2278 Reacties

één jaar geleden

Reactie op jess1620

We hebben een kloppend hartje gezien! ❤️🍀❤️
Yessss!!! Wat fijn nieuws 😍

één jaar geleden

Reactie op jess1620

We hebben een kloppend hartje gezien! ❤️🍀❤️
Wauw proficiat!!🥰 geweldig nieuws!❤️ geniet maar volop van je zwangerschap! Het is jullie zo hard gegund👶🏼

één jaar geleden

Reactie op jess1620

We hebben een kloppend hartje gezien! ❤️🍀❤️
Gefeliciteerd Jess!! 🥳❤️ wat ontzettend fijn!!! Het is jullie zo gegund. Kun je nu iets meer ontspannen?

één jaar geleden

Reactie op jess1620

We hebben een kloppend hartje gezien! ❤️🍀❤️
Zo fijn!!! En zo gegund!!! 🥰🥰👶

één jaar geleden

Reactie op jess1620

We hebben een kloppend hartje gezien! ❤️🍀❤️
Jaaa wat fijn voor jullie!!😀♥️ zo gegund 🥰

één jaar geleden

Reactie op wickey

Gefeliciteerd Jess!! 🥳❤️ wat ontzettend fijn!!! Het is jullie zo gegund. K ...
Dank je wel allemaal!! Het kon echt nog niet goed landen, maar dat begint nu te komen. Durf nu steeds meer te hopen dat t goed zit en weer te denken aan namen en dat soort dingen! 14 juni mogen we terug; extra echo. Dus dat is heel fijn!! Al over anderhalve week🙏 Hoe gaat het met jullie allemaal??

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Dank je wel allemaal!! Het kon echt nog niet goed landen, maar dat begint n ...
Ooo dat is fijn! Wij mochten tot 20w bijna iedere 2 weken een echo, was echt top. Net als ik het vertrouwen een beetje verloor, dan was er weer 1. Volgens mij hadden we 7 (vroege) - 9 (vitaliteits) - 11 (termijn) - 13 (weken) - 16 (geslacht) - 20 (weken).

één jaar geleden

Reactie op wickey

Ooo dat is fijn! Wij mochten tot 20w bijna iedere 2 weken een echo, was ech ...
Ah dat is inderdaad mega fijn! Volgens mij hebben wij dat nu ook: 6, 8, 10 en daarna nog niet gepland. Ik had gister méga paniek want ik was ineens niet meer misselijk. Maar nu heb ik net voor t eerst overgegeven deze zwangerschap dus die paniek is weer gezakt 😂 Zo raar hoe anders deze zwangerschap loopt. Had jij dat ook?

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Ah dat is inderdaad mega fijn! Volgens mij hebben wij dat nu ook: 6, 8, 10 ...
Ooo, die paniek, heerlijk, haha. En herkenbaar 😛 ontspannen kwam hier pas met 20w, toen ik haar voelde. Kwaaltjes zeggen echt helemaal niets volgens mij, die komen en gaan. Ik had bij deze zwangerschap dat bijna alles contra was in vergelijking met de eerste 😅. Het was ook allemaal veel milder. Ben benieuwd of jij dat ook gaat ervaren!

één jaar geleden

Reactie op wickey

Ooo, die paniek, heerlijk, haha. En herkenbaar 😛 ontspannen kwam hier pas ...
Oh wat bizar hè! Ik ben deze keer veel later misselijk en veel minder heftig. De vorige keer moest ik bij 6 weken al bijna elke dag overgeven en nu dus nog maar 1x, bij 7,5 weken! En deze keer zó moe haha. Ben altijd vrij op woensdag en heb vanmorgen geslapen tot 11.30u😂 Hoe gaat t met jou en jouw zwangerschap nu? En de baby?🥰

