2148 Reacties

25 dagen geleden

Reactie op NomiLion96

Heb toch getest, negatief… nu even in mijn negatieve hol kruipen en dan sne ...
Dikke knuffel 🤍

25 dagen geleden

Reactie op NomiLion96

Heb toch getest, negatief… nu even in mijn negatieve hol kruipen en dan sne ...
Knuffel voor jou ❤️❤️

25 dagen geleden

Hallo allemaal, Mag ik meepraten? Begin oktober begonnen met letrozol 2.5mg. (voor 2de kindje, bij mij dochter clomid gehad) Dag 11 een meting gehad en toen zat er links een eitje van 13mm. Dat was prima zei ze. Dag 16 terug en eitje was volgens haar gesprongen, waarschijnlijk op Dag 15. Dag 15 ook LH piek gevonden, dus eitje springt snel bij mij. Maar goed we hebben onze kansen benut om het zo maar te zeggen. Sinds Dag 17 zijn mijn borsten pijnlijk, veel krampen, weinig zin in eten. Het kunnen nog geen zwangerschapsymtomen zijn, Dat is te vroeg. Toch had ik dit bij de zwangerschap van mijn dochter ook (was toen 1ste ronde clomid). Normaal in een cyclus niet. Ik ga ervanuit dat die van de hormonen komt maar herkent iemand dit?

25 dagen geleden

helaas. ronde 2 ook niet gelukt… luteale fase van 9 dagen, iemand daar ervaring mee?

25 dagen geleden

Reactie op Anna_88

Hallo allemaal, Mag ik meepraten? Begin oktober begonnen met letrozol 2.5mg ...
Hoi tuurlijk mag je meepraten ! Het kan ook door de progesteron zijn dat je al zo vroeg zo voelt . En wie weet is het gewoon raak 😁

25 dagen geleden

Reactie op onderwegnaargeluk

helaas. ronde 2 ook niet gelukt… luteale fase van 9 dagen, iemand daar erva ...
Oei kort zeg 🥲 hoelang was je lf eerste ronde ?

25 dagen geleden

Reactie op FemkeRianne

Oei kort zeg 🥲 hoelang was je lf eerste ronde ?
10 dagen

25 dagen geleden

Mijn LF wordt blijkbaar enorm gerekt door de letrozol. Gister nog negatief getest en iets temp drop dus ik dacht, nu gaan de poorten wel open. Maar nee, temp weer terug omhoog en nog niks 😅

25 dagen geleden

Reactie op NomiLion96

Mijn LF wordt blijkbaar enorm gerekt door de letrozol. Gister nog negatief ...
ik heb het tegenover gestelde… bij mij zijn ze juist heel kort

25 dagen geleden

ik heb het tegenover gestelde… bij mij zijn ze juist heel kort
O ja? En eerst langer? Ik had ze eerst kort (10 dagen) en nu ineens zit ik al op 15DPO

25 dagen geleden

Reactie op NomiLion96

O ja? En eerst langer? Ik had ze eerst kort (10 dagen) en nu ineens zit ik ...
ik heb pas 2 cycli, daarvoor had ik niks maar 10 en 9 dagen heb ik

25 dagen geleden

ik heb pas 2 cycli, daarvoor had ik niks maar 10 en 9 dagen heb ik
Vgm is 10 dagen randje. Ik zou dus wel maandag even contact met de arts opnemen om dit te bespreken. Was je progesteron waarde de eerste ronde wel goed dan?

25 dagen geleden

Reactie op NomiLion96

O ja? En eerst langer? Ik had ze eerst kort (10 dagen) en nu ineens zit ik ...
Ik had de eerste en tweede ronde menstratie op dag 15. Heb ik dan een lf van 14 of 15 dagen?

25 dagen geleden

Reactie op Naledi

Vgm is 10 dagen randje. Ik zou dus wel maandag even contact met de arts opn ...
ja die was 69.80

25 dagen geleden

Ik had de eerste en tweede ronde menstratie op dag 15. Heb ik dan een lf va ...
14

25 dagen geleden

Ik had de eerste en tweede ronde menstratie op dag 15. Heb ik dan een lf va ...
14 inderdaad. De dag dat je ongesteld wordt (tenzij het laat in de avond is) tel je als CD1 van je volgende cyclus

25 dagen geleden

Reactie op NomiLion96

14 inderdaad. De dag dat je ongesteld wordt (tenzij het laat in de avond is ...
Dankjewel voor het uitleggen😊

24 dagen geleden

Reactie op FemkeRianne

Hoi tuurlijk mag je meepraten ! Het kan ook door de progesteron zijn dat je ...
Dat zou mooi zijn maar dat 'geluk' zullen we niet 2x hebben denk ik. Progesteron verdwijnt pas als je ongesteld wordt toch? Dan kan ik toch nooit symptomen onderscheiden😅

24 dagen geleden

Hee ik slik morgen m’n laatste letrozol pil voor de 1e probeer ronde. Wat kan ik verwachten bij het gebruik van letrozol, wat is ongeveer de werking hiervan? Zorgt dit voor een eitje dat gaat springen of…

24 dagen geleden

Reactie op DecentHinde594395

Hee ik slik morgen m’n laatste letrozol pil voor de 1e probeer ronde. Wat k ...
Ik neem aan dat je ook uitleg hebt gekregen van je arts toch? Als het goed is krijg je rond dag 10 een echo om te kijken of er groei is in je follikels. Aan de hand daarvan zal er een vervolgafspraak gepland worden of niet mocht het eitje al mooi groot zijn. Meestal wordt er een week na je eisprong ook bloedgeprikt op progesteron. Er zijn ook ziekenhuizen waarbij geen echo’s of bloedprikken wordt gedaan, maar vaak worden deze dingen in de eerste ronde wel gedaan om goed te monitoren wat de letrozol met jou ej je follikels doet. Hopelijk gaat letrozol je genoeg helpen en mag er een zwangerschap ontstaan 🍀