2278 Reacties

één jaar geleden

Dankjullie!😀 Vind haar superlief maar vind t soms ook pittig hoor. Ze heeft van die regeldagen. Dan huilt ze veel, wil veel drinken en eigenlijk is niets goed genoeg. Herkennen jullie dat met jullie baby’s? Of ook al gehad? Of valt t minder op? Hoe is t met jullie verder?:)

één jaar geleden

Reactie op schrijfmeisje

Dankjullie!😀 Vind haar superlief maar vind t soms ook pittig hoor. Ze heef ...
Hier gaat alles goed! Jaa zeker herkenbaar😅 tijdens regeldagen vind Dante het dan wel heel fijn om gwn bij ons te liggen maar de onrust komt dan snel terug waarbij hij gwn niet stil kan blijven liggen. De honger is dan veel te groot. Hij clustert nu ook heel vaak om wat langer te kunnen slapen in de nacht! Joepie☺️ Hoe gaat het met iedereen?

één jaar geleden

Dante is heel goed gegroeid! Het gaat echt veel te snel! Bijna 7 weekjes👶🏼🥰

één jaar geleden

Reactie op fiiee

Dante is heel goed gegroeid! Het gaat echt veel te snel! Bijna 7 weekjes👶� ...
Oh hier smelt je toch van! 🤩🤩

één jaar geleden

Wij hebben vanmiddag aan mijn ouders verteld dat ik zwanger ben! Vorige keer hebben we het pas na de slechte echo verteld dus nu hadden we voor het eerst een ‘goed nieuws moment’, echt genieten!! Nu nog fingers crossed want is natuurlijk nog super pril, maar dit moment was al goud waard 🤗

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Wij hebben vanmiddag aan mijn ouders verteld dat ik zwanger ben! Vorige kee ...
Ik ben echt blij voor je 🥰

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Wij hebben vanmiddag aan mijn ouders verteld dat ik zwanger ben! Vorige kee ...
Heel leuk om te horen dat je het leuke nieuws heb kunnen vertellen ❤ Hoe hebben ze reageerd?

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Oh hier smelt je toch van! 🤩🤩
Oohn dank je wel!🥰 idd echt het meeste prachtige op deze wereld🤗❤️

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Wij hebben vanmiddag aan mijn ouders verteld dat ik zwanger ben! Vorige kee ...
Wauw Jess! Geweldig☺️ wat een zalig nieuws om te vertellen! Dat het echt goed nieuws is☺️ ik duim zo hard mee dat jullie een wondertje mogen verwelkomen binnen een paar maandjes🤞🥰 genieten, genieten, genieten van de zwangerschap! Hoe gaat het met jou? Heb je kwaaltjes of valt het allemaal heel goed mee?

één jaar geleden

Mijn moeder moest huilen haha en mijn vader heeft alleen nog maar over de baby gepraat. Zo leuk!! Ik voel me goed! In de ochtend en als ik niet eet, ben ik wat misselijk. Maar de vorige zwangerschap kwam dit uit het niks en toen echt met overgeven, en nu is het al een paar dagen en meer een misselijk gevoel en gelukkig nog geen overgeven dus wie weet 🤞🤞 Erg hard aan het aftellen tot de echo, volgende week donderdag!

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Mijn moeder moest huilen haha en mijn vader heeft alleen nog maar over de b ...
Wauw zo tof dat je ouders zo enthousiast en emotioneel reageerde🤗 oohn een heel andere ervaring dan je vorige zwangerschap😉 hopelijk een hele mooie zwangerschap🥰 wauw spannend! Is dat je eerste echo of heb je al eentje gehad? Heel veel succes!🍀🍀 echt aftellen

één jaar geleden

Reactie op fiiee

Wauw zo tof dat je ouders zo enthousiast en emotioneel reageerde🤗 oohn een ...
Dat is de eerste echo, dan is het als het goed is ruim 6/bijna 7 weken! Soms een beetje paniek dat we te vroeg gaan en er daardoor niks te zien is maar de VK had het zelf voorgesteld dus ja.. we gaan het zien!

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Mijn moeder moest huilen haha en mijn vader heeft alleen nog maar over de b ...
Wat een fijn nieuws om te brengen Jess. Wat goed dat je heerlijk geniet 🌼🌱 Ik hoop een prachtige echo voor je volgende week 🥰😍 Nog maar eventjes wachten!!

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Mijn moeder moest huilen haha en mijn vader heeft alleen nog maar over de b ...
Aaah! Wat een fijne reactie van je ouders!😀 heel fijn. En hoop idd ook op een mooie echo voor je! Laat je het weten?:)

één jaar geleden

Reactie op fiiee

Dante is heel goed gegroeid! Het gaat echt veel te snel! Bijna 7 weekjes👶� ...
Wat een lieffie! Bijna 7 wk alweer 🥰

één jaar geleden

Reactie op jess1620

🤗🌈
Wauw jess wat een geweldig nieuws!! Zo blij voor jullie en gegund 🤗💞gefeliciteerd 🥳

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Dat is de eerste echo, dan is het als het goed is ruim 6/bijna 7 weken! Som ...
Dat snap ik helemaal. Maar als de vk het zelf voorsteld dan zal het wel goedkomen of kunnen ze jullie geruststellen😉 echt spannend! Laat zeker iets weten als je wilt☺️ ik leef met jullie mee🥰

één jaar geleden

@Jess heeeel veel plezier morgen 😍! Ik wens je een prachtige echo toe 😘

één jaar geleden

Reactie op Heidebloem

@Jess heeeel veel plezier morgen 😍! Ik wens je een prachtige echo toe 😘
Dank je wel! Lief dat je een berichtje stuurt! 🥰🥰

één jaar geleden

We hebben een kloppend hartje gezien! ❤️🍀❤️