2148 Reacties
24 dagen geleden
Reactie op Naledi
Ik neem aan dat je ook uitleg hebt gekregen van je arts toch?
Als het goed ...
Heey zo fijn en duidelijk bericht鉂わ笍 jaa wel maar niet echt over het stukje monitoren. Ik heb wel in de week van mijn ovulatie een bel afspraak, misschien wordt er dan aangegeven om rond dag 10 een echo te maken.
23 dagen geleden
Eindelijk duidelijkheid! Temp nog niet omlaag, maar wel ongesteld geworden vanmiddag. Door naar de 2e ronde met letrozol 2,5mg vol goede moed 馃グ
23 dagen geleden
Reactie op 1Lisa
Bij mij zakt m'n temperatuur meestal pas op de 2e dag van m'n menstruatie, ...
O joh lijkt me ook verwarrend zeg! Hier zakt hij meestal 2 dagen voor menstruatie en dag van menstruatie echt onder coverlijn. Maar ach, voor alles een eerste keer haha
23 dagen geleden
Ik heb sinds vandaag menstruatie achtige krampen maar ben pas 5DPO 馃ゲ heb dat normaal niet zo vroeg.
Mijn LF was de afgelopen twee keer 12 dagen dus ik wil denk ik zaterdag testen op 11DPO. Hopelijk kan ik de testdrang weerstaan 馃槀
23 dagen geleden
Hoe is jullie menstruatie met letrozol? Hier lijkt hij veel heftiger, meer krampen en meer bloed (TMI). Is dat normaal? 馃槄
23 dagen geleden
Reactie op labratje
Bedoelde korter
Nou dan ga ik hopen op korter, want dit is veel meer bloed dan normaal. Jammer genoeg gepaard met best heftige krampen 馃檲
22 dagen geleden
Reactie op Wens 1998
2 eitjes van 2 cm
Kunnen jullie mij dit mischien uitleggen we hebben gist ...
Bij mij groeide m'n eitje tot 24/25 mm, ze groeien ong 2 mm per dag. Grote kans dus dat ze bijna springen馃檹馃徏. De meeste kans heb je tot 1/2 dagen voor de eisprong en op de dag zelf馃槃
22 dagen geleden
Reactie op Wens 1998
2 eitjes van 2 cm
Kunnen jullie mij dit mischien uitleggen we hebben gist ...
Heeft de arts gezegd over of ze bijvoorbeeld op springen staan of niet. Ik heb namelijk een keer gehad dat die bij 19 al sprong maar ook pas bij 25. Je kunt wellicht komende dagen ovulatietesten doen om te kijken wat die doen.