2148 Reacties

22 dagen geleden

Vandaag begonnen met ronde 2 letrozol! Duimen dat dit hem mag zijn en ik weer zo een mooie eisprong mag hebben op CD14!

22 dagen geleden

Ik heb vanochtend bloedgeprikt! Vandaag 7DPO en de testdrang begint toe te nemen hahaha, maar ik probeer vol te houden

22 dagen geleden

Reactie op noashirley

Ik heb vanochtend bloedgeprikt! Vandaag 7DPO en de testdrang begint toe te ...
Ik ben ook 7dpo. Zo spannend he. Merk jij verder al iets?

22 dagen geleden

Reactie op IssssB

Ik ben ook 7dpo. Zo spannend he. Merk jij verder al iets?
Ja erg spannend, maar ergens heb ik er ook wel weer een hard hoofd in dat het is gelukt. Ik heb de afgelopen dagen wat kramp gehad, maar dat zullen de hormonen wel zijn. Verder merk ik eigenlijk niks! En jij?

22 dagen geleden

Reactie op noashirley

Ja erg spannend, maar ergens heb ik er ook wel weer een hard hoofd in dat h ...
Ja heel herkenbaar dat je langzaamaan weer gaat denken ‘het zal wel weer niet’. Ik voel eigenlijk helemaal niks.. en dat betekent tot nu toe elke keer niet veel goeds 😔.

22 dagen geleden

Reactie op NomiLion96

Vandaag begonnen met ronde 2 letrozol! Duimen dat dit hem mag zijn en ik we ...
Succes! 🍀

22 dagen geleden

Reactie op NomiLion96

Vandaag begonnen met ronde 2 letrozol! Duimen dat dit hem mag zijn en ik we ...
Hoop het voor je, ik zit nog in ronde 1 spannend allemaal❤️

22 dagen geleden

Buikkrampen, last met ontlasting en duizelig. Allemaal dingen die ik normaal voor mn menstruatie heb. Hoop echt dat die nu snel komt zodat wr door kunnen

22 dagen geleden

Hoe zit het met jullie bijwerkingen door letrozol? Ik heb namelijk erg het idee dat sinds ik begonnen ben een maand terug ik erg zwakjes ben en vaak niet fit/ziek ben. Meer mensen hier last van?

22 dagen geleden

Reactie op NomiLion96

Hoe zit het met jullie bijwerkingen door letrozol? Ik heb namelijk erg het ...
Ja ik ging slecht oo de letrozol. Misselijk, duizelig hoofdpijn en vermoeidheid. Ook haaruitval helaas. Laatste ronde geen klachten. Maar ja die heeft dus ook niks meer gedaan🤣

22 dagen geleden

Reactie op NomiLion96

Ik werd er aleen duizelig van en u rond mijn ei sport echt het gevoel van dat ik ongesteld moetbworden en veel buikkrampjes

22 dagen geleden

Reactie op NomiLion96

Ik had best veel last van bijwerkingen. Duizelig, misselijk, buikkrampen. Voelde me in een cyclus vaak langer beroerd dan fijn haha. Daarom zijn wij na 7 maanden overgestapt naar Gonal F.

22 dagen geleden

Net staan juichen in de badkamer….want….daar is de bruine afscheiding. Ik weet dat het dan nog even kan duren voor het doorzet maar dat hoeft niet. En als het wel even duurt dan is het nog altijd eerder dan die twee weken van de vorige keer. Hopelijk komt die een deze dagen echt door💪💪 In mn hele leven nog maar 3x blij geweest met menstruatie 🤣

22 dagen geleden

Reactie op Naledi

Net staan juichen in de badkamer….want….daar is de bruine afscheiding. Ik w ...
Hahaha nou sucses😉

21 dagen geleden

Uitslag bloedprikken is net binnen, progesteron is 48 nmol/l. Volgens mij is dat goed! Vanmiddag even het ziekenhuis bellen om de uitslag te bespreken :) Heb er wel 2 enorme puisten bij op m’n kin en nog steeds lichte menstruatiekrampen al sinds zondagavond dus dat belooft niet veel goeds 🥲

21 dagen geleden

Volgensmij hebben we een piek te pakken 🥰

20 dagen geleden

Ik ben echt aan het aftellen naar eind november. Dan mag ik eindelijk weer naar het ziekenhuis en hoop ik weer te mogen starten met letrozol. We mochten in de tussentijd wel zelf proberen weer, maar ik heb zo geen idee of en wanneer mijn eisprong komt. Zit nu op cd 12 en de testen zijn echt mega licht. Wil zo graag weer een kans 🥺 mijn geduld wordt echt op de proef gesteld. En dan heb ik nog niet eens de wachtweken gehad 😂😅

20 dagen geleden

Reactie op Kinderwens97

Ik ben echt aan het aftellen naar eind november. Dan mag ik eindelijk weer ...
Hey gebruikte jij bij letrozol, ovulatietesten? Weet jij of die dan betrouwbaar zijn

20 dagen geleden

Reactie op Kinderwens97

Ik ben echt aan het aftellen naar eind november. Dan mag ik eindelijk weer ...
Aah jaa. Nog een paar weekjes. Oooh wat moeilijk dat wachten. Hopelijk gauw weer een kansje🍀

20 dagen geleden

Reactie op DecentHinde594395

Hey gebruikte jij bij letrozol, ovulatietesten? Weet jij of die dan betrouw ...
Ik gebruik ze op dit moment in mijn cyclussen met letrozol, zijn zeker betrouwbaar ☺️