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Oh wat bizar hè! Ik ben deze keer veel later misselijk en veel minder hefti ...
Ooo, dat is ergens alleen maar fijn toch, minder overgeven! Lekker gaan slapen als je daar behoefte aan hebt, je lichaam is weer hard aan het werk. Een mini versie van jullie aan het maken! Willen jullie straks ook de geslachtsecho doen? Hier gaat alles z'n gangetje denk ik, baby groeit goed, buikje groeit goed, alles ziet er goed uit. Merk wel dat ik het zwanger zijn soms pittig vind. Het wordt nu wel zwaarder, gaat allemaal niet meer zo soepel. Slecht slapen, erg moe, emotioneel. Mentaal worstel ik er wel mee. Fulltime werken lukt eigenlijk net niet, ben gewoon niet lekker productief. Ervaar wel een beetje hobbels om het zomaar te zeggen. Hoop dat dat nog een beetje bij gaat trekken de komende tijd en ik weer wat beter in mn vel kan zitten 😅 tel wel af naar verlof! Verbouwing schiet thuis gelukkig wel op. Kan eind deze maand gaan inrichten, dan wordt het leuk 😁 kijk daar wel naar uit! Proefdruk van geboortekaartjes was ook binnen, helemaal perfect en zo blij mee. Bijzonder gevoel wel, haar naam dan, met onze achternaam en adres. Wordt wel echt dan 😜

één jaar geleden

Hier gaat alles goed!☺️ druk met examens en de kleine Dante. Maar alles lukt gelukkig☺️ hij slaapt al 3 weekjes door! Hij is echt geen vroege vogel als baby. Hij gaat slapen rond 23u30 en is pas wakker rond 9u30- 10u. Zalig uitslapen elke dag😅 als we hem vroeger wakker maken heeft hij een ochtendhumeur zoals zijn mama😅 Wij mogen hier dus echt niet klagen over slaapgebrek. Wat leuk om jullie @jess en @wickey ervaringen te lezen over jullie zwangerschap❤️ ik denk met veel plezier terug aan mijn zwangerschap als ik jullie verhalen lees☺️ geniet er allebei nog heel veel van! Jullie kindje voelen bewegen is een zalig gevoel🥰🥰 Allemaal zo spannend als symptomen komen en gaan! @jess het zal allemaal beteren als je uit de “gevarenzone” bent of zoals @wickey zegt als je 20w ver bent☺️

één jaar geleden

Reactie op fiiee

Hier gaat alles goed!☺️ druk met examens en de kleine Dante. Maar alles luk ...
Dat klinkt echt heerlijk! Denk dat veel nieuwe ouders jaloers zijn op die nachten, haha. Wat is het geheim? Dit wil ik straks ook wel 😉 Gaat overdag alles ook goed? Is hij een tevreden baby? Wat voor een examens ben je mee bezig? 😊

één jaar geleden

Reactie op wickey

Dat klinkt echt heerlijk! Denk dat veel nieuwe ouders jaloers zijn op die n ...
Idd dat denk ik ook! Mijn tante zei ook als ik zo’n babytje had dan had ze 4 kinderen genomen😅 ze heeft nu maar 1 kind omdat ze veel problemen had met reflux en darmkrampjes. Maar wij zijn daar van gespaard gebleven. Velen zeggen dat we een droombabytje hebben🥰 Het geheim bij ons is skinnen. De vroedvrouw zei dat wij heel rustige mensen zijn en dat wij zoveel geskint hebben dat onze baby weet dat hij op ons kan rekenen als er iets is en dus niet hoeft te wenen🤗 wij laten hem ook nooit wenen en spelen goed in op zijn noden😉 maar de eerste 3-4 weken hebben wij hem heel de tijd bij ons gehad. Alsook slapen deed hij bij mij☺️ (dat mocht omdat je een mama instinct hebt) Wij hebben ook probiotica gegeven dat zou kunnen helpen tegen krampjes😉 Overdag gaat ook alles goed☺️ hij slaapt goed alleen overdag en valt zelfstandig in slaap. Ik wens echt iedereen zo’n babytje toe🥰 Het geheim is vooral heel veel knuffelen en als pasgeborene alleen wegleggen. Sommige ouders starten er te vroeg mee. Je kindje geeft dat zelf aan. Dante bepaalt het tempo en wij begeleiden een beetje. Ze hebben tijd nodig om aan alles te wennen. Eigenlijk een soort 4e trimester met veel geborgenheid☺️ daardoor lijkt hij nu slapen zelfstandig te kunnen. Het doorslapen kwam ook uit zichzelf als hij 6 weken oud was ongeveer. Maar de gouden tip is: volg je gevoel en je instinct☺️ dan komt alles goed!☺️ Ik denk dat iedereen hier stuk voor stuk geweldige ouders zijn en ouders in wording zijn☺️ Hoe gaat het met alle andere baby’tjes en de ouders? Ik hoop dat alles goed gaat🥰👶🏼 Laatste examens van dit schooljaar ethiek en filosofie. Ik heb ook ontwikkelingspychologie gehad en dat is zalig omdat ik daar alles geleerd heb van pasgeborene tot middenvolwassenheid

