben je nu van de medicatie af ? En word je nu wel gewoon ongesteld?

6 maanden geleden

Reactie op Sharina1994

Okee en ben je nu van de medicatie af ? En word je nu wel gewoon ongesteld ...
Ja, maar dat komt omdat ik nu Letrozol gebruik.

6 maanden geleden

Reactie op Sharina1994

Goedemorgen wat fijn dat je wel ongesteld werd.. Ik moet volgende week zond ...
Ik duim voor je 🥰

6 maanden geleden

Reactie op Mila999

Ik duim voor je 🥰
Dankjewel ik duim ook voor jou🥰🥰

6 maanden geleden

Reactie op Sharina1994

Dankjewel ik duim ook voor jou🥰🥰
Ik ben inmiddels 8 weken zwanger dmv Letrozol! ❤️

6 maanden geleden

Reactie op Mila999

Ik ben inmiddels 8 weken zwanger dmv Letrozol! ❤️
Met welke dosering met je zwanger geworden?