2278 Reacties

één jaar geleden

Reactie op jess1620

🤗🍀 hoe gaat t met jou en Levi? 🥰
Jaa prima, gaat lekker z'n gangetje. Levi groeit als kool en dat gaat me veel te hard, maar vind het ook erg leuk dat hij steeds meer een persoontje word. Hij lacht heel veel ook nu, dus dat is erg gezellig thuis 🥰

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Ik kon niet wachten tot zondagochtend.. nu 13 of 14 dpo dus durf echt nog g ...
Wauw!!🥰👶🏼🤗 voorzichtig hartelijk gefeliciteerd!🥳 Zo’n test kan denk ik niet positief zijn als er geen hcg wordt aangemaakt☺️ echt fantastisch nieuws! Dan kan je zondagochtend ook nog eens testen om 100% zeker te zijn!!!👍 Het is jullie zoals @heidebloem zegt zooo gegund👶🏼😍

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Ik kon niet wachten tot zondagochtend.. nu 13 of 14 dpo dus durf echt nog g ...
Oooooh jess, hier hoopte ik al zo op! Wat een prachtige streepjes 🤩 het is gewoon gelukt!!! Wat een mega spannende tijd gaan jullie nu tegemoed. Maar jeetje, dit mag ook even gevierd worden 😊🥰 gefeliciteerd!

één jaar geleden

Zulke lieve reacties; dankjewel allemaal!!! ❤️🥰🥹

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Ik kon niet wachten tot zondagochtend.. nu 13 of 14 dpo dus durf echt nog g ...
Aaaahhh wat super Jess!! Voorzichtig gefeliciteerd idd!😘🥳 het is je idd heel erg gegund ❤️ Vandaag is t zondag, nog een test gedaan?

één jaar geleden

Reactie op schrijfmeisje

Aaaahhh wat super Jess!! Voorzichtig gefeliciteerd idd!😘🥳 het is je idd h ...
Dank je wel🥰 ik had vrijdagavond en zaterdagochtend getest en allebei een duidelijke streep. Heb nu nog 1 digitale weken indicator liggen, die wil ik deze week nog doen! Wilde geen extra meer kopen voor vandaag.. moeten er maar even vanuit gaan dat de streepjes ‘gewoon goed zijn’ 😅 Wel bizar, ben zó gefocust op symtomen, omdat ik zo weinig voel, en dan word ik onzeker terwijl juist de vorige keer de symptomen geen garantie waren dus daar heb ik geen houvast aan haha.

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Ik kon niet wachten tot zondagochtend.. nu 13 of 14 dpo dus durf echt nog g ...
Gefeliciteerd 🥰

één jaar geleden

🤗🌈

één jaar geleden

Reactie op jess1620

🤗🌈
Wauw wat een bevestiging🥳 oprecht proficiat met jullie zwangerschap🥰👶🏼🤗

één jaar geleden

Reactie op jess1620

🤗🌈
GEWELDIG! van harte!! 😍😍😍💛💛💛

één jaar geleden

🥰op 2 juni de eerste echo! Iets eerder, rond 7 weken, omdat het de vorige keer mis ging. Heel fijn want nu hoeven we niet zó lang in spanning af te wachten 😅 Hoe gaat het met jullie?? En de kleintjes?🥰

één jaar geleden

Reactie op jess1620

🥰op 2 juni de eerste echo! Iets eerder, rond 7 weken, omdat het de vorige ...
Ooo, dat is fijn! En die periode is nog deels te overzien. Hoop dat je een beetje kunt ontspannen en je de dagen niet hoeft af te tellen 😉

één jaar geleden

Reactie op jess1620

🥰op 2 juni de eerste echo! Iets eerder, rond 7 weken, omdat het de vorige ...
Je bent dus rond half januari uit gerekend ? Dat is een mooie start van een nieuw begin 😉

één jaar geleden

Reactie op Gizmo93

Je bent dus rond half januari uit gerekend ? Dat is een mooie start van e ...
Ja! Rond 18-22 januari. Heel fijn ook dat de echo al 2 juni is want als de echo goed is, dan is hopelijk de week van 24 juni iets minder zwaar, waarin ik anders uitgerekend zou zijn..🙏

één jaar geleden

Reactie op jess1620

🥰op 2 juni de eerste echo! Iets eerder, rond 7 weken, omdat het de vorige ...
Oohn spannend!!🥰 probeer er van te genieten! Hopelijk is alles helemaal in orde op de eerste echo👶🏼 Hier gaat alles goed met Dante!🥰 hij begint een dag/nacht ritme te creëren. Hij slaapt ongeveer 6u na elkaar in de nacht. Heel erg fijn. We hebben echt een geweldig babytje☺️ Hoe gaat het met jullie allemaal? Met de babytjes en de zwangerschap?

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Ja! Rond 18-22 januari. Heel fijn ook dat de echo al 2 juni is want als de ...
Ik duim voor jullie op een goede echo. In de week van 24-6 kan je de 11 weken echo maken. Dat had ik. En dan vrij snel weer de 13 weken echo. Als je dat zou willen. Ik had het wel gedaan. Geen spijt van gehad moet ik zeggen.

één jaar geleden

Reactie op jess1620

🥰op 2 juni de eerste echo! Iets eerder, rond 7 weken, omdat het de vorige ...
Aaah super Jess!! Zo fijn voor jullie 🥰 fijn vooruitzicht om naartoe te leven.

één jaar geleden

Zoë doet t goed, is morgen 2,5 week. Soms brult ze om van alles en nog wat en leren we elkaar kennen. Maar ze slaapt goed en geeft ook goed aan wat ze nodig heeft. En als ze er zo bij ligt, dan smelt ik gewoon 🥰

één jaar geleden

Reactie op schrijfmeisje

Zoë doet t goed, is morgen 2,5 week. Soms brult ze om van alles en nog wat ...
🥰 wat een heel mooi baby’tje! Zo fijn om te lezen dat alles goed gaat met jullie en jullie wondertje! En dat jullie elkaar leren kennen☺️ geniet er maar heel goed van, de tijd gaat veel te snel!

één jaar geleden

Reactie op schrijfmeisje

Zoë doet t goed, is morgen 2,5 week. Soms brult ze om van alles en nog wat ...
Wat n dotje 🥹❤️