één jaar geleden

Reactie op jess1620

Oh wat bizar hè! Ik ben deze keer veel later misselijk en veel minder hefti ...
Wow zo bijzonder dat dit weer een hele eigen zwangerschap is dan! Gaat ook alweer hard zeg. Hopelijk kan je lekker genieten van je kleintje in je buik, al kan ik me voorstellen dat het ook echt nog even spannend blijft. Zo blij voor jullie ❤️

één jaar geleden

Reactie op wickey

Ooo, dat is ergens alleen maar fijn toch, minder overgeven! Lekker gaan sla ...
Jij gaat ook hard zie ik, bijna het laatste trimester alweer 😱😍 Wanneer ga je met verlof? Snap je strijd hoor. Zwangerschap is soms best geromantiseerd en ondanks dat er een heleboel dingen heel mooi zijn is het soms ook gewoon echt zwaar en dan mag best benoemd worden. Fijn dat het met de verbouwing goed gaat. Zó leuk een proefkaartje, zo word het steeds echter en echter. Weet je al waar je wilt bevallen straks?

één jaar geleden

Reactie op fiiee

Idd dat denk ik ook! Mijn tante zei ook als ik zo’n babytje had dan had ze ...
Wat fijn joh Fiiee! Ik lees hier hele mooie verhalen. Heerlijk dat ie zo zo goed slaapt en dat het zo goed werkt bij jullie om hem niet te laten huilen. Goede tip van het volgen van je eigen instinct en intuïtie, ben ik het helemaal mee eens! Succes met je examens! Blij voor je dat alles goed gaat!

één jaar geleden

Ook hier gaat het zijn gangetje! Levi heeft dinsdag de 12 weken aangetikt en groeit als kool. Zit al in zijn eerste maat 68 kleertjes🥲 Vind het heerlijk met hem thuis, kan echt genieten van zijn ontwikkeling en lachjes. Tegelijkertijd vind ik het soms echt pittig, overdag slaapt hij slecht en heeft hij veel onrust, huilt veel. De nachten gaan gelukkig steeds beter, soms houdt hij zelfs al 7,5u tussen voedingen 🙏🏻 De borstvoeding gaat snel (hij drinkt 1 borst 10 min) dus ik lig vaak zo weer verder te slapen haha. Dus ook al komt ie iets vaker is de nacht goed te doen. (Mijn man doet namelijk de luiers 🤪🥰). Met mijzelf gaat het ook goed, ben weer helemaal hersteld en afgezien van 3kg extra op de weegschaal voelt het helemaal niet alsof ik 3 mnd terug ben bevallen, dus daar ben ik heel blij mee. Heb nog lekker lang verlof (moet vanaf 29 juni een paar daagjes werken en dan is het zomervakantie) dus kan tot die tijd nog heerlijk genieten van deze charmeur ❤️

één jaar geleden

Reactie op Heidebloem

Ook hier gaat het zijn gangetje! Levi heeft dinsdag de 12 weken aangetikt e ...
Wauw wat een knapje ventje!😍 wat gaat de tijd mega snel! Baby’tjes groeien als kool! Wauw 12 weekjes! En al zo’n groot maatje dat kunnen we ons nog niet voorstellen🤗 oohn jammer dat hij spookt overdag .. wauw geweldig dat de borstvoeding zo goed loopt en dat de nachten beter gaan☺️ 7,5u slaap dat verschil voel je wel als je opstaat tegenover om de 3u .. wauw nog maar 3kg extra op de weegschaal💪 Geniet van de grote vakantie met je kleine ventje Levi🥰 zo kan je hem zien opgroeien en ontwikkelen☺️

één jaar geleden

Reactie op wickey

Ooo, dat is ergens alleen maar fijn toch, minder overgeven! Lekker gaan sla ...
Ah wat lastig dat je, naast dat t goed gaat, ook hobbels ervaart.. kan je er wel goed over praten met iemand? Is het nog haalbaar om fulltime te werken? Let goed op je eigen grenzen!❤️ Wel mega fijn dat het thuis zo lekker loopt met de verbouwing! Heb je al veel ideeën voor de inrichting? 🤗 heb je het kaartje zelf ontworpen of met een site of zo?🤩